Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Tnx voor de nieuwsflits, Lente! Ik duim voor je!

Hier zag ik net een enorm konijn met luier om. Nee, niet aan de paddo's, maar zoiets heet een 'vrijgezellenfeest'.

Maar hij draagt zijn lot waardig..!

*gniffel*

2. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    pientje,

onlijnwinkelen? wasda? :p
    Was er gewoonweg niet op gekómen om het in te tikken bij google haha. Doet dus kennelijk ook wat met je hersenpan, dat bevallen/mama-worden/amper-slapen/geleefd-worden-door-je-babbie-van-3-weken-en-1-dag. Maar zou het voor geen goud willen missen... Wel fijn dat je laptop niet huilt als je iets verkeerds intikt!

Katje! Ik zag hier ook zo'n konijn! Alleen weet -ie 't nog niet en moet ik ff naar Kruidvat om pampers in zijn maat te kopen! (di 31/8 2+1 pak gratis!! mag dit eigenlijk wel...?)

Lente... ik duim voor je! Ik gun het je zoooooo! En we zijn bijna door onze zwangeren heen dus schiet eens op! (*met liefde natuurlijk*)

ANKY! WO BIST DU??!

liefs

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ow ja, krijg steeds post voor Sverre...
    Doodnormaal natuurlijk, maar denk de hele tijd: Wie is dat??
    En dan denk ik: O ja, die woont sinds 3 weken hier...:p

x

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meisjes,

@Loessie: Mijn inbakerzak komt ook van het net en is onwijs makkelijk....Ik heb de puckababy, werkt met klitteband en een rits. Zelfs slaapdronken krijg je dat ding nog aan. Voor mij geen lappen en knopen en veiligheidsspelden.

Inbakeren met Puckababy Bakerzak; speciale baby slaapzak ipv losse inbakerdoeken en wikkeldoeken; helpt uw baby beter slapen.

Obstipatie, ik deed (echt maar een paar druppie's) rosvisee laxo door z'n flesje tot hij weer poepen kon. NIET te veel hoor dan lopen ze leeg en die darmpjes kunnen nog niet veel hebben maar een paar druppie's werkte hier prima. Hmmm of gaf je nu nog BV want dan wordt het lastig..solly ben dat ff kwijt. Maar als je de fles geeft kun je ook tot maximaal 10 cc water extra door de voeding doen, dan wordt het daar binnen allemaal net wat vochtiger en makkelijker uit poepbaar...

@Pina: Vertrouw op je eigen kunnen, Loes en ik hebben allebei een klote bevalling gehad maar we hebben het toch maar gedaan. En dat je het vergeet is dikke bullshit. Maar het is het wel waard (kan ik nu 3 maanden later zeggen). En denk niet tijdens de bevalling in minuten of uren, maar denk bij elke wee zo die heb ik weer gehad....Dan blijft het in je hoofd een stuk draaglijker, heb tijdens mijn bevalling (of nou ja die van Koen) 1 keer gedacht kut dit duurt nog een uur of 3..mijn advies niet doen. (zeker omdat het toen achteraf gezien nog heel wat langer heeft geduurd)

Hier alles ok, ondanks dat Koen nu al bijna 4 weken niet meer weet dat hij s'nachts door moet slapen. En niet om 2 uur en 5 uur en 7 uur wakker moet worden. Weet je hoe slaap dronken je bent na 3,5 maanden slaap te kort....Maar goed ooit zal hij het vast weer begrijpen toch?

5. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    marjan-bevalling: PRECIES! Elke wee is er een en die komt noooooit meer terug!
    marjan-koentje: 3,5 maand slaap te kort? Dacht dit nog een weekje te moeten doorstaan... Geintje. Hoop dat Koen zich ook weer snel aan je wekker houdt... hoe moeten we anders ooit weer gaan werken????

truste!
    liefs

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

ja en hij heeft een tijd door geslapen....hmmm werken...help ik moet waarschijnlijk aan komende week weer.....bleg zoooo geen zin in

7. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Joeoeoeoeoeoeoeoeoe hoeoeoeoeoeoeoe.

Kwam ff om het hoekie heen kijken..

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Joehoe terug Anky!!!!!

En joehoe!!!! Ik hoef deze week nog niet te werken!!!! Joehoe!! Koen en ik zijn blij! Lekker nog een weekje samen!!!!

9. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Heeee marjan..

Wat lekker man,wil ook wel hahahaha.
    Geniet maar ff lekker van meid.
    Hier is het bagger weer,wist niet dat er zoveel regen uit de lucht kon vallen.
    Zelfs de kachel vanmorgen iets aan gehad,was niet echt aangenaam is huis.
    Verder is het hier wel rustig,alleeeeeen erg moe pfff.
    Beetje laat geworden op de verjaardag van mijn pa,en er om 7.30 weer uit voor eertse flesje Jo-Ann.
    Dus gisteren waren we helemaal brak hihi.maar was erg gezellig.

Groetjes,malle Anky:D

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hiep hoi eerste zw.schapsverlofdag !

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Geniet er lekker van, je hebt het verdiend:)

Ik had gisteren en eergisteren last van spotting en vandaag nog niet. Wie weet een innesteling;) Ooooo, ik hoop het zo:)
    Nu maar wachten, wachten, wachten...... *zucht*

x
    Lente

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    lieve lenthe ik hoop het zo voor jullie....duimen draaien!!!!

13. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ...als de intro van een film die ik al zooooo lang wil zien...

zit ik te wiebelen op het puntje van de stoel!
    Go Lente! Go Lente! Go Lente!

*zit te twijfelen of ik m'n cheerleadingpakje uit zal trekken of manlief ermee zal verrassen...:)*

Marjan, weekje vrij nog, wat een rijkdom kan het zijn he! geniet ervan!

*pompoms kriebelen in m'n neus*

14. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Hahahaha die Loesssie, als je het niet voor je man doet doe het dan voor ons:D Zou mooi zijn als ik nog even bij Pina op het bankje mag plaatsnemen en dan gauw een getrouwde zwangere Katje erbij dan ben ik helemaal blij:)

15. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ik ook...! :)

eten!

liefs!

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!!ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!!ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!! ik ook!!!

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik het meest!

Wanneer is het D-day, Lente?

18. lente67

lente67 Niet meer actief

a.s. maandag :$ en vrijdag de bloedtest.
    Elke dag 1 keer roze met afvegen...

Hoe is het met de trouwkriebels:)

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ok 1 x roze per dag kunnen we accepteren.....

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Jij bent lekker makkelijk...zit ik me daar een ongeluk te typen.....

Deel Deze Pagina