Hallo meiden, Ik ben benieuwd wie er ook in juni start met onderzoek naar vruchtbaarheidsproblemen. Na 3 jaar te hebben geprobeerd een 4e kindje te krijgen en uiteindelijk een miskraam gaan we begin juni naar de poli fertiliteit. 2 juni intake. Zou het leuk vinden om ervaringen uit te wisselen. Liefs mama73
Ik ga as vrijdag naar de gyn voor onze kinderwens. Na 15 mnd proberen is er nog geen uk.. Dus denk dat ik ook doorverwezen word
Goh dat is al een hele tijd, en zeker als je nog zo jong bent (heb even naar je profiel gekeken), ik ben 37 dus dat zal ook ongetwijfeld meespelen. Ik ga voor je duimen, ben benieuwd hoe jij de onderzoeken gaat ervaren. Heb je ook direct een gesprek bij de fertiliteitsarts? Wij krijgen 2 juni de intake + echo en starten dan direct in het onderzoekstraject. Ik heb er al veel over gelezen en het is behoorlijk intensief. Maar wat ons betreft is het, het helemaal waard. Alvast veel succes, ik hoor graag hoe het met julie verder gaat. Liefs
Nee wij hebben eerst een afspraak bij de gyn. Mn vriend moet vrijdag ook zn aandeel inleveren bij het ziekenhuis.. Dus dat is al het eerste onderzoek.. Ik krijg dan gelijk bij de gyn te horen welke onderzoeken ze bij mij gaan starten. Heb 1 voordeel moet die dag ervoor ongesteld worden.. Dus hoop dat ik 2 weken later gelijk bloed kan prikken voor hormoon waardes. Ook ik heb dat gelezen inderdaad maar dat heb ik er echt voor over!!
Volgens mij komt het dan een heel eind op het zelfde neer; heeft alleen een andere naam; maar dat is vast ziekenhuis gebonden. Ik heb als het goed is ook mijn menstruatie vlak voor het eerste gesprek. In 2 cyclussen zou het hele onderzoekstraject klaar kunnen zijn. Ik ben wel heel blij dat we nu iets concreets gaan doen, dan afwachten breekt toch zo gigantisch op. Heb jij dat gevoel ook? X
Haha ja denk t ook indd.. Ik ben ook wel blij dat ik de stap genomen heb.. Toch weer een stapje dichterbij zeg maar.. Ondanks dat ben ik wel heel bang hoor..!! Voor wat er komen gaat de uitslagen enzo... Nu weet ik dat we geholpen gaan worden.. En dat is beter als afwachten. x
Ja het is inderdad een heel dubbel gevoel, wat als we iets te horen krijgen wat we niet willen horen. Ik besef dat ik dan in een bevoorrechte positie zit met m;n 3 meiden, maar de wens is net zo sterk als voor de 1e. Ik vind het fijn als we ervaringen kunnen delen. tot gauw.
Nee dat vind ik ook hoor ik bedoel je mag er dan wel 3 hebben maar dat zegt niks over je wens naar een 4e toch? Nou ik laat vrijdag wel weten hoe het gegaan is!
Wij zijn vorige week de mmm ingestapt na 3 jaar bezig te zijn geweest. @mama73: Ga je toevallig ook naar GZG Den Bosch? @jeem22: Sterkte vrijdag! Goed dat je de stap hebt genomen! @Flippo: Sterkte met de IUI!
Ja, wij hebben 22 juni ons intake gesprek dus dan zullen er wel gelijk wat onderzoekjes beginnen... Leuk dit topic!
Heel veel sterkte en succes! Bij ons beginnen wel gelijk onderzoeken. Ik heb gelijk een echo gehad en heb al bloed laten prikken. Mijn man moet nu nog zaad inleveren en dan is het afwachten...
O, ik zie nu in je onderschrift dat je al eerder in het zh gelopen hebt, dus van alle onderzoeken ben je al wel op de hoogte...
Ja, ik heb het hele rijtje gehad in Zwolle, maar ik denk dat we nu we in Amsterdam zitten wel een aantal dingen overnieuw moeten doen...
Oké. Wij beginnen ook pas over een half jaar of zo. Ik moet eerst minstens 20kg afvallen voor ze met behandeling gaan starten.