Ach meis....wat een moeilijke maar dappere keuze hebben jullie gemaakt voor de kater. Veel sterkte.... Liefs en dikke kus! @Anky: God gaat ook weer lekker met jou....Dacht dat je van 2011 een makkelijker jaar zou maken. Hou je ons op de hoogte? Jij ook dikke smakkerd
Hoi marjan.. Ik had ook even een betere start van 2011 gehoopt. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hem wel behoorlijk knijp voor de uitslag van de uitstrijk. Alleen al op de manier hoe men zo nuchter zegt van,ja met pcos hogere kans op eierstok kanker,maar goed het zal wel goed zijn daar blijf ik in geloven. Ik weet wel dat ik die pijn en geouwehoer aan mijn baarmoeder inmiddels wel behoorlijk zat ben. Gister bij de manele terapuet gehoord dat ik helaas niet met twee behandelingen klaar ben ,mijn ruggewervel in het midden van de schouderbladen in een s vorm staat,en wat wervels scheef heb staan,die kunnen ze wel recht zetten gelukkig,en dan nog bekken terapeut erbij,want mijn bekken staan scheef. Kan nog van mijn eerste zwangerschap zijn,maar ook omdat ik dus een scheve houding heb. Dus voorlopig word ik gekraakt,en ge masseert om de boel los te houden. Ik heb trouwens ook provera gekregen,om bloeding op te wekken,nou dat is raar spul.word er een beetje opstandig van haha en saggie,tja hormonen hahahaha. Als het goed is verwachten ze donderdag dat ik doorbraak bloeding krijg,IK HOOP HET:x Het zal allemaal wel weer goed komen,laat ik daar maar van uit gaan, Krakende karren gaan het langst mee hahaah Groetjes,ik houd jullie op de hoogte...
Ze zeggen dat als het moment daar is, je het voelt. Ik begrijp nu wat ze daarmee bedoelen. Om 17.10 ga ik met mijn kater naar de dierenarts. Hij is zooo moe, ik wil niet meer wachten tot vrijdag. *brul*
Ach lieverd toch lees met tranen in mijn ogen je berichtje... Wat kan ik meer zeggen als sterkte meissie!
hoi allen. wat een slecht nieuws allemaal. Katalaya, lees af en toe mee hoor. getver wat naar voor dat katertje hoop dat de ellende heel snel voorbij is voor hem. zielig Anky..jeetje heb jij geen genoeg ellende gehad? tijdens je zw.schap al, daarna, prive omstandigheden.. en nu dit weer!!! Oneerlijk verdeeld zeg! jij hebt alles. hopelijk geeft uitstrijkje geruststellend nieuws. zet m op marjan, loes waren jullie nou alweer zwnger gna gna...wel bezig toch? bij mij kriebelt het ook al wel hoor. afgelopen week ongi geworden. OLE. Maaarrrr ik moet eerst nog even wat halve M's rennen en zooitje km's fietsen enzo... om mn figuur terug te krijgen en dan zo in de zomer zal het er wel van gaan komen. Ik snap het helemaal als men zegt dat het weer begint te kriebelen. Ik zou graaag een meisje willen! enjij marjan? loes? Nou dikke knuffels vor iedereen, x Pina
@Pina: Loes is zwanger en bij mij wil het niet lukken heb geen eisprong meer...Nu primolut gehad en hopelijk heb ik dit weekend een eisprong...Als dit niet zo is moet ik naar de gyn en krijg ik waarschijnlijk (volgens de doc) clomid....even afwachten En wat ik zou willen als het ons gegund is...ik wil weer een jongetje...Geloof dat ik een jongens mama ben...Maar maakt me natuurlijk niks uit..dat snappe vast wel
Tuurlijk, als het maar gezond is, blabla. Helemaal waar, maar dat neemt niet weg dat je wel een voorkeur mag hebben, toch?
