*zwaaaaj* Damn... volgens mij ben ik aan de leg... Volgens de kalender een paar dagen te vroeg, en wegens vakantie geen betrouwbare temp kunnen scoren. Ach, het manvolk klaagt niet...! En huppa - aan de bak maar weer...
Wat gaat dat snel zeg....zenuwachtig? Ben wel heuuuulllll benieuwd naar je jurk! Hoop dat jullie mooi weer hebben...Moet je nog veel doen? Doe je adres eens prive-berichten, sturen Koen en ik jullie een mooi trouwkaart!!!! (Als je wilt natuurlijk)
echt een poppetje die kleine Jo-Ann...Koen heeft vandaag ook weer prikjes gehad (2de keer), Jo-Ann ook inmiddels de 2de prikken erin?
Hoi marjan.. Jo-Ann moet vrijdag voor tweede entings pffff,zie er nu alweer tegen op hoor. Ja die koen groeid lekker hoor echt lekker hoor dat die kleine man het zo goed doet. Heb nog een paar fotos..
heerlijk meissie...enne koen deed het dit keer op het cb veel beter als de 1ste keer, is nu wel wat koortsig en hangerig...
hoi marjan.. Klopt wel de meeste kindjes krijgen bij de tweede enting wat koorts. Jesse had dat toen ook heel erg,en de enting die ze met 9 maand krijgen is ook niet echt lekker voor die kleine hummeltjes. Het enten met met mijn zoontje ging toen wel aardig,ff wat huilen en daarna ook weer stil,maar Jo-Ann was zo zielig ik dacht ademen zo huilen,nou ik keek maar de andere kant op en dacht nu stoppen hoor anders begin ik ook nog een traantje te laten stom he hahaha. Nee ben benieuwd vrijdag zullen wel weer klagen ben al tijdje op flesje van 150 gegaan en dat zullen ze niet leuk gaan vinden denk ik. Ze heeft zooooo last van haar tandvlees op dit moment,en mijn zoontje is stierlijk vervelend op dit moment pfffff,word dan meestal ziek(verkouden). Maar verder alles met jou ook goed meid. Groetjes Anky