Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Hey Schatje,

Heel begrijpelijk hoor....ik ben de eerste 8/9 weken zo onzeker geweest. Ik had iedere keer het gevoel dat ik ongi ging worden...Van die steken in mijn rug, onderbuik, liezen.....Bedenk maar dat je hele buik (ingewanden) moet reorganiseren....Alles moet van z'n plek dus dat voel je op de meest vage plekken....

Wanneer mag je naar de VK?

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    oke..
    23 feb.
    morgen ben k (pas) 7 weken.

Oja, heb mn banner aangepast volgens mijn berekening ben ik morgen (maandag) 7 weken. Daar hoort dus een andere banner bij ;)
    Weet niet hoe die site hem uitrekend maar dat klopt dus niet echt.
    x

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    neeheee Pina,

Morgen ben je AL 7 weken....Enne schiet al aardig op dus voor je naar de VK mag...Doen hun zelf echo's? Die van ons doen dat enne ik heb gewoon gedaan of ik niet wist wanneer ik ongesteld was geweest enzo dus heeft ze die eerste keer een echo gemaakt om te kijken hoever ik ongeveer was. En toen weer 1 bij 12 weken...(lekker 1 echo extra, voelde wel prettig. Wist ik zeker dat er iets in mijn buik zat)

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    :D:D
    nee ze doen de echo's niet zelf. moet daarvoor naar leiden. helaas. misschien kunnen ze wel luisteren of ze iets horen, hartslagje bijv.
    we zien wel :)
    xx

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ben bang dat dat nog erg vroeg is hoor Pina....Dan zit je vruchtje nog zo goed weg gestopt achter je schaambeen....Hoop het wel voor je, neemt een hoop onzekerheid weg...

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    nee ik krijg nog geen echo. pas rond 10-12 weken.
    ik weet dat het te vroeg is om iets te kunnen zien ;)

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Voor een echo niet...ik had mijn eerste echo bij 8 weken en was echt al heel duidelijk...Maar met de doptone hoor je volgens mij met 8 weken niet zoveel....

Maar de echo met 10-12 weken is ook heel leuk hoor....

8. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Hi ladies,
    heb net pas voor het eerst het hartje gehoord bij de VK!!! ze moest echt 4 minuten zoeken en hij zat helemaal onderin m'n BM, wat eigenlijk een beetje vreemd is volgens de VK, maar niet slecht of zo. Dacht echt dat ie verdwenen was.... Maar toen ik wakker werd vanmorgen voelde ik mn BM bewegen, dat was wel een vreemde gewaarwording...

Pina, ik had met 6 weken 6 dagen geloof ik mn eerste echo, al ben ik later nog een week teruggezet, dus met 5 weken 6 dagen. Ik had een inwendige echo, maar het vruchtje was toen al wel te zien en het hartje klopte!

hoop dat je snel een echo krijgt... ik moet nog 6 weken wachten voor ik die rakker van mij weer kan zien...

Marjand: ik kan me idd nog herinneren dat je met 12 weken al last had van je bekken... lijkt me heel vervelend. En ook dat je nu dan de ziektewet in moet, al zitten er ook wel kleine voordeeltjes aan: lekker rustig aan genieten van je zwangerschap... sterkte!

liefs

9. lente67

lente67 Niet meer actief

hee meiden, hebben jullie ervaring met ovu testen. Wanneer kan je die nu het beste doen en mag je nu wel of niet vooraf drinken? Eergisteren een hel licht test-streepje en gisteren niks (ja horizontaal ipv vertikaal dus dat telt niet). Vandaag dag 11 dpo en een gem. cyclus van 25 dagen dus zou een dezer dagen de eisprong kunnen verwachten. Voor de zekerheid als gesekst vanochtend en de zaadtest uitgesteld tot maandag. Poeh, zou het deze ronde dan eindelijk lukken of toch ivf dit jaar.
    Pina 7 weken zwanger, wat gaat dat snel! En Marjand nog maar 10 weken te gaan. Wow, nog even en de eerste baby's komen er aan. Ben benieuwd!

Hier druk aan het verven en de zon schijnt volop. Heerlijk weer.

Liefs,
    Lente

ps: Horen jullie nog wel eens van Anky. Mis haar al een hele tijd!

Dus Anky, hoop dat het goed met je gaat. X

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Loesssie,

Wat geweldig dat je het hartje hebt gehoord! Lijkt me heel bijzonder!

Liefs,
    Lente

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Lenthe: ik gebruikte ze ook....Wat wil je precies weten?

Zal Anky eens even hyven....heb haar bij mijn vrienden staan...

@Loessie: Is ook zo hoor, begin er steeds meer het voordeel van in te zien. Maar moest gewoon even wennen en er moest een knopje om in mijn hoofd. Was vanmiddag even bij mijn collega's kijken en mis er niks aan....

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Marjand,

Had net een ovu test gedaan en vergat na 5 minuten te kijken dus pas bij 10 en toen was het test streepje net iets lichter. Wordt deze lichter als je wacht of moet ik morgen weer afwachten. Niet dat het uitmaakt want vrijen doen we genoeg maar ben gewoon benieuwd. En stel dat ie morgen even donker is of gelijk telt die dag dan mee of pas na de test?

