Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Pina82, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    mag hopen op de wettelijk toegestane manier? hihi
    proosten op zondag :)!

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik proost mee!!!!

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik geef loes gelijk, als je echt voelt alsof er nieeeeets aan de hand is...kan het zo zijn. maaarrre...je HAD toch al ongi moeten zijn? wil niemand gek maken hooor!
    hoe is je vent er eigenlijk onder...heeft ie niet stiemem ff een test gedaan toen je het niet zag in de wc pot ofzo?:p trekt ie het nog van de spanning??
    Liefs pina

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Sterker nog; afgelopen maandag had ik ongesteld moeten worden volgens mijn eigen cyclus - waar ik de klok op gelijk kan zetten.

KatMan begint ook steeds vaker te vragen 'Maar het kán in theorie dus nog wel...?' Ikzelf ben wat behoudender.

We hadden ons eigenlijk al erbij neergelegd, en ik verbaas me er alweer over hoe relatief makkelijk ons dat af gaat. Gelukkig.
    Hebben we de 'gouden knop' gevonden, om deze mmm door te gaan zonder er zelf aan ónderdoor te gaan? Nou ja, voor zolang dit zo goed gaat is elke dag mooi meegenomen. Depressie kan altijd nog.

Ik heb ondertussen wel een knijpend gevoel, af en aan. Alsof mijn menstruatie er in de verte wel aan zit te komen. Gisteren meende ik ook een vleugje roze te zien, maar dat was erg minimaal en vandaag weer weg. En dan zijn er die twee stemmetjes; de één zegt 'menstruatie-voorteken', de ander 'innestelbloedinkje'...

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
  6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Sssst, rustig...;)
    Nu heb ik nog het idee dat ik de teleurstelling al achter me heb liggen. Als we allemaal weer gaan feestvieren, moet ik straks nóg een keer die domper beleven..!

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    sorry....:S zijn mijn hormonen, wacht maar jij.

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    . :) .

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh Kat wat is het spannend...wat vreselijk. Dit is 10 keer zo erg als "gewoon" zwanger worden....

Maar als je al bijna een week over je NOD zit......

10. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ... 'behouden' aan het doen....

marjan heeft gelijk: dit is echt veel erger dan 'gewoon' zwanger worden. Maaarrrr morgen is het zondag, mijn jip&janneke aardbeienchamp staat al klaar. Maar wat als je morgen test en dr komt niks uit? heb je hoe dan ook een echo oid?

Vind het zooo spannend dat ik zelf mn kwaaltjes even vergeet, iig bedankt daarvoor. Gisteren oefen/voorweeën gehad, nu alleen maar last van mn rug. Zit nu in de fase van 'hoe begon het vorig jaar ookal weer, weet ik nog wel hoe weeën voelen' dat soort ge-emmer. Mijn buik streng toegesproken, nog minimaal 8 dagen wachten, want ik wil een augustus-kindje. One of the gang... allemaal in 1 week jarig. Voor nu hielp het...

Elke dag bijt ik nu een nagel af, terwijl ik al bijna 5 jaar niet meer bijt (op de vorige bevalling na dan, misschien is dat een signaal??) dus de beval-stress is al wel begonnen. Huis is nog een puinhoop, ziekenhuiskoffer is nog niet gepakt, premature kleertjes nog niet gewassen...mijn hoofd wil er nog niet aan.Maar ik erger me er wel aan, dus misschien ga ik er morgen wat aan doen.

Mevrouw is al vast de warming-up aan het doen, lekker aan t stretchen, ruggetje aan de ene kant en voor de rest een platte buik, en dan een uitstulpinkje in mijn zij. ff de beentjes strekken.
    Gisteren ook, toen bracht ze de CTG op hol door precies tussen de banden door te trappen...

maar goed, that's life here right now...

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Jeetje, dat word ook weer echt spannend! Kun je d'r geen webcam opzetten en je bevalling live streamen? Dan hebben wij ook wat afleiding!

*Sleept vast een grote bank dit topic in en gooit de popcorn in de ping*

Als ik morgen weer negatief test - waar ik dus wel van uit ga - dan niks. Gewoon doorgaan met de Utrogestan. Dan twee dagen later nog een keer testen (dinsdag). Als het dan nog steeds niks is, stoppen met de Utrogestan. Ik zal dan een paar dagen later Tsunami-achtig ongesteld worden.

12. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ik denk als ik geen ruggeprik krijg, dat ik zo wild door het beeld beweeg dat je eigenlijk alleen maar een leeg bed ziet...
    Heb vorig jaar bijna zo'n CTG gemold (zat er aan vast, moet je niet doen met mij in mijn heftigste ontsluitingsweeën) dus ben in staat om vast over het snoertje te struikelen zonder dat ik er erg in heb.
    Bovendien zijn ze in dit ziekenhuis niet erg aardig, al heb ik al bij de verloskundigen en gyns gekeken op internet (smoeleboek) en de heks van verleden jaar zit er niet bij. Heb ik r dan toch verzonnen? Heb ik gehallucineerd? Of is ze gewoon op non-actief gesteld of opgesloten in een donker hol voor uitgerangeerde top gynaecologen van de eerste orde (die met veel roestig gereedschap op je afkomen, die dus).
    Maar misschien is ze er weer op het moment dat ik daar weer lig te krijsen, dan vraag ik hubbie wel om ff op mobiel internet te zoeken op de ziekenhuis-site, en staat ze er niet bij, weet ik vast zeker dat ze niet bestaat.

