#marjan neemt de woorden uit mijn mond# is dat dezelfde gyn die je geopereerd heeft toen en toen ook al niet zo tactisch was? Pien, wat fijn dat het weer wat beter gaat... hoe heten die pilletjes van je? (ik wil ook ik wil ook) Lekker genieten van je lachende mannetje! hier zit ik al een paar dagen met een wat huilerige sverre, geen koorts, wel een beetje kwijl. Hij is net 3 maanden, dit kunnen toch nog geen tandjes zijn? ik voel tenminste nog niks in zijn mond...al weet ik ook niet echt wat ik moet voelen, misschien zat het er al met de geboorte? De ingang van de wintertijd doet mijn nachtrust ook niet echt goed, hij is helemaal in de war en komt nu soms om half drie, half 5 of half 7 pas...dus soms veel te vroeg en soms veel te laat... verder had ik gister ook overvloedig draderig slijm én hebben we een aantal muntjes in de slutmachine gegooid, dus het is even afwachten wat sinterklaas ons dit jaar brengt... misschien wel een positest net als vorig jaar... ben vanmorgen naar de tandarts geweest en die heeft mijn verstandskies linksboven eruit getrokken dus heavy gedoe hier allemaal. 't was tenminste sneller voorbij dan mn bevalling, maar dat was dan ook t enige positieve eraan... ga mezelf weer even torpederen met een zetpil :S liefs!
@Loessie: Kunnen wel al de tandjes zijn...Koen doet het ook al heel lang maar kan nog wel een paar maandjes duren voor ze door zijn (hier nog steeds niet) Enne wow jij misschien al positief testen?! Hoop het voor je meis. Hier nog melk witte ovu tests
@marjan... ach... voelde me errug vruchtbaar dus heb mn pruillipje opgezet (had ik van sverre afgekeken, is paps erg gevoelig voor hihi) dus wie weet... heb mn best gedaan deze maand... 3 x in vruchtbare dagen, moet toch goed zijn. Zou wel leuk zijn, weer zicht op niet werken (minst belangrijk natuurlijk) en weer uitgerekend in de eerste week van aug.... 2011. En weer een leeuwtje.... Als als als. ik doe niet meer aan ovutests, heb te vaak gehad dat mijn ovu tussen 2 tests in viel en ik dus weer eens niet wist of ik m nou gehad had of niet. Papa baalt, ik kan niks met mn mond nu mn kies getrokken is, en ik had t m nog wel beloofd na mn pruillipje gister hihi. Oef. Voer voor een ander topic haha! liefs!
Hoi meiden Naja heb toch maar getest vanmiddag ik kon het niet laten haha en daar was hij dan binnen 5 min een mooi 2e roze streepje FF geeft wel aan dat mijn ei op CD 18 maar in werkelijkheid heb ik mijn ei al op CD 16 gehad want de dag erna was mijn ovutest alweer negatief dus heb toch nog op 14 dpo getest zie mijn testje in mijn album
Inderdaad, dat was die gyn die toen ervoor zorgde dat we beide binnen 5 minuten weer buiten stonden. Verbouwereerd en beduusd. Want ik had me voorgenomen om te gaan brullen met gierende uithalen & snot om het voor elkaar te krijgen. Dankzij zijn directheid heb ik wel mijn waardigheid kunnen bewaren. Anders had ik dus met snot buitengestaan, eveneens zonder resultaat. Ach, op het moment moet ik bekennen dat we het nog wel trekken. En er relatief weinig mee bezig zijn. Stiekem toch de hoop dat het 'vanzelf' gaat. Ik schijt echt bagger voor het mmm-traject...
kat: ik gun het jullie zooooooo! en iets in mij zegt dat je het echt wel gaat lukken ook! Als je je nuchterheid maar bewaart en niet bij de mmm-pakken gaat neerzitten! En al helemaal niet met snot en stomme gyn! Misschien een andere gyn een oplossing? of kan dat niet? liefs!
@Katje: Nu neemt Loes me de woorden uit mn bek. Ben er soort van overtuigd van dat het jullie wel gaat lukken...(ook zonder snot) Maar vind het een hark eerste klas om je zo aan te laten tobben...*kijkt heel boos naar die lamlul* @Hanuna: Van harte meid! @Loes: Zou wat zijn....Nou het is je gegund hoor! oh ik wou dak een ei vond....Van het weekend maar eens ff flink wippen.
Oww kut van je verstandskies zeg..hmm maar kan er maar uit zijn! ow mn accu is bijna op..even kort: DIe pilletjes = homeopatisch ETOS, VALDISPER (valeriaan) Lekker de sterke nemen xx
HAHAHAHAHA... die marjan... ik schoot echt in de lach bij het lezen van je laatste zin... waarschijnlijk omdat ik ervanuit ga dat iedereen hier net zo vulgair is als ik en dus de godganse dag ligt te wippen... het tegendeel is kennelijk bewezen... (p.s. ik lig maar een deel van de godganse dag te wippen, sverre is er ook nog en dan moet ik natuurlijk ook nog naar mn werk.) *kijkt heeeeeeul serieus* liefs!
Als je blieft niet zeg....de godgansedag?! Man Koen die snapt nog steeds niet dat hij s'nachts moet slapen dus heb zekers geen energie voor hele dagen wippen...hihihi Nee hoor niet elke dag wip festijn hier....
*dan is mijn vent echt een mazzelkont...* maarja, we hebben dan ook wat in te halen... met mn 71 dagen afterbirthflood...ofhoehetdanookheet... vandaag mn hele kinderboekenkastboeken binnengekregen, moet alleen pluk van de petteflet nog... zó leuk om al die verhaaltjes weer eens te lezen! was die overgang smooth of nie? liefs
pien, OMG, valdisper! ik werd daar tijdens mn examen periode (wayyyyback) behoorlijk wappie van (kon niet slapen van de zenuwen, en overdag wappie, tis nog een godswonder dat ik geslaagd ben toen) maar ik zal ze halen... eerst maar eens 1tje nemen. kijken hoe ik dan slaap, maar goed, ik word nu al amper wakker als sverre 20 cm van mn oor ligt te brullen, misschien moet ik er nog even mee wachten... hihi liefs!
Ja die was super goed...hahahaha Doe het sowieso nog niet al te vaak hoor....zooooo geen zin in. (erg eerlijk he?!) Kan dat, ja tuurlijk kan dat. Dus moet me ei echt ff vinden en bevruchten werd ik de vorige keer zo geil als boter van is ook wat leuker voor erik. Maar heb nu een energie level van een pakje boter
mijn hormonen jojojoooden ook erg in het begin, maar misschien zit het gewoon in mn genen (bedankt pa & ma). Alhoewel ik soms ook wel een week heb waarin ik denk: ga toch fietsen! écht niet dat je in de buurt komt met dat ding! Maar nu lust ik er wel pap van en heb ik een sexlevel van een pak brinta.
Haaaa die loes Van een pak brinta hahahaha die vind ik goed Die houden we er in hahaha Nou ik heb 2 weken terug eindelijk na 14 maand weer eens sex gehad ,die vent van mij is niet meer zo fanatiek alleen maar moe:x Hoe gaat het verder met de dames groetjes Ank