Heee marjan.. Nou eindelijk dat je ongi bent geworden. Ik denk dat ik het niet word snik snik,maar wacht temp lijst nog even af. He lekker dat koen ook zo zoet kindje is,heb ik ook met Jo-Ann heerlijk is dat. Krijg er potverdorie geen fruithap in en dat moet ze nu omdat ze nog maar 4 voedings krijgt Groetjes anky
Hoeveel flesvoeding (in cc) geef jij dan? Is namelijk zelfs bij 4 voedingen echt nog niet noodzakelijk dat ze al fruit eet hoor. Koen krijgt zovaak alleen nog maar fles en geen bij voeding. Kindjes hebben dat tot 6 maanden sowieso niet nodig, en vanaf dan ga je oefenen en moeten ze ook nog niks. Niet te getress over doen hoor. Als ze honger hebben eten ze echt wel.
Hoi Marjan Ze had 5 x flesvoeding van 180 en nu zij de laatste voeding eraf heeft,krijgt zij 4 flessen van 210. Groetjes anky
Hoi pina.. ik heb het met jesse wel ff gedaan,maar heel snel overgestapt op flesvoeding. Ik werd er helemaal uitgeput van,plus jesse kwam zowat om het uur,dus vandaar overgegaan toen op fles. Hoe is het verder met je en je mooie ventje Groetjes Anky
Hey meisjes!!!! @Anky: Dan krijgt ze meer als genoeg hoor!!!! En is fruit echt alleen nog maar bijvoeding! Koen krijgt hier (bijna 6mnd) 4 tot 6 flessen van 180 cc dus das veel minder dan jou meissie en hij doet het prima. Ze hebben voor de 6mnd echt nog niks anders nodig als melk en al het extra is meer om te oefenen enzo. Als jij 4 x 210cc geeft krijgt ze sowieso 840 binnen en das zat! @Pina: Helaas niet, wilde het heel graag. Maar in het ZH hebben ze de eerste keer aanleggen zo ver neukt dat Koen echt niet bij mijn blote (.)(.) in de buurt wilde komen. Dus ben ik gaan kolven, maar alle voedingen kolven (betekend dus elke 3 uur als een soort bertha 36 aan de melkmachine) en dan ook nog eens aan je kindje geven en daarna nog je rommel opruimen en dan je kind op bed zien te krijgen en dan het zelfde liedje van voor af aan...en dat 24 uur per dag. Dat heb ik helaas maar 6 weken vol gehouden. Jij dus wel begrijp ik? En gaat dat een beetje? Hoe gaat het nu met jou en de tranen? Gaan de depri gevoelens al weer wat beter of is dat nog een beetje te vroeg? Liefs en dikke knuf voor jullie allemaal!!! @Katje: Hoe is't met u...waar zit je ergens in de maand??? (wacht ga even bij mijn favo's kijken) @Loessie: Waar zit jij ergens???
Hoi marjan.. Ok dan trek ik mij niets van het cb aan,die lui kan ik al helemaal niet meer volgen. Weet je dat ik het supper gezellig blijf vinden ons groepje zo. meestal zie je wel dat het kontakt onderling weg vaagt.maar wij blijven gewoon een gezellig cluppie. Geniet ik van groetjes anky
Tuurlijk blijven wij een gezellig cluppie...Nu duimen dat er weer iemand Pina's plekkie op de zwangerbank gaat opvullen. Ik stem voor Lenthe en Katje....En wel NU! (En daarna wil ik ook wel weer, en ik geloof Loes ook?)