Liefs,
    Lente

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Het is zo dat je de wachttijd die in de gebruiksaanwijzing staat echt moet aanhouden dus niet langer wachten want de streepjes verkleuren inderdaad.

De test streep en de controle streep moeten even donker zijn maar de test streep mag ook donkerder zijn...Maar van af even donker is hij positief.

Vanaf het moment dat hij positief is "leeft" je ei tussen de 0 uur en de 12 uur maximaal...

Dus bij een positive test er gelijk op he!!!! :D:D:D

Succes....

PS: Bij mij heeft het echt gewerkt want de laatste x dat ik een positieve test had was Erik weg....verhuizen bij een vriend, maar ik heb gewacht tot hij terug was en heb m'n stoeipoezenpak aan getrokken want ik dacht wat gebeurt dat gebeurt maar ik ga erop!!! Dus om 1 uur s'nacht ge-yogaat en s'morgens weer ff verleid en een zwangerschap was het resultaat....

Ik deed trouwens s'morgens mijn testen en als hij dan positief was of bijna positief deed ik er met de middag nog een voor de zekerheid....

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi ik was even weg maar ben er weer. gisteren verjaardag vriend gehad. en die dag ervoor moest in inkopen doen.

Lente aan de ovu testen. Lente het maakt overigens niet uit of je sochtends of savonds test. heeft niet met concentratie te maken heb ik gehoord. ik testte wel altijd om zelfde tijd. Vanaf dag 10 tot aan dag 20 soms. dus in jouw geval zal ik nog eerder beginnen. Straks mis je 'm.
    Hoelang ben je eigenlijk bezig met zwanger worden?
    Je tempt toch ook? daarmee kun je toch ook handig inzien wanneer je ei is?

SOrry als ik het je al eens eerder gevraagd had.. weet ff niet meer.
    xx

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik doe de ovutest altijd met het 2e plasje van de dag, net voordat ik naar mijn werk ga. (De eerste is de tsunami meteen na het opstaan.)

Zelfde tijd, zelfde concentratie.

En soms gooi ik er 's avonds nog eentje tegenaan, als ik een onzekere factor heb.

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Jongens MIJNPAAL. afgelopen maandag een grotere bh gekocht ! van een kleine 70 B/C naar een 75D ! De striemen stonden van de beugel stonden namelijk al in de zijkanten van mijn borsten.

nog overwogen om een positioneringsbh aan te schaffen maar ooo jongens wat zijn die dingen OERlelijk. ik denk dat ik een eigen bedrijf ga starten, of ik zal marlies dekkers eens tippen !
    Ik kan daar echt niet bij mijn vriend mee thuis komen! haha.

(was weer even tijd voor een egoupdate)

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Schatje, marlies dekkers heeft een mama lijn....!!!! Ook voedingsbh's geloof ik maar ook gewone meegroeibh's

Hier ook al bijna 2 cup maten gegroeid en ben er geloof ik ook nog niet. Maar ga ook echt niet aan die lelijke meegroei bh's, lekker sexloos zo'n ding......

Alles ok hier verder met jullie allemaal?

18. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hihi...

ik heb idd 2 lelijke meegroeibh's gekocht, maar heb ze nooit aan...
    ik heb nu de 2 grootste bhs aan die ik nog had van mijn pilrijke bestaan, en neem de striempjes maar voor lief. Die meegroei dingen hebben geen pads waardoor mijn tepels naar iedereen aan de bar lopen te wijzen... niet fijn. en ik stoot mn tieten nog wel eens, dan zijn pads wel mooi meegenomen. En idd sexloos, al zegt mn vriend dat ie me met meegroei bh net zo mooi vind als zonder (leugenaar!leugenaar!--maar wel lief...:p)

enniehoe, ze liggen nutteloos in de kast. Misschien kan ik er nog een meegroei onderbroek van maken met mn naaimachine. hihi.

gister 9maandenbeurs in de rai geweest. Was wel leuk...niet echt veel bruikbare dingen gezien, ik weet nog niet wat het wordt. wel handig die buggy-run, maar wat zijn die krengen duur!!

ik spreek jullie later weer...

liefs

19. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Vandaag dan duidelijk een donkerder test streepje dus vruchtbaar! Dus vanavond aan de slag hahahaha.
    Het klopt ook met mijn draderig slijm dus de test werkt wel.
    Bedankt voor de tips! Temperaturen heb ik afgeschaft. Teveel gedoe! Weet wel daardoor dat ik een eisprong heb en vandaag dus bevestigd met de ovu-test. Ben benieuwd of het deze ronde raak mag zijn. Heb minder kans maar wie weet deze keer geluk!
    Vandaag te horen gekregen dat ik morgen de laatste dag in Hellevoetsluis werk! Joepie, geen 2,5 uur meer op en neer rijden op donderdag en vrijdag!
    Heb ook een cup b/c en ben benieuwd of ik ook dubbel d zal krijgen in de toekomst!

Liefs,
    Lente

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Hey Loessie,

Ben vandaag geweest en heb best wel wat dingen gekocht....Nuttige dingen dan. Maar wat is die buggy-run???? Ikke nie weete

Deel Deze Pagina