Ik klink al behoorlijk gestoord heh?
    moet toch wat, als de popcorn al bijna in de ping staat...

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Whahahahaha!

14. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    aankomende vrijdag weet ik als het goed is welke datum ons dametje zich bij de balie van de gemeente kan melden... hoe weird is dat...

volgens mij heb ik liever dat je niet weet wanneer je bevalling begint, ik denk dat ik de dag van te voren op van de zenuwen zal zijn. Als je t niet weet, heb je er volgens mij meer vrede mee op het moment dat je de eerste weeën voelt...

ben er nog niet uit welke datum ik af zal spreken... 1,4 of 5 augustus... volgens mij ben ik met 4 en 5 augustus al te laat, in die zin dat het gewoon uit zichzelf begint.

Al dat gepieker, ik kom hier voor m'n rust!!

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Gewoon beentjes bij elkaar is geen optie, hm?

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Nee, ik weet een betere: Je moet er niet zo veel mee bezig zijn!

...

WHAHAHAHAHAAAA!!!!

17. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    tja.

wordt een beetje lastig zo op het eind. Net al een kast helemaal uitgemest. Zou de nesteldrang dan toch zijn intrede hebben gedaan? heb net een lijstje gemaakt met dingen die nog moeten gebeuren, variërend van teennagels lakken en haar verven tot slaapkamer voor de zoveelste keer omgooien, kleine man zn bed wordt nu verplaatst naar hubbies kant, zodat ik me kan focussen op kleine vrouw. Al heb ik daar weer moeite mee,alsof ik mn eerste kind minder waard vind. Terwijl ik weet dat dat onzin is, spookt het toch door mijn hoofd.
    Ik accepteer, ik ben beland in de een-na-laatste fase voor de geboorte van kleine meid.
    Haar naam staat nog niet eens vast...

Maar ik moet opschieten met mn lijst, gemiddeld heb ik maar puf voor 1 item/dag en dan is het weer welletjes voor mij. Er staan meer dingen op dan ik vingers heb, dus ik zal wel weer te laat begonnen zijn.

Was het maar vast oktober, dan is alle drukte weer een beetje verdwenen, is Katvrouw lekker zwanger, en kan ik weer op zoek naar een fatsoenlijke baan. Of niet. Thuiswerken dan maar. Eigen bedrijfje in premature kleding opzetten of zo, want tis echt niet funny hoe weinig soeps er te krijgen is via internet danwel IRL.

ik ga weer wedijveren met mezelf.

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ok kat...wat een goed idee een grote bank hier, popcorn in de ping en live bevallingen kijken.... Weet je meteen hoe jij het wel of niet moet doen over een tijdje.

Kunnen we er wel samen op zitten want mijn figuur is na de bevalling niet echt je van het, en nu met al die hormonen die ik moet slikken wordt ik er ook niet echt slanker op...dus graag een beetje een flinke bank.

En ik vind het zo spannend voor jou morgen. En respect ik geloof dat ik minimaal 1 keer per dag zou testen. Nou ik duim nog weer even verder voor je....

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh loes...ben ik in oktober ook zwanger in jou verhaal? Lijkt me ook wel leuk... Oh en mag ik dan met je mee in de verkoop van leuke prematuur kleding...zit natuurlijk ook zonder werk

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Marjan, kijk: een enorremuh lounge-sofa. Met een miljoen kussens! En een handig side-tafeltje. Voor de eMeneMzen en de cola.

Scheelt dat je van deze virtuele emenemzen niet dik wordt. Trouwens; dik worden van calorieën is onzin: heb je ooit wel eens een calorie op je bord zien liggen? Ik niet. Dus ze bestaan niet. (In mijn wereld)

Ik heb zojuist onze computer aangesloten op een High Resolution Beamer, zodat we kamerbreed kunnen volgen hoe ze Loessie om haar kleine meid wegpellen!

*kijkt verschrikt op*

Ow, Loes, jij hier? Ik bedoelde, we gaan een gezond mandarijntje pellen. Ook eentje?

Ondertussen heb ik ook mijn dictafoontje al op de lader, zodat ik mijn commentaren later kan uitwerken voor mijn eigen bevalling, in april volgend jaar.
    (Ik negeer de roze stopverf, welke ik zojuist in mijn inlegkruisje vond.)

Trouwens; als ik aandelen in Inlegkruisjes Inc. neem, is dat dan handelen met voorkennis, gezien ik weet dat ik waarschijnlijk nog wel een IVF voor de boeg heb?

Deel Deze Pagina