Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Pina82, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Loes: Als je zwanger bent?????

Enne die tranen zitten sinds Koen er is echt veeeeeel losser hier hoor. Dus hier na 5 mnd nog steeds last van.

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Hey meis...hoe ar joe?

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    @marjan: ja ik denk gooi er even een waarschuwing tegenaan... niet dat ik zwanger ben... al moet ik wel eigenlijk binnen nu en 4 dagen ongi worden en ik voel nog niks.

IEK... ik ga vanaaf al werken... en laat ik voor het eerst kleine man alleen achter bij grote man, langer dan een uur... Vind het doodeng :S

hey katje, hoest ie meis!

liefs

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Loes: Is ook dood eng, maar weet je (ik kan uit ervaring zeggen) hij overleefd het wel!

Spannend....4 dagen!

Wou dat ik ongi werd stom lijf. Ga wel vanaf deze week 3 keer in de week sporten, slim belly programma...we zullen zien. Ben de carporrt voor de poes wel zat aan het worden!

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Marjan, Loes, Anky...net als wat jullie enkele weken/maanden geleden al aangaven: er is helemaal geen fucking roze wolk. Ik zie m in ieder geval niet.
    Ik heb ongeveer elke dag rond deze tijd een emo breakdown. pfff.
    Ik vind deze eerste week moeder zijn zwaarder dan de hele zwangerschap!!
    Vandaag ben ik voor het eerst nr buiten gegaan, een frisse neus halen met man. De kraamzorg was voor het laatst. Morgen moeten we het zelf doen.

Het mannetje doet het heel goed. Drinkt goed. Slapen ook , alleen iets te veel overdag en te weinig snachts hihi. En dan nog kun je depri gevoelens hebben, echt heel vervelend....

hmm nou ik ga even kijken waar iedereen is.. :)
    xx

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ah lieve, lieve Pien,

Geloof me het lijkt nog heel lang te duren maar echt na een week of 8 word het steeds leuker. Dan heb je een soort ritme (wat zo maar in eens weer kwijt kan zijn) Je weet waar je aan toe bent, en de chaos in je hoofd is weer een beetje op orde...

Doe rustig aan, denk alleen maar aan je zelf en je kleine mannetje. Luister niet naar goed bedoelde adviezen van ongeveer de hele wereld (want iedereen heeft zo een mening of "goede"raad) Doe vooral waar JIJ je goed bij voelt en is dat 3 weken in je payama lopen en kroelen met je kindje...nou dan doe je dat lekker. Wil jij iets anders doe je dat gewoon maar NIET luisteren naar de zogenaamde succes verhalen van anderen want geloof mij de helft is niet waar...

Neem je tijd....ga lekker een dutje doen midden op de dag. Kuitel lekker in je flubber kleren door het huis als je er zin in hebt. Maar vooral laat de wereld maar even voor wat hij is...Jij bent nu met Kai de wereld en dat is ff genoeg. Vraag niet te veel van jezelf. Dat komt allemaal wel weer.

Ik kan nu na een dikke 5 maanden zeggen ja het wordt met de dag leuker...(behalve de nachtelijke onder onsjes)

Dikke KUS voor jullie 2!

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    loes wat een lieve reactie zeg. je bent een lieverd.

Hier kan het dalletje nog dieper; heb een fikse borstontsteking. gisteravond steeg de koorts behoorlijk, zit nu aan ABiotica. Fijn.

Gelukkig doet de man het wel goed. We gaan m zo in badje doen.
    xx Pina

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Pina: Lekker hoor dat de kleine man het goed doet! Vind hij badderen ook zo fijn? Koen vond en vind het heerlijk.

9. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames hier wat fotos van Jo-Ann ...

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Anky...wat een enorm poepie zeg!!
    Pracht plaatje. Hier voor het eerst vandag buiten gewandeld. Om het na een borstonsteking nog even gekker te maken, loop ik nu bij huisarts..aangezien ik zulke huilbuien heb elke dag, al 5 dagen nu elke dag. Ben echt een beetje depri en heb gekke gedachten. Morgen weer naar ha toe en bespreken we verder wat te doen. Gelukkig praat ik er wel goed over met man en familie. Vooral ook zodat zij weten wta ik voel en denk. Erg naar allemaal! GELUKkig is er nu savonds bezoek familie(dichtbij) zodat ik me niet zo eenzaam voel en weer in dat spiraal terecht kom.
    Ik hou jullie op de hoogte..liefs Pina

Bekijk bijlage 104001

11. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Heeee lieve pien:)

Jou zoon is ook een plaatje hoor,wat een scheetje zeg.
    Meisje goed van je dat je nu bij de huisarts loopt.
    Ik hoop zo van harte dat je gauw over die depressieve gevoelens heen bent.
    Och lieverd als ik nu bij je kon zijn kreeg je enorme dikke knuffel van mij.
    Meid rust goed uit,en wat ik ook heel goed van je vind,is dat je er over praat en kan praten met je man en fam,die steun kan erg belangrijk zijn.
    En je mag ook bij ons alles er uit gooien hoor,wij helpen jou ook al is het alleen maar via de mail.we zijn er voor je.

Nou lieve pien doe kalm aan ,lekker genieten van dat prachtige ventje van je..:)

Dikke knuffel anky:)

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Pina: Ach lieverd toch, goed dat je aan de bel hebt getrokken. En dat je er goed over kan praten met je man en je familie. Ook van mij een dikke digitale knuffel....Doe rustig aan en als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen ik rij zo naar je toe om een bakkie thee te zetten hoor....En wat een mooi mannetje heb jij zeg, maar dat had ik stiekem al gezien op hyves. Rustig aan meis!!!

@Anky: Mooie chick heb jij daar!!!

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    jullie zijn lieverds!
    xxxx

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Weet ik toch.....(grappie)

Nee hoor maar meen het wel serieus als eriets is wat ik voor je kan doen hoor ik het graag!!!!

Dikke smakkerd voor jou!

15. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
  16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja ben thuis.....heb heel de dag gewerkt!

17. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hee marjan:)

En heb je lekker gewerkt meid,of viel het tegen.
    Ik zit al de hele morgen achter een peuter aan te vangen plus duplo blokjes aan het verzamelen.
    Ik denk dat we heeeeel veel slecht weer krijgen pffff:x
    Jo-Ann werd gister avond krijsend wakker,had pijn en niet zo beetje ook geloof ik.
    Had wat verhoging en een rooie boei,heb haar maar zet pilletje gegeven en is daarna wel weer gaan slapen.
    Blijf het zo naar vinden als zulke kleine wuppies pijn hebben,maar niet weet wat ze hebben:(
    Maar hoe is het verder met jou en koen dan!
    Geniet lekker van het weekend..

Groetjes Anky;)

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier alles goed! Ben eindelijk aan de rooie, echt fijn na bij 70 dagen!!!

Koen gaat lekker, is super zoet snapt alleen niks van slapen s'nachts...Maar joh dat komt ooit wel.

Verder alles zn gangetje.

Deel Deze Pagina