Heee meiden, Hier ben ik weer ff snel. Pina ik heb je al gefeliciteerd op je hyves en hoop dat het ietsjes beter met je gaat. Marjand gelukkig weer de rode duivels op bezoek. Bij mij is ie bijna weer gevlogen en ik ben vanaf donderdag weer aan het spuiten. De naalden worden steeds groterivm andere medicatie. Wie weet volgende week de punctie als alles goed gaat. Het is een rare maand voor mij. Sterfdag van mijn man nadert en ook de eventuele terug plaatsing van de embryo's. Wie weet het begin van een nieuwe periode. Het gaat jullie goed allemaal, X Lente
hoi marjan en de anderen, ja ik geef BV. maar tis pittig zeg, zit met smart te wachten tot hij een beetje ritme gaat vinden. Ik heb vandaag om 8, 9 en 10.30u zitten voeden. Het mannetje is een beetje in een onstemde bui vandaag, begon vanochtend al. Maar ook vannacht komt ie om de 3u zeker. Dus je blijft tieten zo. Maar goed...als het maar minder wordt straks, hopelijk. Vind het wel gemakkelijk dat ik niet hoef te denken wat ik mee neem aan eten/drinken als ik ergens heen ga en hem overal aan kan leggen. Die tranen zijn nog hetzelfde hoor. alleen odat ik nu valdisper neem merk ik het niet. gisterenavond was ik eigenl beetje laat met innemen van die pilletjes, moest rond etenstijd. Maar rond 5u stond ik alweer bijna klaar met de tissues, en merkte ik dat ik alweer sstiller werd en het even minder zag zitten, buiten leek het grauwer, het werd donkerder, kortom...Ik DACHT dat het over was, want ik wilde al minder tabletjes nemen ipv 3x2stuks per dag, maar iedereen zei hou je maar aan je dosis. Dus doe ik dat maar. Maandag moet ik weer contact opnemen met huisarts, of het weekend de tablrtjes geholpen hebben. Ze houden me heel goed in de gaten. Zijn waarsch toch bang voor pn-depressie. Alhoewel ik in principe geen risico persoon ben ofzo, heb geen verleden. nou ja, genoeg geouwehoerd. Hebbben jullie overigens mn nieuwe foto's op hyves gezien? liefs Pina
@Lenthe: Jeetje wat een heftige maand voor ou...Hopelijk wel een mooi nieuw begin. Ik hoop dat de medicatie zijn werk gaat doen en dat jij nu eens aan de beurt bent...Duimen draaien vol op. @Pina: Nee nog niet gezien ga meteen kijken....Enne die medicijnen hoef je niet in 1 week weer af te bouwen meis! Neem je tijd! Wel fijn dat hij de borts pakt! Hier had ik zo'n dwars horrel die echt niet wilde (is over 18 jaar vast anders...)
@MD82: Zo te zien heb je wel een eisprong gehad...Mooi kaartje, maar als ik het zo zie zul je vandaag of morgen ongi worden. Je temp is zo naar beneden gedonderd... Zie dat je al even bezig bent zwanger te raken....Succes meis
Hoi! Ik pakte gisteravond de thermo nog eens en bekeek de laatst gemeten temp en die was anders dan ik 's morgens met mijn slaapogen had bekeken.... Dus ik heb de gister even opnieuw ingevoerd en vandaag erbij! Ziet er wel wat anders uit!
Zeker een ander verhaal!! Tis ook niks.... 's morgens vroeg tempen!! En dan zeker in het weekend! Gelukkig onthoudt de thermometer de laatst gemeten temperatuur.
Hoi dames hoe gaat het met jullie.. Het is hier zo rustig,waar zijn we allemaal. Hier gaat het zijn gangetje,ben niet helemaal fit,beetje beroert,maar gaat vast wel weer over voordat ik een jongetje ben hihi. Ben erg druk met mijn zoontje,pfff die is zo vreselijk hyper Jo-Ann gaat ook goed,maakt nu ff een groeispurt en is een vrolijk meisje ,gaat dus lekker Groetjes Anky 263c3d Ovulation Charts
Hier gaat het even wat minder. We hebben net gehoord dat mijn lievelingskater waarschijnlijk niet lang meer te leven heeft. (Niertumoren) Deze week nog wat onderzoek over welke vorm van kanker het is, maar dat hij niet meer beter wordt, is een feit. Volgende week viert hij hopenlijk nog zijn derde (!!) verjaardag. Wat cyclus betreft; ik heb geen idee wanneer mijn ei was, maar zo het laatste eindje van de maand ben ik weer met de thermometer aan de slag gegaan. Gewoon om te weten wanneer ik weer maandverband mee moet nemen... 1885b7 Ovulation Charts
Heee kat.. Wat sneu zeg,van je kater. Zijn nooit leuke berichten he... Heeft zij pijn dan.of valt dat mee. Nou toch heel veel sterkte meid,valt niet mee als je zoiets krijgt te horen over je huisdier,waar je zo aan gehecht bent.. Dikke knuffel ank