Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
  2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
  3. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Heeee pina..

Wat een leuke buikfotos .
    Wel een joekel he hihi.
    Hoe voel jij je nu,kun je het allemaal nog een beetje volhouden meid.
    Ik zit hier momenteel gek te worden,man mijn zoontje haald het bloed onder mijn nagels vandaan,is niet te genieten vandaag en luisteren ho maar.
    Het was wel even rustig op het forum he,maaaaaaaaar we zijn er allemaal weer.

Pina doe jij kalm aan,groetjes anky

4. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    pina!

haha, ik en geil zijn nu twee uiterste zoals pinksteren en pasen op een dag... maar ja, moet eerlijk toegeven dat een kleintje wel de aandacht behoorlijk afleidt. En daarnaast... loop ik zelf nog in de oma-pampers dus lijkt me niet echt bevorderlijk voor manlief's libido. En daarnaast wil ik eigenlijk alleen maar de dingen doen die ik altijd deed in het pre-mama-tijdperk...en dan komt sex een beetje in de verdrukking ineens. Maar heb er vannacht wel over gedroomd, dwz in de tijd dat ik sliep. Heb dus kennelijk wel geslapen, haha. En heb de gevoelens dus gelukkig nog wel...:p thank god.
    En thank god dat ie ff slaapt... marjan, is die koen van jou ook wakker tussen pak em beet 10 uur smorgens en 17 smiddags? en die vanmij vreet me de oren van mn hoofd, wakker worden staat synoniem aan eten, had al bedacht dat die kleine van mij vast last heeft van een lintworm maar volgens mij zou k er dan ook een moeten hebben :)
    Ben eerst zonder en toen mét Sverre op de weegschaal gaan staan en hij weegt nu 3900 gram, 19 dagen geleden woog ie 3050 en daarna is ie eerst nog wat afgevallen... Laten we zeggen een kilo aankomen in 15 dagen tijd??? Kan toch haast niet normaal zijn... Gaf eerst braaf borstvoeding want melk in overvloed, maar dan was ik klaar met voeden en sliep ie 30 min, begon het hele riedeltje weer van voor af aan, ook s nachts.Dus ben maar overgestapt op de nutrilon, maar zelfs nu haal ik de 3 uur niet tussen 2 voedingen. Maar goed, hij groeit, het zou erger zijn als hij niet zou willen eten...Maar volgens mij zit ik over een maandje met een plofbaby...

Anky, hoe is het met jou en jo-ann dr tandje? Ik zit al helemaal te piekeren over hoe dat straks nou moet met alle tanden en kinderziekten die we nog door moeten en mn wallen hangen nu al op half 7. Maar tegen die tijd zal ik al wat meer aan het ritme gewend zijn. Hoop ik. Leuk he, zo'n kleintje...:)

Pientje, als je nog wat vragen hebt, vraag ze, ik beantwoord ze graag...maar zorg dat je ook als je onder invloed bent van een of ander goedje het woord R-U-G-G-E-N-P-R-I-K duidelijk verstaanbaar kunt spellen, dan komt alles goed :p Oefenen dus!

lieverds, ik moet mn pan met uitgekookte flesjes van het vuur halen, volgens mij zijn de 5 min ruimschoots voorbij en heb ik geen speen meer over :(

xxx

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Koen is een ramp als je het hebt over slapen enzo...en bij de meimama's zijn er best een aantal die zeggen gewoon laten huilen een tijdje dan gaan ze vanzelf slapen. Maar dat voelt zo niet ok voor mij. Om koen over zn toeren te laten gaan en dan uitgeput in slaap te laten vallen. Dus heb nu een boekje gekocht bij bol en ik geloof dat dit echt mijn ding is regelmaat gaan krijgen ZONDER huilen....Ga er vanaf vandaag meteen mee beginnen en tja het is ff 2 weken veel tijd aan besteden maar dan moet het goed komen....

En teveel aankomen zal nu echt het geval nog niet wezen hoor...Koen groeide de eerste 2 maanden ook 300 tot 400 gram per week..kan geen kwaad en stagneert dan vanzelf...

