Hmmm... zojuist met de fertiliteitsarts gesproken over een hsg. Ze moet het met de gyn bespreken. Ik had na mijn operatie begrepen dat we nog een jaar zelf moesten proberen, en pas op z'n vroegst rond april terug mochten komen voor IVF. Nu blijkt er in mijn dossier te staan dat er rond april eerst nog 4 keer IUI moet plaatsvinden, alvorens door te mogen naar IVF. Man, dan ben ik potverdikkie dik 35 voordat we kunnen beginnen... Ik hoop dat ik dat hsg kan laten doen. Mocht de boel alsnog dichtzitten, kunnen we meteen door. Mocht de boel open zijn, geeft me dat nog wat rust.
ggrrrrmmmmbnnkjlkl. En dat noemen ze 'hulp bij zwanger worden'. Voel me een beetje lullig nu met mn 2e in mn schoot geworpen alsof het niks is. sorry... ik denk aan je, katje, en ook voor jou komt er dat mooie moment dat ik vanmorgen had. Geef de moed niet op! dikke knuffel
Eej joh, Loes, je hoeft je niet te verontschuldigen, hoor! Maar ik vind je gedachtengang erg lief, dat alleen al maakt dat ik oprecht blij voor jou kan zijn..! Hoe dan ook, man en ik hebben het er natuurlijk wel eens over gehad.. en we zeggen tegen elkaar dat als we kinderloos blijven, dat ook niet het eind van de wereld is. We krijgen ons leven wel gevuld, en ons geld wel op. Maar natuurlijk zien we het graag anders...
WOW!!!! Gefeliciteerd!!!! Loessie!!! Wow.... (zie een klein beetje goren....maar wat een fantastisch nieuws!) @Katje: Grrrr hopelijk mag je eerst voor hsg...En ook hier hoop ik zoooo dat het bij jou ook een keer mag gaan lukken. En tuurlijk is het niet het einde van de wereld...maar het is jullie zoooo gegund....Kop op meisje....we zullen die artsen in het zieken huis eens laten werken voor jullie kleine spruit!!!!!!! Hier nog niks geen eisprong en een mega rare temp kaart...gebeurd echt niks in...
katje, bedankt voor je berichtje! marjan, groen? neem ik aan? hihi. Jouw eisprong komt ook wel weer op de rit... ik moet zeggen, weet het nu 24 uur en behalve sverre en papa weet niemand het nog (al vragen de meiden op mn werk geloof ik elke dag hoe het met mijn ongi zit hihi) maar in de tussentijd heb ik me natuurlijk ook even bedacht welke lichtelijke nadelen er zijn (Sverre die niet meer alleen mijn aandacht heeft, bijvoorbeeld) al mogen die de pret natuurlijk niet drukken!) maar toch, het is echt zo, ik ben echt zwanger en ik ging er toch wel een beetje van uit dat het nog een jaartje of op zijn minst een half jaar zou duren (ben 2 jaaar bezig geweest met sverre) maar goed, HET IS ECHT ZO. haha... Let maar niet op mij, hormonen denk ik... word weer van voor naar tegen gesleurd. Heb meteen een deja vu, want ben nu in dezelfde week zwanger geraakt als vorig jaar van Sverre, dus wordt weer een 1e-week-augustuskindje. Echt iedereen in onze familie is in augustus jarig, 2,3,6,8,9,13. Ben geloof ik uitgerekend op de 1e of de 2e. En oh ja, zwanger op scooter door de sneeuw skieen kan ik me ook nog aardig herinneren van vorig jaar... ik ga nog een uurtje slapen, en bedenken wat ik op het werk ga zeggen...ga ik liegen of ben ik eerlijk? Daarbij wordt de toko op 13 dec verkocht en zit ik in mijn 4e bepaalde tijdscontract. Die loopt tot 1 juli, maar heb dus kans dat die dan niet verlengd wordt door de nieuwe eigenaar. Midden in mijn zwangerschapsverlof. Ach... i don't care, dan word ik lekker huismama en ga ik wel bij de bakker werken om de hoek ofzo. Dames, 2x in 1 jaar bevallen!!!!WAAHGOOEEO. Gelukkig heb ik nog 9 maanden om me voor te bereiden... slapen! liefs
