Hihihi je bent lekker helder! Maar het is aan gekomen in de muts hoor Ben zelfs nog even braaf blijven liggen whahahaha of is dat ook iets te veel info. Ach wat kan mij het rotten over een jaar vertellen we elkaar weer hoe groot de knip was in de doos en hoeveel hechtingen erin gezet zijn...Ben de schaamte al lang voorbij....
whahahaha ik had voor de zekerheid anderhalve liter rosvisee laxo op hoeveel denk jij???? En hoe snel denk jij dat ik moest lopen hahaha de kraamverzorgster heeft me toen geadviseerd dat niet meer te doen....
Whaha en dan moet je bedenken dat ik bijna niet kon lopen na de bevalling, ik boven geen wc heb en dan die fles roosvisee (zie je het al voor je)
Das ook niet aardig...was ze bij de vee arts geweest... Heel eerlijk ik vond het hechten ook erger als die dikke laaf er uit poepen....En die was toch 9 pond!
Whahaha... Vrienden van ons hebben afgelopen week ook een kleintje gekregen. Maar KatMan vergist zich telkens, en zegt dat deze spruit 6 kilo weegt. (i.p.v. 6 pond) Als je dan even niet corrigeert, valt pas op hoe slecht sommige mensen luisteren.
Whahaha dat zou wat zijn 6 kilo... Moet zeggen mijn beste vriendin heeft 3 kindjes waarvan er 1, bijna 11 pond was en 1, 10 pond....Dat is toch niet normaal! Auwie....
Dat zijn die totaal doorgedraaide zaadcellen, wanhopig op zoek naar je ei. Als je hééél stil bent, kun je ze horen grommen!
Hahaha nu je het zegt....ik dacht dat mn buik rommelde omdat ik nog moet ontbijten maar dat is dus helemaal niet zo.