Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Pina82, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @loes: gefeliciteerd! Ben ook erg benieuwd naar het plan-de-campagne. En ach dat strippen zo gepiept joh!

Hier heeft mn advocaat het helemaal goed geregeld dus ik ben blij! Alleen heeft deze dommerd vandaag op cd8 een testje gedaan die natuurlijk hagelwit was. Ben meteen niet zo positief meer....

2. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    8dpo mag ik hopen, anders is het wel heuuuul zonde?? bedoel op cd8 testen heeft weinig zin, want het vuurwerk moet nog plaatsvinden.

Maar laat je niet kisten, en geniet even van het positieve nieuws van de advocaat. 1 step at a time.

ja kijk nu al uit naar die vingers in mijn baarmoeder.. Echt retetof....

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Vroeger was 'strippen' dat iemand zijn kleren uittrok op muziek. Tegenwoordig komen er al vingers en baarmoeders aan te pas...

Totale verloedering, waar moet dat heen?!

4. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    nou, de loeders hebben baarmoeders tegenwoordig. Vroeger was strippen iets oppervlakkigs, nu duiken we gewoon met zijn allen de private cabin in en wroeten maar! Lekker weer wat diepgang. *AU*

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ehhh ja 8 dpo foutje!

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Loes succes met je strip sessie!

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    *zet zwoel muziekje op*

Loes, helpt dit?

8. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    bedankt...

het rommelt hier, ik heb menstruatie-achtige steken, maar dan lager en onregelmatig. DAn om de 6 minuten, dan om de 11, dan weer een kwartier. En ze duren zo'n 20 seconden. Dus verkeer hier nog in dubio... zijn het ze nou wél of niet... word er gék van. Heb ook al de inhoud van mn darmen op hoge snelheid geloosd...:)

Vandaag is niet vrij in de zin van verjaardagen, dus het zou fijner zijn als het morgen kwam. Of overmorgen..
    we zullen zien wat de gyn zegt vanmiddag. Voor de zekerheid maar de maxicosi en ziekenhuis-tas in de kofferbak.

*zucht*

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Jajajajajajjajajajajaaaaaah!

Ik gok op vandaag!

*gooit een jerrycan spiritus over de bbq en houdt een mammoet in de enorme steekvlam*

Burgertje iemand?

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik zet ook in op vandaag! Wie is er jarig dan?

Lekker kat heb je ook een satétje?

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Satétje... moment.

*pakt poolstok van toevallig voorbijkomende poolstokhoogspringer af, combineert deze met mammoet*

Zo! Servetje erbij?

Misschien moeten we Loes een beetje aanmoedigen?

Hup!

12. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    mijn zwager is jarig vandaag...

waarom heb ik nou die afspraak om 14 uur, en niet om 17 ofzo, dan had ik meer kans gehad op overleving van vandaag...

Moet vandaag ook voor het eerst naar de verloskamers en er staat 'dagbehandeling' op mijn afspraakkaart. ze kennen me toch? ik ben meer van het etmaal-gebeuren...

lekker, saté! ik mag geen roodvlees. Misschien morgen wel weer... mjammie!

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Loes, dit vlees is virtueel. Ik heb het door de virusscanner gehaald, en het is heulemaal veilig! Zitten zelfs geen calorieën in!

Hier: speciaal voor jou laten aanrukken; digi-zalm, filet americain.com en een lekkere bel hoog-resolutie Baileys!

En als je wil, mag je via de mail mijn vier kattenbakken komen verschonen. Dat heb je vást gemist!

14. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    4?? hoeveel katten heb je dan??

*ja dat heb ik idd gemist*

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    3 katten. (Tot afgelopen januari hadden we er 4)

Maar ééntje houdt van variatie, dus als zij weer op een nieuwe plek heeft geplast - in de trapkast bijvoorbeeld - zetten wij daar weer een klein afwasteiltje met grit neer. En zij snapt de hint, dus we begrijpen elkaar.

We hebben inmiddels geleerd dat katten straffen geen zin heeft, maar dat je verplaatsen in hun behoefte veeeel beter werkt.

Er staan dus kattenbakken op elke verdieping, zodat we niet hoeven op te letten dat er een deur naar een kattenbak dicht zit, zodat ze er niet bij kunnen.

En hoe meer kattenbakken, hoe minder vaak je ze hoeft te verschonen!

16. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    wij hebben er ook 3, maar 1 heeft besloten dat het eten van de buurmensen veeeel lekkerder is, dus die zwerft tussen 3 huizen. Misschien heeft het ook te maken met dat het hier nu wel erg druk wordt, en een klein mannetje dat een geheel andere interpretatie heeft op 'aaien'. Al begint het er op te lijken. Ze heeft het gewoon niet zo op kleine kinderen. Maar ze blijft wel in de buurt, als ik haar roep dan miauwt ze terug. Of ze komt even op de koffie. Om daarna zich weer te vleien op 'haar' kleedje bij buurman nr 1.

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Tja, de meeste katten hebben geen baas, maar personeel. Dat blijkt wel weer.

Wij hebben er hier ook ééntje (is ook aan komen lopen) die gerust weer een deurtje verder zou gaan als ze het ergens anders beter kan krijgen.

Dan hebben wij nog een 'poesje met een beperking', we vermoeden dat ze de kattenvariant heeft van autisme en borderline. Vanwege haar de afwasteiltjes met kattengrit overal.

En dan is er nog één die met geen pen is te beschrijven. Een dametje, maar zo ontzettend goed en meegaand van karakter...

Wist je trouwens dat je een ballon aan een kat statisch kunt opwrijven, en 'm er dan op kunt plakken? Vooral als je de ballon onder de buik hangt, gaan ze heel grappig lopen...!

18. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ballonmishandeling :)

en bedankt voor het virusscannen van het vlees :) voel me veel geruster nu, en die bailey's doe ook maar meteen een litertje :)

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hier, een infuus! Hoef je niet steeds in te schenken.

Hoe is het verder? Mogen we even een tussenstand van de voor-weeën?

*pakt klembord en zet bril op puntje van neus*

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hahaha wat zijn jullie weer dom aan het lullen!

Deel Deze Pagina