En als hij zo slecht slaapt overdag is hij dan wel vrolijk of is hij wel jengelig enzo? Want Koen sliep ook erg weinig overdag, was wel vrolijk maar je zag dat hij heel moe was..Ik ben hem toen gaan inbakeren en dat werkte echt meteen....Nu is hij helaas uit de bakerzak gegroeit en is de ellende opnieuw begonnen....

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh en wow wat heb jij een prachtige buik pina!!!!

Wilde dat de mijne er zo uit zag...echt je wil de ravage van mijn buik echt niet live zien, 1 groot pantervel zou de woonkamer er mee kunnen bekleden geloof ik....

Iemand nog intresse in overtollig vel? Gratis af te halen in H'veld!

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    haaaaalloooohoooo????

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    *schrikt op vanuit vegetatieve toestand*

Hé? Wat?

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    whahahaha

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Kat in vegetatieve toestand? ja lag toch bovenop je vent? eieren te leggen? oh nee uit te broeien. hihi. je man (bijna) legt ze natuurlijk.

Marjan, mijn man wil wel wat van je pantervel, hij is dun en lang. kan wel wat vet gebruiken. wat vraag je ervoor?

Anky,
    Ja het gaat goed hoor. ik houd het prima vol. :)
    Loes,
    haha lache weer joh om jouw tekst. ik lees af en toe wat voor aan mijn man, vooral dat stukje RUggenprik.. Nou ja ..uhm ik was het niet van plan gezien het plan om thuis te bevallen.. Is dat heel raar? of dom? naar zhuis gaan kan ik altijd nog beslissen.
    Loes, hoe heb jij je voorbereid op de bevalling? heb je nog iets speciaals gedaan ofzo? cursus, hoe ga je daar in?
    En jij Marjan? ANky?

Leer ik nog wat van, jullie zijn tenslotte de ervaringsdeskundigen nu!
    Oja marjan...lief je complimentje over mn buik ;) Je bent een schat!

Heb overigens zo'n 10 harde buiken per dag..dat is normaal??? (geen blaasontst hoor)

slaaplekker..xxx

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik heb een heel verlegen ei, denk ik... Vandaag ein-de-lijk een positieve ovutest.

Positieve daaraan dat ik niet sta te bloeden voor het altaar.

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    1: Vel is gratis af te halen...en anders alleen de verzend kosten...

2: Ik wilde ook thuis bevallen en dus ook geen pijn bestrijding, ging echt prima. Moest helaas wel naar het zh met 9 cm ontsluiting maar uiteindelijk ook geen ruggeprik gehad. (Heel eerlijk, vond ik het voor mij persoonlijk niet nodig. Vond het allemaal nog wel meevallen, behalve de tang maar daar valt geen ruggeprik tegen te zetten)

3: Graag gedaan je hebt ook echt een prachtige buik!

4: Voorbereiden....nee totaal niet, want ik denk dat ook al denk je dat je je hebt voorbereid je hebt geen idee wat je nou echt te wachten staat. Ik ben niet zo van die clubje en dan puffen met zn allen....(Deed trouwens helemaal niet puffen zoals je altijd ziet/hoort op tv...ik deed meer pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft en niet puf,puf,puf...Grappig he. Vlos dacht dat ik misschien hyperventilatie zou krijgen ervan maar werkte voor mij perfect.) En daarbij komt als je nou denkt dat het de hel is valt het allemaal wel mee...Ik had hier veel gelezen en dacht echt dat het vreselijk zou zijn en achteraf (op de tang na) vond ik het 100% meevallen...Komt goed meis je kunt het echt wel!!!!

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hmmm ja want ff een tamponnetje verwisselen met zo'n jurk...hmmm ik denk niet dat dat heel fijn is.....En joh bevrucht hem nog ff. Als je nu toch bezig bent.

Duurt nu niet lang meer naar je trouwdag....echt leuk...wil ook wel weer trouwen...(mijn eigen trouwdag dan over doen)

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Onder de jurk huist een monsterlijk gedrocht van een corrigerende slip, met pijpjes tot onderaan mijn tieten.

