GOed goed.. Naa misselijkheid valt mee hoor! af en toe een vlaagje, maar dat is alleen als ik honger heb! x
Beterschap, katje...Ikke ook ziekjes bleg. Fijn Pina, goed eten kleine portie's verdelen over de dag....
hoi meiden. hoe is het met jullie? Kat, vervelend van je verkoudheid ! blehh. En marjan jij ook al. ik ben echt moeee. drukke week gehad, ben er echt klaar mee. Vandaag aan mijn zus verteld van onze verwachting. Erg leuk. Al ik nies of hoest voel ik mijn BM zeer doen. hoort dat? en nu al ? je hebt toch nooit echt al klachten aan je buik zo vroeg in de zwangerschap? en mn buik is zo opgeblazen..pff savonds zit mijn broek echt te strak. Waar moet dit heen..MAAR OKE HET IS WEEEEEEKEND !! Pina
Poeh, kon een tijdje niet online door mijn nieuwe emailadres. Vanaf nu eindelijk weer wel. Woensdag a.s. de zwemtest hihi (helaas rond mijn eisprong) en dan benieuwd wat de uitslagen van de bloedtest en zwemtest zijn en dan hopelijk groen licht ivf. Ik wil me ook misselijk voelen (door een baby dan) maar zal geduld moeten hebben. Heb nu lekker tot donderdag vrij en tot dinsdag veel klussen voor het geval het eitje gaat springen. Katalaya en Marjand beterschap. Groetjes, Lente
Jawel hoor Pina, juist in het begin veel bandenpijntjes enzo gehad. Juist in het begin moet je wennen dat je BM gaat groeien, dus heel normaal....Zus helemaal blij?! Leuk hoor meis.....En die MOEEEheid was in het begin echt vreselijk. Maar ik kan je goede hoop geven dat wordt weer een tijdje minder erg. Ik zat in het begin met koopavond op een krukje te wachten tot er klanten kwamen en voelde mezelf dan soms echt weg doezelen...En die op geblazen buik herken ik ook wel hoor...ik droeg vanaf een week of 10 al positiebroeken, mijn eigen broeken zaten gewoon echt niet lekker meer.... Liefs en fijn weekend...
Brrr, nee, sinds dat visioen van lallende stinkerd in berenpak heb ik niet meer aan hem willen denken. Begin volgende week verwacht ik de start van een nieuwe cyclus. Ik ga de afdeling planning nog maar eens bellen om mezelf weer opnieuw in de kijker te plaatsen. Verder ben ik vandaag 'heerlijk' aan het toegeven aan mijn ziek zijn.
Ja jij ook al ziek he....ik begin hier weer een beetje op te knappen. Maar van harte gaat het nog niet...Ach een beetje bankhangen en dan wil het wel weer... En wijs dat je je zelf blijft promoten in het ZH hoor...ze vergeten je anders straks en dat kan niet de bedoeling zijn.... Fijn weekend, doe maar lekker rustig aan.. XXXX
@marjand: hihi mooie foto's... ik ben nu 14 weken maar voel me nu al een walrus... dus ben benieuwd of ik me met 26 weken een kudde walrussen voel maar hoezo moet je nu stoppen met werken? teveel last of te moe? of heb ik wat anders over t hoofd gelezen? pina; k kan nog steeds nie geloven dat je echt zwanger bent! en dat het meevalt met de misselijkheidjes is mooi meegenomen... daar waar je vroeger dacht: ow ik moet zo even wat eten is veranderd in: ow, ik moet nú ETEN... dat had ik ook maar verder nergens last van. katje: beterschap met je snibbelen... Lente: ik stuur vast telepatische berichten naar het zkhuis: groen, groen groen GROEEEEN licht graag! had ik al gezegd dat ik van de week ergens wakker werd en een bal zo groot als een mango voelde in mijn buik...? en dacht: hûh?! wat gaat het ineens snel! liefs
lieve lente, wij moesten op de maandag (4 wkn) terug ook voor zwemtest zaad inleveren. maar als je denkt dat je het voor eigen productie zelf beter kan gebruiken, moet je het zaad inleveren ECHT verzetten! wij hebben het verzet op mijn aandringen, ik zat op dag 25 en had nog geen eisprong maar op een of andere manier zei ik dat we de afspraak maar verzetten want voor het zelfde geldt heb ik mijn ei dan juist. en..................... JAA dus. toen heb ik mijn ei gehad op MAANDAG ! en dus zwanger deze maand. DUs ik zeg maar zo, meid als je rond je eisprong zit, niet je zaad wegbrengen maar voor jezelf gebruiken Dikke kus Pina
