Daar zit wat in. Ik deed alleen nog ovutesten en inderdaad de laatste drie dagen van de cyclus even tempen om voorbereid te zijn. Deze ronde ben ik vandaag ook al begonnen met ovutesten. Ik heb alleen geen idee op welke cyclusdag ik zit, want door die Utrogestan heb ik eerst vier dagen toenemende spotting gehad, voordat er een milde menstuatie was. Tja, wat is dan dag 1? Er werd me hier en daar al gezegd dat ik rekening moet houden met een langere cyclus na IVF, vandaar dat ik wel wil weten waar ik aan toe ben. Als alles meezit, heb ik mijn ei op vakantie volgende week. Nah: kat in 't bakkie! Iedereen zegt toch dat als je te veel met zwanger worden bezig bent, je gewoon op vakantie moet gaan, en dan zwanger terug komt? Zo gaan we het doen! Jee, Loes, schreeuw niet zo. Ik kan mezelf amper horen denken...! *zet het geluid even van surround af*
Wat doet ze overdreven he?! Maar strak plan jij zwanger terug komen van vakantie! Ik ga begon september laat ik dan ook zwanger terug komen van vakantie.....
Hey, raapt iemand de trotse vader weer even op? Agossie, kiek dat verkreukelde koppie! Wat zijn ze toch altijd schattig lelijk als ze net geboren zijn, hè?
Ohhhh heerlijk! Kat wil je even niet in je eentje die fles champagne leeg drinken?! Loes mag nu ook weer een slokkie en ik lust ook wel een glaasje! Ja mooi van lelijkheid...dat hebben alle baby's. Mag ik dr ook even vast houden...*kijkt met grote puppy ogen*
Marjan, ik heb dit keer zowel nietjes als ductape als heliumballonnetjes als pattex én een touwtje gebruikt! Kannie misse! (Ziet er goehoeeeed uittttt!!!!) En Loes, hoe is het nu? Heb je nog een beetje kunnen slapen, ondanks al die adrenaline? .. Nee joh, dat groeit wel weer dicht. Daar zijn die hechtingen voor. Kijk, ik heb kleine Loessieke alvast uit bedje laten halen! Wat is ze mooi opgedroogd, hè? Echt een gaaf meidje. Zou je gisteren niet hebben gedacht hè, toen ze nog onder die prut zat. Achjoh, na 9 maanden zwemmen in vruchtwater moet iedereen even bijkomen. Zin in een champagne-ontbijtje?
Nou ik denk dat mn temp zakt morgen of zondag maar voor hoelang dit duurt is het leuk.... Hey loes, gaat het weer een beetje? Zullen we dan volgend weekend meeten, leuk al die maffe wijven bij jou op de bank....
IK HEB GROOT NIEUWS!!!!!! Kreeg het volgende bericht van Loes in mn PBbox....: ik kan niet meer deelnemen aan het forum... iets met inlog/emailadres... klopt idd ik kan mijn email niet meer in dus vandaar. Ik meld even kort hoe en wat... gister om 15.00 precies is Sienna Julia Louise geboren...2690 gram en 44 cm klein, na 5,5 uur na de start van het infuus met oxytocine. Heb een heerlijke ruggenprik gehad en ben van mening dat zelfs een man zo kan bevallen... Zelfs geen haarscheurtje in mijn doos!! Ze is helemaal gaaf en in orde, maar is kleiner dan de gemiddelde pop in de speelgoedwinkel. Ze verdwijnt in de maxicosi haha. Vandaar waarschijnlijk dat ik er niks aan over heb gehouden, maar het blijft toch een watermeloentje door een sleutelgat... zou jij dit even op het forum willen knallen? ik meld me zsm weer op het forum... nu weer wennen aan het om de drie uur tiet geven! dikke knuf aan iedereen! Jeeeee van harte Loes met die kleine meid!!! Hoop je snel weer te spreken en voor nu succes met tieteren!!!
JEEEEEEUUUUUUUJJJJJJJ!!!! Gefeliciteeeerd!!!! Mooie naam! (Moeten wij wéér een andere naam bedenken, zucht! ) @Marjan: Goffer,dat was niet de afspraak... Ik klaag die verrekte bouwmarkt aan! Pokketape, nietjes, etc...
je mag wel wat van mij.... pffff. alles goed hier, Sienna is NIET afgevallen na de geboorte maar weegt nu 90 gram meer.Dus dat is heel fijn... Ben nog wel onwijs moe, en heb tieten als ballonnen (ik geniet er nog maar even van,ondanks de pijn, straks zijn het weer theezakjes en zal ik naar de plastisch chirurg moeten...of niet) Nu heb ik ineens een zoon van 1 en een dochter van 0, gek hoor... tot snel! liefs
Hey loes, Wat goed om te horen dat ze het zo soper doet! En het lijkt me inderdaad werk mag om dan een grote zoon te hebben. Nog gefeliciteeed met Sverre zijn 1ste verjaardag! Nou neem je rust wanneer je kan en geniet van al het moois in je huis! Liefs
Van Harte met Sienna! Twee kanjers in huis, geniet ervan en laat je goed verwennen nu het nog kan. Liefs PIna