Hey Pina, Die mensen hebben niet voor niks hun diploma's gekregen he...Ik zit ook bij een kleine VK-praktijk (maar 3 dames) En vind het juist heel fijn, ze kennen je heel snel en andersom is er ook snel een vertrouwens band. Daarbij komt dat het bij mij ook allemaal jonge meiden zijn dus we liggen behoorlijk op 1 lijn....Bel ze anders eerst eens je hoort snel genoeg of je het wat vind ja of nee.... Katje: Klote zo'n carnavallende arts.....Hoop dat er snel een gaatje vrij komt en anders moet je extra gaan genieten van je concerten en er het beste van maken lieffie.... Ik heb ook nog wel wat HCG over voor de nog niet zwangere dames...Zal het zo ff inpakken dan stuur ik het naar jullie toe....
kan je het dan met express post sturen Kat balen meid, goed dat je het positieve er maar probeert van in te zien anders wordt je gek. Loesssie bedankt voor morgen. Het is ook wel eens dag 28 geweest en morgen is dag 26 dus we zien wel. De laatste 4 keer dag 25. Voel me deze week anders dan anders (boos, blij, boos, blij) lijk wel zo'n weervrouwtje en honger en soms misselijk, maar wie weet is dat van de drukte. Pina, suc6 met je keuze maken. Volg je gevoel. Liefs, Lente
Toch voor kleine praktijk hier om de hoek gekozen. Lekker makkelijk. En ... wie weet gaan we binnen een half jaar wel verhuizen. Morgen in ieder geval enkele bezichtigingen Noord- Noord Brabant. Oh ik krijg er echt zin in. Wordt ik Brabander... IK! Je ei komt wel Lente. [Slapende eieren zijn het best ]/QUOTE !! Ik heb me toch een partijtje zere tieten ! nou ja, tepels vooral ! Kanonnen. Begint toch wel erger te worden (gelukkig?). En vanmiddag/vanavond komt zus/zwager/kindje bij ons eten, heb ze uitgenodigd want ik vertel het hun als eerste!! En zondag op koffie bij mijn ouders gaan we het ook vertellen. Leuk weekend dus! Kan niet wachten om hun gezichten te zien!!! xx
Helaas voor de vierde keer op rij een cyclus van 25 dagen en dus vandaag ongesteld. Maandagochtend dus bloed prikken en binnenkort een nieuwe test voor mijn vriend en dan ben ik benieuwd hoe het verder zal gaan. Ben er niet van slag door. Het is zoals het is. We zijn beide gezond, hebben het leuk samen, een mooi huis, een leuke nieuwe baan en ook zonder kinderen kan het leuk zijn. Moet er rekening mee houden dat het misschien wel niet gaat lukken en het leven gaat gelukkig ook zonder kids door dus probeer er nuchter naar te kijken. Maar jammer is het natuurlijk wel. Had veel leiver volgende week getest ipv bloed prikken. Leuk weekend voor je Pina. Ben benieuwd hoe ze reageren! Fijn weekend allemaal, Liefs, Lente
Jeetje, Lente... Da's ook een 'nare' overgangsfase; bedenken 'what if...' Waar hangt jullie deelname voor ivf vanaf? Pina, veel plezier vanmiddag. Het 'vertellen' lijkt mij één van de leukste momenten van een vroege zwangerschap!
Hoi Katalaya, ik heb er van het begin rekening me gehouden dat het ook niet kan lukken gezien mijn leeftlijd en dit zal, samen met de uitslagen van belang zijn met het krijgen van groen licht. Gelukkig dat mijn vriend nog maar net in de dertig is (alleen zijn leefstijl is wat minder) waardoor we hopelijk weer wel groen licht krijgen maar zelfs dan zal het nog moeilijk worden en ivf wil niet zeggen meteen zwanger en wie weet hoe lang het duurt voordat we (na groen licht) ook echt kunnen starten. Dus zal echt geduldig moeten zijn en realistisch qua slagingskans, Wil echter niet dat dit mijn leven gaat beheersen. Heb ik voorheen (voordat ik mijn huidige vriend ontmoette) ook niet gedaan. Daar is het leven te kostbaar voor. Liefs, Lente ps: hoe gaat het met je? Over de carnavalsschock heen?
Heb je wel eens aan Dusseldorf gedacht? Amper wachttijden en minder regeltjes, heb ik mij laten vertellen...
@Lenthe: KUT zeg....Hopelijk gaat het allemaal goed komen en krijgen jullie groen licht. @Pina, ja vertellen is 1 van de leukste dingen in het begin...t'Is toch net of je een geheime missie hebt ofzo....Enne die zere tieten worden straks weer minder hoor...Komt goed. (tenzij je net als ik af en toe gaat lekken....ook zo leuk) @Katje, wanneer heb je die concerten nu????
Ja weet ook helemaal niet hoe ik het aan wil pakken straks. maaar goed. Zeg vanaf wanneer krijg jij lekkage dan? dan kan ik er een beetje op voorbereiden.. Lente, balen van je ongi. Maar ik begrijp je ook wel als je zegt dat het leven even goed door gaat. Ik ben blij om te horen dat je een fijn leven hebt als basis ! Daar wordt ik blij van voor jou x
5 en 6 maart: YouTube - Filmpje van mijn favoriete doom-metal band Ik heb er afgelopen week zelfs al van gedroomd, zo'n zin heb ik erin! Ik lijk wel een klein, bijna jarig kind! *helemaal gelukkig* Reken maar dat ik heulemaal vooraan sta! Beide dagen! (Ik had me daags na de operatie al in een rolstoel vooraan voorgesteld, maar dat headbangt zo lastig, hehheh...!)
Pina: Ik lekte al heel vroeg...eh denk met 16 / 17 weken ofzo. Maar gelukkig niet zoveel dat ik compressen hoef te gebruiken. Het is vooral s'nachts een beetje of als ik lekker warm gedouche heb. Katje: In een rolstoel headbangen is ook heel gevaarlijk zeker voor aan...Sla je zo met je kop tegen de dranghekken....hahahaha Heb een paar keer in de pit gestaan, maar met mijn 1.56m is dat niet zo fijn. Krijg zoveel ellebogen in m'n bek...dat ik dan liever wat verder weg ga staan...
Leuk voor je Kat, kun je ergens naar uit kijken Niet helemaal mijn muziek smaak, maar verschil moet er zijn,niet. Ik ga was vouwen. DOEI.
@Marjand: neu, een pit is ook niet mijn ding. Ik erger me juist aan dat gebeuk. Maar ervaring leert dat het links of rechts vooraan altijd beter toeven is. @Pina: Gelukkig maar dat smaken verschillen. Anders wil iedereen er heen, en komen ze in van die ArenA-galmbakken te staan. 4 jaar geleden speelden ze in een ienieminie clubje in Katwijk. De 'zaal' was huiskamerformaat. Geniaal: waar je ook staat, je staat vooraan! De sfeer was onvergetelijk, want juist bij die mini-gigs doen ze nog wel eens iets extra's, als bijvoorbeeld na het optreden lekker met het publiek kletsen. Probeer Bono maar eens zo ver te krijgen!
Ik ben hieehieeeeer!!!! Ben hier nu bijna elke dag...Moest van de VK helemaal stoppen met werken en voor 100% in de ziektewet....Helaas... Hoe is het hier met de dames?