temp dip op 11 of 12 dpo??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Justb, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Justb, 27 dec 2011
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
    FF heeft mijn ei op cd 14 gezet, ik denk zelf cd 13.
    Ik heb namelijk cd11 een pregnylspuit gehad en dan lijkt cd 14 mijn ei wat aan de late kant (IUI op cd12)

Mijn temp is al 2 mnd erg vlak, en deze keer ook maar net boven de coverline.
    Gisteren daalde mijn temp en dacht ik "einde cyclus" maar vanmorgen was hij weer terug omhoog.

Iemand ervaring met evt een late innesteling (dip) of zal dit toch einde oefening beteken?
    Zit nu op cd 26, normaal ben ik op cd 28 ongesteld en begint mijn temp vanaf cd25 te dalen... nu dus ook maar nog nooit ging ie direct terug omhoog.

Wat denken jullie ervan?

p.s.: vanmorgen na plassen 2 pennestipjes rood/roze in slijm bij afvegen, echt maar ieniemienie stipjes.:(

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Pfoe.... ik zou zeggen SPANNEND!!!! :) Weet het ook niet, maar als ie morgen weer zo is, zou ik zeker een testje doen!

Fay28 vindt dit leuk.
  3. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd spannend maar ik maak me geen illusies... wil eerst mijn NOD voorbij zijn woensdag of donderdag

Lees niet zoveel over innesteling(dip) zo vlak voor de NOD dus zal wel niets zijn, ff een eigenwijze temp ertussen door ofzo :p

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Je temp is vandaag weer laag zie ik.... :( En spotting.... :(
    Mijn tweede MK kaartje ziet er zo uit. Bij de eerste, mijn 'echte' vlindertje, was ik echt goed zwanger, maar die tweede keer niet. Ik werd alleen heeeeeeeeeel hevig ongesteld bij een test met een tuurstreepje. :( En mijn tempkaartje van die ronde eindigt precies zo als die van jou...... Heel grillig op en neer en op en neer. :(
    Het zou dus kunnen dat het toch stiekem gelukt was, als je straks wel ongesteld wordt....
    Aan de andere kant.... late innesteling kan, ik heb de dip wel op FF kaartjes gezien.... en ook daar kan spotting bij horen....

Nou ja, ik duim gewoon stug door. :D

5. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb niet het idee dat het gelukt is hoor, bloeden heeft nog niet doorgezet maar komt morgen wel ws

Temp zal morgen wel gelijk of lager zijn.
    Idd wel een grillig einde vd cyclus, normaal daalt ie geleidelijk

6. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Vandaag zo te zien ongesteld geworden.... :( Balen.... Ben benieuwd of je nu wel 'normaal' ongesteld wordt.... Echt een raar einde idd....

7. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja zeg!
    Ik verander net 1 minuscuul dingetje (medium ms naar spotting, dag begon echt rood maar heeft niet doorgezet)op fertilityfriendtyfriend en meteen gaat mijn coverline omlaag en ziet mijn kaartje er opeens heel anders uit.... Snap er niks van!

Ben dus nu nog niet ongesteld ?? Officieel 1 dag overtijd maar voelt toch dat er wat aan zit te komen.

8. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Haha dit soort rare dingen heb ik ook wel eens met FF.... Snap het ook niet altijd. Gek dat je ongesteldheid nog niet heeft doorgezet.... Zou kunnen dat het ook niet komt, maar omdat je temp zo laag is, zou je 't wel verwachten....

9. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verwacht m ook wel hoor, idd door de lage temp en het bloed van vanmorgen.
    Sinds ik begonnen ben met iui, dus medicijnen en hormonen krijg heb ik totaal geen last meer van mijn normale ms klachten (heerlijk!!) maar kan dus nu alleen maar uitgaan van mijn temp en doorgaans 1 dag vantevoren wat spotting.
    Maar dan de dag na spotting volle bak ongesteld, deze keer dus niet.

Wachten het maar weer even af ;)

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Vervelend hè, dat wachten.... ;) Ik zou zo graag af en toe gewoon even met een soort luikje in mijn buik willen kijken. En voor als het niet is gelukt, zou ik wel een soort reset-knopje willen, dat je de rest van de LF overslaat en dat direct het volgende eitje klaar ligt zeg maar. :) Dit duurt zooooooo lang....

11. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd dat zou wel super zijn, maar aan de andere kant... Geduld is een schone zaak en wordt uiteindelijk eens beloond he!

Enne... Als je eenmaal kinderen hebt dan heb je je geduld ook vaak hard nodig, heb een zoon van 12 dus weet er inmiddels alles van haha ;)

12. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Helaas inmiddels ongesteld zie ik. :( :( :( Balen.... Op naar de volgende ronde!

13. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja helaas, ronde 4 alweer begonnen.

Hoe gaat het bij jou?

14. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik wil mijn rondes niet eens meer tellen. :( Volgens mij is het al de zevende.... :( :( :( Temp is wel mooi omhoog nu bij mij, maar 't is nog even afwachten. Volgens mij heeft FF het kruis een of twee dagen te vroeg geplaatst en in de eerste week na mijn ei is de temp meestal wel goed hoog....

Hoop voor jullie dat het deze komende ronde echt raak mag zijn! (En voor mezelf hoop ik dat ook natuurlijk, hahaha). Zou toch super zijn; de kerstdagen al vieren met een kleine? :)

15. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is voor ons ronde voor met iui, wij zijn inmiddels bijna 2 jaar bezig dus al met al ca ronde 24 in totaal :(

16. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ronde 24? :( :( :( Ja, hier dus ook zo ongeveer (al is hier en daar wel eens een ronde niet benut). Duurt eindeloos! :( :( :(

Hebben ze enig idee waarom het bij jullie niet lukte?

Ik wens jullie in elk geval heel veel succes. Het wordt nu wel eens tijd zeg!

17. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnks! Ik vind het nu ookonderhand wel tijd worden ja, helaas helpt die gedachte ook niet en blijft het afwachten en hopen!

Jij ook succes!!

Deel Deze Pagina