Hoi loessie... Wat een leuke foto,zo stiekem achter de oortjes van het konijn aan het kijken met zijn mooie grote ogen,leuk hoor. Hoe gaat het verder met sverre en jou! Groetjes Anky
hihi ja he... pientje, wat issie schattig! hier nog geen nieuws, behalve... nu bijna cd 34 voorbij, en mn vorige 2 cycli waren niet langer dan 30 dagen... en merk aan mezelf dat ik wat ongedurig ben, niet ongeduldig, voel me gewoon raar.En moe, maar welke jonge moeder kent niet het gevoel als je onder de douche tegen de muur staat en zo je ogen dicht willen vallen....Maar echt heeeel moe! Dussss ik drink nog maar een biertje en eet nog een carpaccio en filet americain, heb het idee dat ik het volgende week niet meer mag durf niet te testen! liefs
Loessie testen,testen, testen,testen,testen,testen,testen,testen,testen,testen,testen,testen. Gewoon doen JE KUNT HET hahahahaha. Groetjes Anky
stond bij de kruidvat om 2 voor 5 te halen (leek net een déjà-vu)....kramp!Maar bij thuiskomst helemaal niks te zien, waarschijnlijk van de zenuwen van het zien van al die zw-testen ofzo, of van het weten áls ik een test koop word ik ongesteld. Like always. Zal het aan Sverre vragen hoe graag ie nog een broer of zusje wil hihi. Hij is lekker tegen me aan het brabbelen over de babyfoon die naast mn laptop staat...
Heee loes Sverre heeft vast verteld dat mama maar eens snel een zwangerschapstest moest halen. Een echte hollander wel kijken maar niet kopen hahahahah. Maaaare wanneer ga je testen...... Wij dames willen het graag weten,kruitvat is tot 17.00 uur open toch hahahah nee zit je maar wat te plagen hoor. Groetjes Anky
heb ze gehaald hoor, maar wacht tot morgen of overmorgen (want je mag niet teveel gaan drinken omdat je wil testen) en ochtendurine...is beter. vind het zoooo spannend! ik pies er bijna van in mn broek hihi. liefs
hahahahah die loes niet in je broek piesen,maar op het staafje doen hoor hihi. Ik heb toen gewoon overdag getest ook na de veeeeeele bakkies koffie . Die van kruitvat zijn wel lekker gevoellig. aaaaaaa toe pies nu ff dan zitten er toch twee in hahaha.. Man gekkerd ik zit ook helemaal in zenuwen door dat gekke zwangerschapsstaafje .. nou plas ff in een bekertje of zo en ff wat uitzuigen in dat staafje en dan ff druppeltjes op de test doen,en dan ff wachten en dan nog ff wachten en dan uitslag. JE KAN HET hahahahaha doe maar even hahahahahahahha
ik háát maurice de hond...*gniffel* morgen is cd 36, vind ik wel een moooie dag. Zou het echt helemaal geweldig vinden en zoooooo zwaar teleurgesteld als het niet zo is dus ik wacht iig tot morgen. ik moet gaan, vriendin ophalen vh station, we gaan lekker de nieuwe harry potter kijjken vanaaf. Thuis, ja, op de beamer! liefs
heee loes leuke avond gewenst en doe kalm aan. En het komt vast goed,is het dit keer niet dan is het misschien volgende keer wel Maar we zijn zo hard aan het duimen dat het evt raak is,dus ik duim nog ff gezellig een daggie door voor je. Dikke knuffel van mij en Jo-Ann
dames, ik zie dubbel Ik vond mn urine zooooo stinken dus ergens wist ik het al net voor de test...hihi. Nou kan ik helemaal niet meer slapen... toch maar proberen... liefs
loes jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd ik zie ook dubbel hahaha