hoi meiden ik ben ook naar de rai geweest. gister avond. mijn vriend ging ook mee, beetje 'gevoel' krijgen he. ik kon me er nog niet goed in vinden tussen al die hoog zwangeren. volgens mij ben ik hier te nuchter voor. maar ik weet ook echt nog niet wat ik allemal moet hebben en naar moet kijken. haha. komt wel. Ben echt super moe. net bij ma gegeten en ik dacht ik ga nog wel even zwemmen, maar ik kan niet meer..pff. echt te moe. dus ik zal maar naar mijn lichaam luisten en ga morgenochtend wel weer lekker hardlopen (oneej joggen is het geworden Hoe is het met jullie? Ben lekker vrij op maandag en dinsdag. lang weekend! xx Pina
Ben ook behoorlijk nuchter maar dekentjes en boxkleden en dat soort dingen waren gewoon echt goedkoop dus ik vond het wel handig om de dingen die ik nog moest te kopen daar...
Nee. Ik ga lekker thuis rommelen. Het is sowieso moelijk iets te plannen in de wetenschap dat ik elk moment te horen kan krijgen wanneer ik geopereerd wordt...
Hmmm spannend....Hopelijk is dat heeeeeel snel. Maar toch wel erg lekker een weekje vrij, niks moet alles mag zeker?
marjand... klopt. misschien was ik nog niet vergenoeg..had gewoon een beetje het gevoel dat pina ook had. ik heb idd mooie boxkleedjes en dekens gezien maar voor mij duurt het nog zooooo lang dat ik die niet nu al ga kopen... voor mijn gevoel dan. Heb wel mn zwitsal up-to-date, vroeg dat mens: "wat is de leeftijd?" ikke: -"eh, ik ben 30" zij: "nee ik bedoelde je kindje" ikke: -"oh, die! die is ongeveer -25 weken" (lach er schaapachtig bij) Voor iemand die op een 9maandenbeurs staat vond ik wel dat ze een beetje raar reageerde op mijn zwangerschap, want het duurde nog wel een halve min voor ze doorhad dat er echt een kind bestond van -25 weken IN MIJN BUIK. Maar goed. Voor de rest ben ik van de augurken af en heb ik ineens meer trek in chocola (wat gek) en cola (al 5 jaar niet gedronken???) weet niet wat me overkomt?! ik en cola! katje, geniet van je vakantie... liefs
Hey Loes, leuk om je verhaaltje te lezen LEUK! Wat een dom mens zeg van die zwitsal. toen wij er liepen wilde ook div mensen (van stands) ons iets vragen maar we zeiden 'uh nee bedankt' (hier zijn we nog niet aan toe!) Ben net terug van een hardloopevenementje samen met mijn kerel. Hij deed mee, ik liep ook maar niet in wedstrijdverband. Heb eigenlijk al sinds vanmorgen opvallend steken in mijn li onderbuik gehad, felle alsof de kleine er met messen aan het spelen is. En ook paar keer ongi krampen gehad, ook niet zachtjes.. Gek he? Wat zou dat zijn, innesteling lijkt me toch al voorbij (mag ik hopen?). Loes fijn dat de agurken-stadium voorbij is. Zo wissel je nog 's af! heb je wel eens melk-chocolade van Cote d'or op? in dit huis zijn wij er aan verslaafd. Samen met thee, ooeee heerlijk (en slecht). nou iik ga even eten. Ik heb van geen honger - ineens intens honger! en daarna geniet ik van een flink potje maagzuur wat ik sinds enkele dagen heb. prettig hoor. nou doei meiden tot later! xxx Pina
Hey Pina, Klinkt een beetje als je banden hoor die pijn....Dacht de eerste weken telkens dat er een ongi aan kwam, want zo voelde het maar dat bleken achteraf mijn banden te zijn....Ja baarmoeder moet van een kleine stoofpeer naar een flinke grapefruit in een paar weken....Je hele lijf moet plaats maken voor die baarmoeder en dat voel je best af en toe. Hier ook steeds zin in cola???? Terwijl ik het normaal niet zo heel lekker vind, en zin in zoet!!!!! Heel veel zin in zoet...
