Gaat nog al...denk ook dat het niks wordt daardoor...heb even mn kruis opgeschoven...Maar goed weet je het is nog voor mn nod n ik zie het wel....is toch niks meer aan te doen...
maar je zit nog wel érg vroeg, het kan allemaal nog makkelijk. Je temp is wel spannend genoeg om nog maar eens een extra nageltje af te kluiven...
37,1.....So far, so good! (helaas zakt mijn temp altijd na mn 1ste ongi dag dus zegt nog helemaal niks...)
Ik ook maar geloof er soort niet in...gek he?! Heb vandaag wel de uitslag gekregen van mn progestron gehalte en mn ei is gesprongen...Joh! Zal ik morgen weer een testje wagen...wat zou jij doen??? Of netjes wachten tot zaterdag om een teleurstelling te voorkomen
Ik temp niet deze maand. Heeft ook weinig zin, met een ei op links, en een eileider op rechts. Dus deze maand een pauze maand. Ik hoop maandag ongesteld te worden, dan kunnen we verder met de volgende ronde.
OK nou dan hoop ik dat je ongi maar snel door zet en je inderdaad een nieuwe ronde kan gaan beginnen...(stiekem hoop ik voor jou op wat ze hebben gezegt in het zh, dat het theoretisch wel mogelijk is...) Hier 37 de daling is denk ik begonnen...helaas dan door naar de volgende ronde.
36,6 wachtend op de rooie die ik nog niet gezien heb....Maarrrrrr nu een cyclus van 39-40 dagen!!!! Das een stuk beter als 68 of 80 dagen
Mja, je temperatuur laat geen ruimte meer voor illusies... Maar dat je cyclus zich normaler gedraagt; ik kan me voorstellen dat dat alleen al een fijn gevoel is. Volgende keer een cyclus van een maand of 9, okay?
Ja echt hoor ben eigenlijk gewoon blij...stom he. Hoe graag ik ook zwanger had willen zijn...ik vind dit nu ook prima. 38 dagen is kei goed! Ga zo ff ovutestjes bestellen en dan kijken wat deze cyclus doet.... Doen we gewoon deze maand allebei een cyclus van 9 mnd! En gaan we dan gewoon samen sokjes kopen!
Mooi. Hier komt het rode monster maandag. Dan lopen we de volgende cyclus mooi gelijk op. Ik ga trouwens meteen voor een tweeling. Handig: gelijk klaar. (*walst even lomp over alle angsten en bezwaren heen*)
owww marjan! had het zo gehoopt!!! maar idd 39 dagen is veel beter dan een halfjaar. Goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze toch altijd... hier ff in de ziektewet...heb griep. Niks voor mij, normaal gesproken dat ziekmelden, zelfs niet als ik echt ziek ben, maar dit is dan ook niet echt my cup of work. Dus geniet ik nog maar ff een dagje op ons grote kleed met mijn grote mannetje. En zijn speen, dikkonijn, kikker-bad-boek en bijtring. Wat kunnen moeders toch genieten van onwijs kleine dingen, zoals dus naast je bijna 7 maanden oude ventje op de grond liggen en naar m kijken. Maar ja. Moeders kunnen ook onwijs balen van kleine dingen haha. Marjan, hoe laat is die kleine knul van jou in staat om jou wakker te maken? Slaapt ie lekker tot een uur of 8 of sta je net als wij om 6 uur meewarig in zijn ledikantje te staren naar een smile van oor tot oor dat je ein-de-lijk bij zijn ledikantje verschijnt? tot later! katje: succes deze ronde!
Hoi meiden, Ik heb hier al heel lang niets van mij laten horen. Ik breek even in om te vertellen dat ivf helaas voor mij niet het gewenste resultaat heeft gehad. Inmiddels heb ik een topic gevonden waar ik mijn ervaringen met ivf en alles daarom heen goed kan delen. Dat is ook de reden dat ik hier eigenlijk niet meer kwam. Wil jullie bij deze het allerbeste wensen en Katalaya ik hoop dat het jouw mag lukken om een kindje in je armen te sluiten. Marjand ook voor jou hoop ik dat de tweede zich gauw mag aandienen en Loesssie vel geluk met je tweede en ik hoop dat de zwangerschap en bevalling goed mag verlopen. Anky hopelijk komt jouw hormoonhuishouding ook in balans en zal je pcos rustiger worden. xxx Lente
Hee lente, superknuffel voor jou! En voel je niet schuldig, ik heb geen kennis over al die zwangerschapsafkortingen met een I, dus ik kan je helaas niet helpen. Het enige dat ik weet komt dan van katalaya en die heeft het da over IUI. MAar wat vervelend dat het niet gelukt is... hoe is het met je huis ondertussen? Die hopelijk wel verkocht? veel liefs en sterkte, Loes
En Kat ongi gekregen begin van de week? Ik moet maandag naar de gyn ik denk voor de uitslagen van mn bloed en dan hoor ik wel of hij verder nog wat wil...Erik en ik willen eigenlijk nog niet de molen in om zwanger te worden maar om mijn cyclus op gang te krijgen....Dan willen we het zelf proberen das al een keer eerder gelukt dus...ben benieuwd wat de beste man zegt misschien laat hij het wel hierbij omdat mijn cyclus nu nog maar 38 dagen was...nou ja ff geduld nog..