heeee lieve loes.. Als je er twee hebt is erg leuk hoor,wel druk hahah. Maar ik was ook eerst bang dat ik jesse minder aandacht zou geven,maar dat valt erg mee hoor. Jesse is nu al wel een peuter van drie en als hij geen aandacht genoeg krijgt doet hij wel dingen dat hij wel aandacht krijgt hahahahaha. Zijn hobbys zijn slopen,op het behang tekenen,en behang trekken. Wat hij nu erg leuk vind is de woonkamer anders indelen hahahah. Maar loes het is erg leuk,neem dat van mij aan.. Met jesse was ik ook 1 augustus uitgeteld,werd uit eindelijk 26 jullie. Vind het harstikke leuk voor jullie geniet ervan. Groetjes en een dikke knuffel anky
2 afbeeldingen: je tempkaartje en je handtekeningplaatje... maar ik snap het al... je tempkaart staat niet in je handtekening... heb vandaag alleeen mijn bedrijfsleider verteld dat ik zwanger ben, voor het geval ik naar de wc moet constant. Heb geloof ik wel meer last van misselijkheid veroorzaakt door geuren (oudewijven-parfum, ben echt 3 uur lang niet in de wijk van een collega geweest.) en ruik echt alles veel beter. Niet echt om over naar huis te schrijven, ik was altijd wel blij met mijn dyslectische neus, (als je mij blind aan aardbeien liet ruiken was ik er van overtuigd dat het frambozen waren, of andersom) Dus nu weten 3 mensen het... en jullie natuurlijk. Jullie wisten het eerder dan mn hubbie, die lag nog te slapen... wel vreemd eigenlijk... Wanneer moet ik nou trouwen? Had het uitgesteld omdat ik geen zin had in het zwangerschapsgedoe met jurk, en daarna wilde ik eerst weer beetje afvallen om in een klein stukje stof te passen... en nu ben ik weer zwanger. Ik weet het, luxeprobleem. Ik trouw wel in een gedrapeerd laken. Lekker goedkoop en makkelijk op maat te maken dmv veiligheidsspelden... Pien, hoest met jou? knuffels!
Ik heb bericht gehad van de fertiliteitsarts. Bij gratie Gods mag ik een HSG laten doen. Ik moet bellen op de eerste dag van de volgende cyclus (eind volgende week), en kan hopenlijk nét voor de kerst nog ingepland worden. Brrr... ik weet niet of ik nu blij of bang moet zijn.
katje! Goed nieuws! Je moet blij zijn!!! shortcut toch? Tis toch een beetje onzinnig om te zeggen kijk maar of je zwemmen kan en dan pas vragen of je je diploma's hebt, dus dit lijkt me idd een logischere volgorde. Dat die Gyn dat niet meteen gedaan heeft (dat was die hork hé?) En nu heel hard duimen voor GOED nieuws! Ps, ik wil ondertussen van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben, maar niemand weet het nog. Ben ergens wel bang voor de reacties van onze families (zó snel? jaja, van langzame trien veranderd in een thalys... ) Willen het eigenlijk pas met kerst vertellen (krijgen we dan volgende kerst wéér een aankondiging??vorig jaar nl ook met kerst) maar dat duurt nog zooooo lang. En aan de andere kant, alweer zo snel. Ik loop alweer een week te snaaien in de keuken van onze tent(steeds hetzelfde, partybroodjes zonder boter, met kaas) dus zal me niks verbazen dat de keukenbrigade het binnenkort een x door heeft.Aan de andere kant zijn het wel een stelletje .....dombo's (en mannen, dat scheelt hihi). Ik ga douchen en naast mn baby liggen, want ik ben zooooooo MOE! knuffel!
ow ja 21/12 CB Sverre 22/12 intake verlos (onzinnig, was er net nog) 23/12 vroege echo (duimduimduim) en oh ja, dan is het kerst... pfff liefs
@Katje: Joehoe eindelijk gewoon wat je wil een hsg! Hopelijk daar na wat meer duidelijkheid. Of gewoon een zwangerschap ofzo. @Loes: Wat een leuke agenda!!!! Spannend hoor de 23ste!
