Ja voel me goed. Maar heb onwijs last van de hormonsters....ben zo'n felle donder nu. Hoe gaat het met jou?
Ik mag niet klagen. Behalve zere tetters en een verstoord slaap/waakritme eigenlijk geen grote ongemakken. Als ik terugkijk was de eerste week na de test het zwaars; de psychisch/emotionele klap. Al onze zelfbescherming, al ons optimisme en al onze kracht haalden wij de afgelopen jaren uit 'Plan B'. (De voordelen van een leven zonder kinderen.) Het heeft flink wat energie gekost om terug te wennen aan 'Plan A'. En de bijkomende onzekerheid. Pas vanaf de test van MvM werd het écht, en kwam de trots en acceptatie. Leek het niet meer over iemand anders te gaan, maar mochten we er voozichtig aan gaan wennen dathet echt over ons ging. Maar in deze tweede week na de test was ik extreem moe, dus die week is met hangen en wurgen voorbij gegaan. Nu, de derde week na de test, lijkt alles een beetje gesetteld, en lijken hoofd en lichaam weer beter in balans te komen. Ik ben gelukkig niet misselijk, dus ik hoop dat dat zo blijft. De komende week zal in het teken staan van de echo op woensdag. En dat geeft een slopende angst: zal het op de goede plek zitten? Is het geen buitenbaarmoedelijke zwangerschap? Is er een kloppend hartje? Of laat mijn lichaam me weer in de steek, zoals de afgelopen drie jaren? Doodeng. Maar als alles goed is (en die kans is nou eenmaal groter dan dat het fout zit), dan heb ik weer een nieuwe trits leuke dingen gepland: kinderopvang uitzoeken, kraamzorg en verloskundige regelen, SokjesShoppen, en het vertellen aan mijn studenten...
ha meiden ik breek even in met geweldig goed nieuws Lente (ik dus) is zwanger zomaar alsnog is het raak en vanmiddag MvM Katje suc6 deze week komt goed allemaal lieve groetjes lente
Wooooooow ik donder bijna van de bank! Wat zeg je nu?!!! Oh meid wat gaaf! Tering wat goed zeg! Helemaal zonder medische hulp? Gefeliciteerd joh....hou je ons af en toe op de hoogte hier?
WAAAAAT!!!!!!! WAUW, wat fantastisch!!! Gefeliciteerd! Hoe heb je 'm dát geflikt?? Nu zijn we echt allemaal zwanger, tralalalalala!
Ha lieverds, dat is nog eens ff goed schrikken ; ) Katje, hotelletje, de nodige drank en tralalalalalalala 3 weken later zwanger : ) Had dit echt niet verwacht. Wel af en toe timen als ik vruchtbare slijm had en that's it.Zal de grote momenten hier posten.
***INBRAAK *** ik leef ook nog. LENTE !!!!! Gefeliciteerd, super leuk zeg. En marjan gefeli met je tweede gezonde jongen in wording ! (lekker makeklijk met kleding en spullen...zo dat scheelt!) ik probeer nu mijn huis te legen op Marktplaats, alle jongenzut het huus ut..
Ja pina daarom wilde wij het dit x weten...ik had ook alles verkocht als het een meid was geweest. Maar er zat duidelijk een piemel aan. @kat: hoelaat moet jij ook al weer? Spannend he.....
Heee meiden, Katje veel suc6 vandaag en hopelijk een mooi kloppend hartje. Komt vast goed meid Dank je wel Pina Gefeliciteerd dat de 20weken echo goed was Marjand en wat leuk een jongetje. Hopen wij stiekem ook op Hier was de MvM test een knaller Nu nog 2 weken en 1 dag wachten tot de eerste echo. kan niet snel genoeg gaan. Maar na 3 jaar wachten (en er niet meer op rekenen) stel dit natuurlijk niks voor. Laat het gewoon op me afkomen.
Hoi, ik kom hier vanwege de titel van dit topic.... Ik heb namelijk nu ook weer op dag )6 dpo iets lagere temperatuur.... Is dit een slecht teken? Wel nog een stukje boven de horizontale lijn maar toch... Ben zo bang dat ik niet zwanger ben...
Als je een dipje van één dag hebt, en je temp morgen weer omhoog gaat, zou dat een goed teken kunnen zijn. De innestelling zorgt namelijk in sommige gevallen voor dat dipje. Veel succes!
Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Het vruchtje is waarschijnlijk rond de zesde week gestopt met groeien. We zijn er helemaal kapot van.