Hoi loessie ja sverre is een beer hoor hahaha. Leuk is dat he,als ze dat baby spek krijgen,en zo lekkere dikke toet hahaha. Jo-Ann was ook maar een kleintje van 48 centimeter en woog maar 2840.. Maar voor je het weet zijn ze groot hoor,dat gaat helaas sneller dan je denkt Ps kan op 1 of ander manier geen nieuwe tempkaart krijgen... Groetjes Anky
@Pina: Ik was dood moe de dagen voor de bevalling, deed helemaal niks meer en op de dag zelf was ik 1 energie bommetje..... @Anky: Waarom wil jij een nieuw temp kaartje?????
@Katja: Potverdomme zit ff in mn favorieten te kijken zie ik dat jij een nieuwe cyclus bent begonnen...Waarom is het nu zoooo oneerlijk?
Ha meiden, dank zij pina heb ik jullie weer gevonden Vandaag op 101010 zijn we 2,5 jaar samen maar helaas moet mijn vriend van 2 tot 10 werken dus we vieren het volgend weekend. Voel me de laatste tijd niet echt super. Veel stress met mijn werk (7 verschillende methodes en 9 klassen waarvan ook nog eens een groep van 32 tussen de 14 en 16 jaar oud) daarnaast mentor zijn, een rugzakleerling (moet zeggen dat ze echt een schatje is) en werken op twee locaties in op twee verschillende plaatsen). Kom niet aan mezelf of het huis toe en nog steeds mijn huis niet verkocht. Zal blij zijn als ik over 2 weken een week vrij ben, Vind het heel spannend hier. Hoop dat je snel mag bevallen Pina en dat je ook snel opknapt. Het heerst overal momenteel. Ga maar eens 7 toetsen nakijken, in het zonnetje dat dan weer wel8) Loesssie veel plezier in Parijs, Katje een megaknuffel en iedereen veel liefs X Lente
nee ben ook echt niet zwanger...van de week maar ff naar de doc. Misschien heeft die iets voor me om de ongi mee op te wekken of een ei ofzo....
Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: Nouikkanweleenheelstukgaanlulle, vooralalsikallesaanelkaardoe, komtdatergdrukover enlijkthetalsofhierheelveelgaandeis. Ikdenkdatkopierenenplakkennetzoveeleffectgeeft. Evenproberen: JAAAAAH! Gelukt!
Hoi marjan.. nee grapje.. Ik ben nu gewoon even heel benieuwd wat mijn lichaam doet. Heb nu namelijk gewoon bloedverlies,terwijl ik dat voorheen niet altijd had,en ben gewoon heel benieuwd hoe mijn pcos er voor staat. Ik moet namelijk samen met mijn vriend naar de gynaecoloog,en dan hebben hun ook een overzicht van wat mijn pcos doet. We gaan kijken wat we eraan kunnen doen,omdat ik nu weer vreselijk veel last van de buik heb en zo. Maar ik ben gewoon wel heel benieuwd wat het gaat doen.En goed zeg nooit nooit groetjes Anky
Trut..zat al te stuiteren op de bank ik dacht jij ook al???? Maar nee hoor...Wel verstandig als je wat wil weten....