Heee katje.. Ok spannend hoor,dat onderzoek heb ik 4 jaar geleden gehad... Hoe gaat het verder met je! GroetjesAnky
Mwoah, weer wat beter eigenlijk. Na een drukke periode op het werk gaf een simpele verkoudheid me de nekslag. Duizelig suishoofd ging niet meer weg, de huisarts en arbo-arts constateerden dat dat door stress in stand gehouden werd. Dus nu zit ik noodgedwongen thuis, maar wil volgende week persé weer aan de slag. (Wilde ik vorige week ook, maar werd me eerst verboden door mijn omgeving. Toen ik het toch eigenwijs wilde doen, gingen mijn hersenen weer in staking.) Dat, plus dat mijn lieve kater langzaam aan het doodgaan is. We weten nog steeds niet waaraan, we zijn inmiddels ruim 800 euro aan onderzoeken verder. Net op het moment dat we het wilden opgeven, wijzen de laatste uitslagen op FIP. Nog even bevestigd hebben, en dan kunnen we bepalen wat er moet gebeuren, alvorens we het laatste spuitje moeten gaan halen. Op dit moment eet hij redelijk, kotst niet, heeft normale ontlasting, kroelt en knuffelt nog. Maar hij is verschrikkelijk mager en erg lusteloos. Gruwelijk om mijn lieve knuffelkater zo te zien wegteren. Tja, en de kerst komt er weer aan. Dat brengt herinnneringen op van vorig jaar kerstavond, toen ik die kijkoperatie kreeg. Met de uitslag dat mijn eileiders aan gort waren... Hopenlijk gaan we deze kerst anders beleven, maar ik hou mijn hart vast. Is het niet voor onszelf, dan wel voor mijn kat. Ondertussen zijn we ons zelf hard aan het hersenspoelen door zoveel mogelijk voordelen van kinderloos zijn op te noemen...
Heee lieve kat... Wat vreselijk dat het zo slecht gaat met je knuffel kater. Kunnen ze nou echt helemaal niet vinden wat het is dan! Lijkt mij ook vreselijk om dat te zien ,dat je kat zo aan het weg teren is,terwijl je echt niet weet wat het mankeert. Heeft het ook bloedonderzoeken gehad en zo,man wat vreselijk,er moet lijkt mij toch iets te vinden zijn!!!. Heeeee lieverd ik ga duimen dat je eileiders open zijn meid,god het valt jullie ook niet mee hoor jemig. Ik weet dat het erg moeilijk en verdrietig is als het maar niet wil lukken met zwanger worden,maar meisje probeer de moed nog niet op te geven... Wat gaan ze doen als de eileiders nog open zijn,krijg je dan verder behandeling,of laten ze het alleen bij dat onderzoek! Hou je mij op de hoogte van je kat,ik heb het te doen met dat beesje hoor... Groetjes Anky
ik ook! jeminee wat een verhaal... wat is FIP? Of vraag ik nou iets stoms? Ik heb er hier ook 3 rondlopen, en ik moet er niet aandenken als er iets met hen gebeurt, maarja, 2 van hen zijn ook de 10 al gepasseerd en gaat ook allemaal niet zo soepeltjes meer (soms springt ze mis, komt ze de bank niet op, de trap niet af...) Maar echt, dat is ouderdom, als je niet weet wat er scheelt lijkt t me zo erg! toitoitoi voor jou vrijdag en je kat natuurlijk dikke knuf!