haha. Er zijn vrouwen die zwaar depressief zijn als hun voorkeur niet uitkomt. Er is zelfs een officiële naam voor... al kan ik er nu even niet opkomen. Ergens hoop ik dat ik nu een meisje krijg (koningskoppel, een zoon én een dochter), maar na mama te zijn geworden van een schattig jochie vind ik dat ook niet erg. En het scheelt met al die blauwe/groene/rode en grijze kleding die ik dan niet meer hoef te kopen natuurlijk. Verder heb ik een nieuwe baan, een uitdagende baan zelfs, per 1 feb, maar ik heb ff niet verteld dat ik zwanger ben. Volgens het UWV moet ik zsm zorgen dat ik een baan heb, en niet zeggen dat ik zwanger ben, en voor een eventuele werkgever is het natuurlijk uitermate k*t om erachter te komen dat iemand op een vrij belangrijke positie in je bedrijf heeft verzwegen dat ze zwanger is. Maar het staat in de wét dat je niet hoeft te zeggen dat je zwanger bent. Maar in de praktijk werkt het dus weer K*T. Heb eigenlijk te goed gesolliciteerd... Ben ik toch nog ergens goed in... Bluffen. Maar ja... ze zeggen ook wel: pasbevallen mama's hebben voortdurend het gevoel dat ze na die bevalling echt alles aankunnen... overmoed??? peanuts? moet even koken voor sverre, hij krijgt vandaag gepureerde rijst, rozijntjes en broccoli. En hij vindt het me toch lékker... liefs en succes voor allemaal! x
@Katje: Ja is ook zo...ik zie me zelf helemaal niet trutten met meisjes...Dus doe mij maar een voetbalelftal met jongens!!! Hoe staat het met jou eieren...al geknapt? @Loes: Oh fijn een nieuwe baan!!!! Wat ga je doen? Met een beetje mazzel krijg ik dit weekend mn ei...
Mwoah... af en aan last van buikpijn, maar het dieptepunt was een uurtje geleden. Extreem felle steken rechts bij mijn lies. Ongeveer een kwartier / half uur, dusdanig erg dat de tranen letterlijk in mijn ogen stonden. Gekeken of ik koorts had (met oog op een mogelijke baarmoeder ontsteking na IUI), maar was 37.3. Iets hoger dan gebruikelijk, maar lijkt mij niet een rare temp voor 's avonds. Nu gaat het weer, en is het ongemak terug tot het niveau van vandaag; zeurende steken overal. Ik probeer er nu achter te komen of het de hormonen kunnen zijn, die ik gespoten heb.
Hmmm niet fijn...maarrrrrr hoop dat het de vervelende steken zijn die ik voelde (een week of 2 -3) toen ik zwanger bleek te zijn van Koen... DUIM,DUIM,DUIM....
hoi dames! even over mn nieuwe job: ik schijt 7 kleuren. moet leiding gaan geven aan een groep van 30-40 man. Leuke uitdaging idd, maar wel de eerste keer dat ik op zo'n positie het bedrijf binnenkom. En dus eerst afhankelijk ben van de mensen die ik later moet gaan leiden. (Waar staat alles, hoe werkt alles, zijn er nog specifieke dingen hier.... blabla) Ik begin as maandag en dinsdag met het voeren van 7 soliicitatiegesprekken. Wel grappig, heb zelf nog geen stap op de vloer gezet en mag nu dus al mn eigen team samenstellen. Het is weer in de horeca, dus ik ben wel op enigzins bekend terrein... ik voel me wel onwijs schuldig over het feit dat ik niet heb gezegd dat k zwanger ben... Katje! Wat spannend! ik ga lekker voor je duimen en hoop zó dat we jou eindelijk eens echt mogen feliciteren! en marjan: hoop voor jou op een ei, tis tenslotte weer eens tijd om niet als enige zwanger te zijn! liefs!
Whoei, Loessie, klinkt goed! Maar betekent dat dat jullie toch in de huidige regio blijven? En mocht blijken dat ze je niet willen houden vanwege je zwangerschap... als je goed functioneert heb je een mooie referentie op je c.v., toch? En je wederhelft? Hij was toch ook op zoek naar werk?
ja, dat klopt. die is ook op zoek naar werk, maar omdat hij 11 jaar ouder is dan ik ligt horeca werk in januari wat moeilijker... ze willen je dan alleen als barman in de nachtelijke uurtjes. En hetmoet nog weer te combineren zijn met mijn baan, Sverre én Jordi. We worden er ondertussen een beetje moe van...