Schiet mij maar lek. Een negatieve test, maar mijn temperatuur gaat door het dak: 1885b7 Ovulation charts on FertilityFriend.com En ik heb zelfs nog een uur te vroeg getempt, omdat ik om 5.00 ineens klaarwakker was. (Normaal temp ik om 6.00, dus als ik was blijven slapen tot 6 uur, was mijn temp wrs. nog hoger geweest.) En ik ben nu officieel over tijd. Ik ben nu echt de draad kwijt.
Cutsooi! Ik had zo,n goed gevoel erover dat ik bijna niet kan geloven dat de test blanco is. Welke heb je gebruikt? En die temp ongelooflijk ...
Heb je nog wat druppels pies..doe dan nu, miscchien zijn het wel de kleintjes, het is alweer lang geleden.
Nee, ik was werken. @Iris: tempen nadat je opgestaan bent, heeft echt geen zin. Dat moet meteen na het wakker worden, het liefst voordat je je ogen open doet, of überhaupt beweegt. Daarom tempte ik vanmorgen om vijf uur al, want na een uur met wijd opengesperde ogen en kloppend hart liggen wachten tot het zes uur is, leek me niet echt bevordelijk voor de betrouwbaarheid. Ondertussen nog steeds geen bloed...
J*zus kat wast maak jij het spannend.... Ben zo benieuwd naar morgen. Vanaf wanneer zeggen ze in het zh dat je zou moeten testen.
als je zwanger bent heb je ook overdag een hoge temp, Kat. 37+ meestal. en ik wil wel een tuurtest hoor! oja...dit vraag ik alle meiden die overtijd zijn: Als je onrustig, slecht slaapt dat zou het wel eens raak kunnen zijn! Had Marjan ook toch? xje
waar zit ze dan?? feest te vieren ofzo? note.... zag wel dat ze een daling van temp had, dus misschien niet echt in the mood..ik snap t wel
Hier ben ik weer. Was vanmorgen al voor dag en dauw naar mijn werk vertrokken, en net pas terug. Flink wat brandjes moeten blussen. Samenvatting: gesprek met directie met als boodschap 'óf jullie steunen mij, óf je zoekt maar een andere idioot voor deze klus'. Uitkomst: onvoorwaardelijke steun! Nu dus moe maar voldaan. Maargoed, inderdaad een flinke tempdaling. Nog steeds niet ongesteld. Geen enorm opvallende symptomen, behalve een steekje hier en een prikje daar. Ik weet het niet meer. Misschien morgen nog maar eens een test doen. *zucht*
Maargoed, hier is het definitief game-over. Ik ben eindelijk ongesteld geworden, dus we kunnen weer de blik op vooruit. En de focus op de tweede behandeling, want de vriezer is nu leeg. Dusss... maandag bellen over hoe en wat nu. Ik weet wel dat we weer gewoon op de wachtlijst moeten, dus dat de volgende behandeling weer maanden op zich laat wachten. Ik schat in zo rond november/december...
Kut kreeg geen melding dat hier geschreven was. Kat wat een klote nieuws! Hopelijk ben je heeeeeeeel snel aan de beurt voor een nieuwe behandeling. Dikke kus voor jou!
13 oktober heb ik een afspraak om het medicijnenschema door te spreken. Ik zou in principe in november kunnen starten, maar ik moet nog zien of dat compatible is met mijn werkbezoek aan de USA volgende maand...