Mijn jurk heeft een rijgveter op de rug, dus plassen is er sowieso niet bij.

Ik denk dat ik vannacht maar een blaascatheter uit het ziekenhuis ga jatten...

Alhoewel, ik heb ontdekt dat er in het slip-gedrocht een opening zit in het kruis. Misschien is een plastuit nog een optie...

Dilemma's, dilemma's...

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik tilde gewoon mn hele jurk op en hoopte dat ik niet ergens op dat ding pieste als ik moest...;)

16. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    He pientje,

ik heb alleen veel gelezen en veel aan zwangere vrouwen gevraagd... ben niet naar zo'n cursus geweest, daarin deel ik de mening van marjan. Ben ik veel te verlegen voor :) nee hoor, maar zie het nut niet in van gezamelijk puffen met zn allen.
    Ik heb wel het idee dat mijn bevalling (of mijn mening over bevallen, dat kan ook) anders is dan die van marjan. Maar dat kan ook aan het team liggen wat ik had. En alle tegenslagen. Ik wilde in het zkh bevallen, maar toen ik er naar toe moest waren ze allemaal vol, op 2 na waarvan er 1 aan de andere kant van de stad lag en de ander daar had mijn vk-praktijk weer geen contract mee (???). Uiteindelijk toch met gierende banden naar het zkh moeten is geen pretje, en dan een zkh team dat die nacht al 7 babies op de wereld heeft geholpen en dus niet echt zin meer heeft om de mijne te helpen (ze zaten te wachten op de aflossing van de nachtploeg) en de hoofd-vk van het ziekenhuis presteerde het om pas aan mijn bed te verschijnen bijna 2 uur nadat ik aangekomen was. Mijn gestresste vk die ook al 24 uur erop had zitten trok dat erg slecht en ik trok het weer erg slecht dat iedereen (muv mijn mannetje en mn nichtje) verwoed zat te bellen, te tikken, te eten, te niksen, gefrustreerd te zitten wezen... alles behalve met mij bezig terwijl ik echt, echt gewoon helse pijn had. Maar ja, mijn ontsluiting ging dan ook van 5 naar 7 cm, toen weer terug naar 5 cm en toen weer naar 9 (toen het zkh eindelijk klaar was om naar mij te info-en en me mede te delen dat 9 cm echt teveel ontsluiting was om nog een ruggeprik te geven, terwijl ik met 5 ben opgenomen). Ik wil je niet bang maken pina, mijn bevalling is de jouwe niet en wellicht raakte ik ook behoorlijk gestresst van het team om mij heen, en adrenaline is killing als je aan het bevallen bent. Leuk als je het nodig hebt om in leven te blijven, maar dodelijk voor je ongeboren kind, want je weeën gaan weg, je ontsluiting gaat weg en als je vliezen gebroken zijn...is dat lichtelijk gezegd niet handig.
    Ik weet nog dat ik dacht om mijn pijn uit te zingen... "nog even, nog een paar uurtjes, je kan het wel, als het licht wordt is ie er" en daar kwam om kwart over 6 door de ontbrekende lamel de zon te voorschijn... geloof dat ik toen wel door de grond kon zakken...maar dat deed ik al :p en ik moest nog een uur persen op weeën die ik niet had (ik wist gewoon niet meer wanneer ik persweeën had, of ik had ze gewoon niet, maar goed, dan maar gewoon persen op commando) maar toen was ie er eindelijk om 7 over 7 smorgens.
    Ik weet zeker dat je het kan, bevallen, maar dat heeft niks te maken met je voorbereiden op het feitelijke bevallen zelf.Het is je eerste, dus je weet niet wáárop je je moet voorbereiden, wat marjan ook al zei. Geloof in je zelf, niet in anderen (wb bevallen), heb vertrouwen. Echt iedere idioot kan bevallen en niet dat ik jou wil vergelijken met een idioot, eerder mezelf :p maar ben er dus zeker van dat het je gaat lukken. Desnoods laat je iedereen om je heen (op de dag dat de weeën beginnen) je tot vervelens toe vertellen hoe goed, fantastisch en knap je bent, dat helpt. Ik kreeg het achteraf over me heen, dat was fijn (hoewel niet helemaal waar) maar denk dat ik er meer aan had gehad van te voren :p hahaha.