vandaag bij verlosk geweest. klikte wel. ze luisteren pas naar harttone v.a. 11 weken en mijn echo 8 maart doen ze waarsch inwendig omdat ik dan in week 9 zit. Ze heeft uitgerekend dat ik nu op week 7 zit. dus niet op week 8. Nou ja.. xx
ik ben wél ineens helemaal van de cola! word er gek van, maar ineens kan niets anders mijn dorst stillen lijkt het wel. Ben ik eindelijk van mn koffie-addiction af krijgen we dit... zit ik nog niet onder de grens van 4x caffeine per dag... want caffeïne-vrije cola is het weer nét niet natuurlijk. En ik heb echt jaren een hekel gehad aan cola. Confession: vandaag weer boterhammen met boterhamworst en augurken gegeten... Pina, als je naar je VK gaat, moet je die steken meteen vermelden... dan houden ze je beter in de gaten. Ik heb over negen weken pas weer een afspraak. Das dus met 24 weken. Of te wel een maand !!! na mijn 20 weken echo. vind het echt te gek voor woorden. Maar goed, als alles maar goed gaat. Liefs, augurkje
Resultaat van de berekening Als ik aangeef laatste ongi 23-12 en 40dagen cyclus (wat ik dus had ben ik 8 wkn en 6dgn: De bevruchting vond vermoedelijk plaats op : 18 Jan 2010 De zwangerschapsduur (*) is vandaag : 8 weken en 6 dagen Je hebt nog 32 weken en 5 dagen te gaan Je uitgerekende bevallingsdatum is : 11 Oct 2010. Resultaat van de berekening Als ik aangeef bevruchting op 18 jan wanneer mijn eisprong was, met cyclus van 28 dagen (want na eisprong is meestal 14 dagen, bij mij dus ook) geeft ie aan dat ik een week korter ben: De bevruchting vond vermoedelijk plaats op : 18 Jan 2010 De zwangerschapsduur (*) is vandaag : 7 weken en 1 dagen Je hebt nog 32 weken en 5 dagen te gaan Je uitgerekende bevallingsdatum is : 11 Oct 2010. Hoe kan dat nou? want er staat zelfde bevallingsdatum: 11 oct. gek he?
Loes, die steken horen er toch gewoon bij? heb vanacht bijna niet geslapen en paracetamol genomen omdat ik zenuwpijn, gevoelloosheid had in mijn linker onderarm, pols, pink, ringvinder. echt heel vervelend. komt van de vocht waarsch. nu al? begon gister middag al. nu is het iets minder. ik moet 1 april pas weer terugkomen. over 6 weken pas weer. dan ben ik 13 of 14 weken. laat he? maar goed. gaan dan hartje luisteren. x
Echo bij mij was met 8 weken en kon gewoon uitwendig.... Ik had ook dat ik heel lang niet bij de VK was geweest omdat die 20 weken echo er tussen zat, doen ze denk ik allemaal....Als er wat is mag je natuurlijk altijd eerder bellen...
zucht ben stikchagerijnig...bah.. Weet niet wat ik heb. Misschien had ik meer verwacht tijdens verlosk.bezoek..
pina: lieve schat! had ik ook.... ze zat daar 40 min te dralen over alle dingen die je moet regelen, wat wel en niet eten (alsof ik nog geen 1000 x op internet over rauw vlees had gelezen) goed voor je zelf zorgen blaaaaaat... terwijl ik alleen maar dacht plug me in en hook me on... wil dat kindje zien en horen... maar nee. Ze testen je geduld hé. Morgen gaat het een stuk beter, dat verzeker ik je! zit ik net multivitaminedrank light te drinken van de vomar, zit er gewoon vitamine A in...! 15% ADH per glas. duh. geef me dan maar leverworst. buurman en buurvrouw kwamen net ff langs... met jas aan blijk ik lang niet zo dik te zijn als zonder jas hihi. Ze vonden me dus dik whahaha. k ga weer eten... liefs
pina, waar heb je die berekeningen laten doen? want ik snap er ook niks van... ik ben ook een weekje teruggezet, want de dag van de eisprong is niet altijd de dag van conceptie. t kan ook zijn dat we aan de late kant waren met sexen en dus iets later zijn bevrucht. ofzo. of niet. hihihi. ik zie het wel wanneer het er uit komt. maar jouw datum blijft leuk, op 11-10-10. of 10-10-10. k ga nu echt weer eten... liefs