marjan oke bandenpijn..goed. vandaag ook al behoorlijk last van gehad van de banden met dat genies. je hebt een aardig toeter ja ! haha. goed gezond voor de kleine toch? hoeveel ben jij aangkomen, want volgens mij heb jij ook een maatje 36 van jezelf toch?aan de linker foto te zien. Loes, ja het is echt zo. haha. ben benieuwd hoe ik er over een half jaar uit zie. ook als een zeeleeuw? Ja kat het gaat HELEMAAL goed komen met jou !! x pina
Hee Pina, Gelukkig hoeven we niet aan onthouding te doen dus als we willen klussen doen we dat gewoon. De dokter zei alleen dat we het niet moeten overdrijven met drie keer per dag ofzo! Hahahaha, waar ziet hij ons voor aan Ik wil niet onnodig vrij nemen en mijn vriend zit in de ploegendienst dus we houden het maar zo. Voor de zekerheid ga ik wel vanaf morgen ovu testen doen voor het geval dat maar we zijn alvast aan het klussen geslagen. Maar gezien het aantal rondes zou het nu wel heel toevallig zijn en de kans is sowieso klein dus ga mezelf niet onnodig moeilijk maken. Ben weer aan het verven (wanneer is het klaar????) en hoop op een snelle bevruchting (liefst voor woensdag dus). Heeee moeders in spé, geweldig die buik(en). Leuk om het zo te doen in bijna dezelfde kleding zie je mooi het verschil. Bedankt voor jullie steun, heb ik hard nodig momenteel we hebben heel wat afgehuild deze week door de spanning. Bah, hoop zo dat het ons gegund is.
@Loessie: Ik MOET helaas stoppen omdat ik vanaf week 12 al heel veel last heb van mijn bekken, ik ben toen op advies van de VK minder gaan werken...Dus vanaf week 16 werkte ik 50%. Maar omdat ik nu steeds meer last ging krijgen ondanks het minder werken (lig hele nachten wakker van de pijn) en omdat als ik werk ik op een dagje van 4 uur...3 á 4 pijnlijke harde buiken had kreeg ik het advies om helemaal te stoppen omdat dit echt nog niet mag. @Pina: Lief dat je denkt dat ik maatje 36 had...dit is helaas niet zo. Maar ben op dit moment al 8,5 á 9 kilo bijgekomen!!!! Ben benieuwd waar ik zal eindigen kwa gewicht...Het schijnt dat ik vanaf nu 500 gram PER WEEK kan gaan aankomen . Maar ach als de kleine het maar goed doet he... Zit morgen al op 27 weken dus het mag over 10 weken al geboren worden...Jeetje als ik daar aan denk schrik ik toch wel een beetje....Heb er veel zin in, maar ben soms wel een beetje onzeker over bevallen, borstvoeding, verantwoording.....Maar ach de mensheid doet het al miljoenen jaren zo dus ik moet het ook kunnen toch... @Lenthe: Gewoon veel oefenen dan he....je weet maar nooit. Zal duimen voor jullie. Het mag nu onderhand wel eens raak zijn.
Hoera, vriendlief belt net vanaf zijn werk met het voorstel om maandag de afspraak een paar dagen te verzetten naar vrijdag of maandag zodat we deze kans niet hoeven te laten lopen en ik niet op mijn vakantiedag weer in het ziekenhuis hoef te zijn. Ben er echt blij mee. Vooral dat naar het ziekenhuis gaan valt me zwaarder dan ik dacht en nu kunnen we gewoon lekker blijven klussen. Dus 2 vliegen in 1 klap. Fijn weekend! Liefs, Lente
TOP lente !! goed nieuws. En marjan, 10 weken zijn nog wel een hoop dagen hoor ! dus je hebt zat tijd om je er naar toe voor te bereiden. meid jij redt dat!
Ook al denk je het niet te redden; rielèks. Er is nog nooit een baby blijven zitten! Voel je je nu beter? *grijns*
Ja katje echt heel veel beter....Wacht maar tot jij zo ver bent...Ben altijd redelijk zeker van dingen maar heeeel soms denk ik HELLLLUUUUPPPP!!!!
hey marjan, vraagbaak Heb hele dag al last van mijn buik, dat straalt uit naar mijn rug. rechts onder mijn ribben. ook veel last van oprispingen etc. Rare klachten he? Herken je dit? De hele rechterkant voelt zo gespannen. Ja je merkt, ben nog wel wat onzeker, ik weet niet wat ik hoor te voelen en wat niet hoort. Stel dat het nog mis gaat. Zou kunnen. je hoort het zo veel om je heen, miskramen etc. help..? x