En ow ja, nu even iets waar je wél wat aan hebt: mocht je er over denken om de bush bush daar beneden nog even piekfijn in orde te brengen voor de heren en dames die een behoorlijke tijd naar je doos gaan zitten staren, NIET doen. Knippen mag, scheren niet... De week na je bevalling zit je al met oma-pampers en het laaste wat je dan kan gebruiken is gekriebel van groeiende haartjes daar beneee. 'k wou dat iemand MIJ dát verteld had... :D

heb ik nou eigenlijk antwoord gegeven op je vraag? hihi.

KATJE! JE BENT TERUG! En je hebt vast veel goeds gedaan daar met de bossen, want je was nog geen dag weg en we hoorden niks meer over bosbranden...:p Hoe was 't?

wihoe... weer een uur verder... ofzo.
    ik ga weer aan de fles, of nou ja, Sverre dan. Hij zit een beetje verstopt, iemand tips tegen verstopping? Hij heeft vanmorgen iets achtergelaten in zn pamper ter grootte van een pingpongbal (en ook net zo hard ongeveer) maar dat was zn eerste ontlasting in 32 uur. Plassen doet ie wel... en hij maakt er een sport van te wachten tot mama boven 'm hangt :p

liefs!

17. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ow marjan,

als Sverre niet slaapt is ie jengelig, huilerig, maar dat zal welllicht aan zijn obstipatie liggen (waarvan ik een paar dagen terug nog niet wist dat ie het had) en hij ligt nu al een paar uur aan éen stuk te slapen (nu wakker aan het worden, natuurlijk) maar dat komt vast omdat ie vannacht zo weinig geslapen heeft... :p
    Waar koop je die inbakerzakken? Want ik woon namelijk in amsterdam en de f*kking prenatal zit a) zo'n beetje uit de richting van alles en b) heeft dit soort dingen niet in amsterdam, want stel je voor dat er 80.000 babies in de omgeving worden geboren per jaar.... (sarcasme druipt eraf, heh?)

voedertijd!
    liefs

18. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dat gaat dus niet lukken met dat corrigerende gedrocht eronder. Die reikt aan de bovenkant tot onder de voorgevel...

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Loesje,

Geen marjan maar pina even. Wat dacht jij van online winkelen??Hier paar tips.
    Oja wat een lief en lang stuk heb je voor me geschreven. Echt top, heb er echt wat aan ! marjan ook al zo de tijd genomen.

Ik ben net een uur in slaap gevallen en moet nu vlug eten en naar verjaardag van mn neefje ! voordat hij straks in bed ligt :)
    Tot later lieverds! !
    x Pina

Cottonbaby - Flanellen + Inbaker Doeken - Bestel online bij De Meidenkast de producten van Cottonbaby, Blond amsterdam, Hiccups for Kids, Colorique, Snoozebaby, PiP Studio, Rice DK, By Gek, Designed 4 kids, Nino ideas, houten speelgoed en meer met ee=

Pacco Maat M | Inbakeren | Baby-Dump

Cottonbaby Inbakerdoeken Cottonbaby - Babyverzorging Kado voor hem, haar en kinderen | Cadeau, Tip, Kado, Trendy cadeautips: design, exclusief, origineel!

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden even een kor berichtje van het spookje hahahaha
    Vandaag is er een cryo terug geplaatst en er breken dus spannende weken aan.
    Ik moet zeggen dat het bijna niet komen op het forum me veel rust geeft dus dat blijf ik nog even doen. Pina suc6 met de laatste weken en Katje gewoon veel zweten op je trouwen dan hoef je niet te plassen.
    Meiden ik ga er weer van tussen,
    xxx
    Lente

Deel Deze Pagina