Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Marjan, ik acht je slim genoeg voor ctrl+A, Ctrl+C en dan ctrl+V!
    ;)

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Oh lente !!! roze met afvegen !!! GOED GOED GOED :) O wat wordt ik daar blij van :) :) En het zonnetje schijnt :) :)
    Straks komt de vk langs bij mij.

En ik wil daarna naar de BabyDump want ik heb nog lots of stuff nodig ! en wil mn box opzetten zodat ik op mijn kleine neefje passen kan, kan ie lekker liggen/slapen. En ik oefenen. :)

Merken jullie ook dat Kat wel erggggg zenuwachtig doet??

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Pina, wat klink je lekker vrolijk, volgens mij ben je er helemaal klaar voor!

Hier iets meer roze, hopelijk wordt het geen rood. Sorry Marjan, ik doe mijn best maar ja moedertje natuur moet wel mee werken.

x
    Lente

4. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    lente, je cyclus zou maandag hoeveel dagen zijn? Want het is nog veel te vroeg om dan nu al ongi te kunnen zijn toch? We houden van roze :) dus zolang het roze is...

We kijken vrijdag continue naar zp haha...

Pina, het enige wat ik heb van babydump zijn de gratis zokken die ze je opsturen, en zelfs die verliest sverre constant. Zit ik weer op kop in de droger... :p En op kop in zijn bedje, op kop in de box, trek de bank weer uitelkaar en dan ligt ie natuurlijk gewoon op de trap. HEERLIJK, moeder zijn!

10 oktober staat omcirkeld in mn agenda, wat een leuke datum trouwens :D dus doe je best haha! Geniet nog even van de laatste maand, neem maarvan mij aan dat het zeker 3 a 4 weken duurt voor je enigszins gewend bent aan een wekker die niet spoort maar die je ook niet uit kunt zetten :)

liefs

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    oh ff voor de mama's en bijna mama's...gratis new born luiers bij kruidvat....

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/babymama/BabymamabonnenDEFNW.pdf

mooi mee genomen toch???

@lenthe: ik gun het je zooooooo erg....duimen draaien

@katje: je hebt mn hyves en toch zulke hoge verwachtingen van mij....dank je!!!!

@loes: gekke wekker...denk dat deze gereset moet worden...denkt steeds dat ie snachts af moet gaan....

@pina: haaaaaaaa komt dichtbij nu he....zo gaaf!!!

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hi allen. Vk was er vanmorgen. kindje ligt vast in bekken, zal niet meer van positite veranderen, da's toch fijn.
    momenteel 33cm, 2600gr is schatting..eindgewicht wordt geschat op 7 pondertje. Hopelijk niet meer haha. Pfff dat lijkt me vreselijk. Ben al niet zo groot! grr.
    Blijf voorgevoel houden dat het geen maand meer gaat duren. maar goed..het kan ook nog 8 weken duren :(
    Ga maar lekker deze en volgende week alles klaar maken, daar kan het dan niet aan liggen ;)

Dikke kussen...ik ga slapend Ronde van Spanje kijken (wat klopt hier niet...:S)

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ow dat was wel eerrrruug ego..maak het snel goed ;)

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hey pina, pin je niet te vast op die schatting...koen werd op maximaal 6,5/7 pond geschat, hij was 9!!!! en ik ben ook heel klein (1.56) en das ook gelukt,....maak je niet druk dat komt wel goed!!!!

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Ach, wat schattig die foto.

Pina, wat fijn dat alles goed gaat en nu je geduld bewaren ; )
    Hier helaas minder leuk ben namelijk toch bang dat mijn ongi eraan komt. Het bloedverlies neemt steeds meer toe en is nu helderrood bij het afvegen en nu toch echt wel een inlegkruisje nodig:( Gatver...

10. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    nee haha. wat er uit moet, moet eruit... maar het fijne van mama natuur is dat dat wel het laatste is waar je je druk om maakt als de bevalling begonnen is... :p
    Don't worry lieverd, komt wel goed!

liefs

11. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    lente... we geven het nog niet op!!! ik duim me gek hiero!

sterkte! xx

12. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Thanks Loessie

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ahhh nee lenthe.....hoop zo dat het niet door zet.

dikke knuf!

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Meiden, helaas is de menstruatie nu echt doorgebroken. Nu maar een cyclus gehad van 23 dagen ipv 28. En dan volgende week die bloedprik:x Wat heeft dat eigenlijk nog voor zin:x
    Maar goed hoort bij de procedure en dan een evaluatiegesprek en dan hopelijk in oktober de volgende ivf ronde. Gelukkig heb ik dit nog in de vakantie gedaan zodat die spanning niet meteen tijdens mijn eerste maand van mijn nieuwe schooljaar is. Vrijdag wel twee uurtjes uitval maar dat is de eerste week dus dat valt bijna niet op.
    Bah, echt niet leuk dit:(

X
    Lente

15. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ow lieve lente,

ik had het je zó gegund...ik wou dat ik iets voor je kon doen.
    chin up en hop naar de volgende ivf. 3 maal is scheepsrecht...

dikke knuffel vanuit amsterdam!

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Lente toch.... *zucht*

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Zo is dat Loesssie drie maal is scheepsrecht dus de volgende tp moet lukken en anders ivf 3 dus voorlopig ga ik er nog voor.
    Katje alles onder controle ; )

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Goed Lente; keep thinking positive :) Wij blijven je ALTIJD steunen!
    En de zon ook...

xje

19. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    thank god voor de zon...
    kraamtranen hiero... word er een beetje gestoord van...

sorry voor m'n egotripje.. :)

liefs

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Loessie...gaat het ? even een dipje?
    Hoe doet je mannetje het? heb je ook genoeg steun en hulp thuis? woont er familie in de buurt bijv.?

hier: beweging wordt duidelijk minder heftig, minder ruimte natuurlijk. Heb vandaag een waterdichte molton gekocht. kijken of dat bevalt. Meteen maar 2 pers. Moet er niet aan denken dat het mis gaat en mijn man's kantje bevuild raakt hahah. Misschien beetje overdreven maar goed.

Kat, klopt het...nog 4 daagjes??? Spannennnnnnddd....

Deel Deze Pagina