perikelen rond de eisprong....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraK, 8 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Als het goed is heb ik een dezer dagen mijn eisprong... :D Dussss...klusserdeklusserdeklussssss... :)
    Toch voel ik me wel eens schuldig tegenover mijn vriend, ik heb voorafgaand aan de eisprong meer zin dan erna.... :oops:
    Maar ja, ben dan ook 'al' bijna 39 en time is running out... ;)
    Moet wel zeggen dat stoppen met de pil heeeeel veel heeft geholpen....daar gaat je libido toch wel op vooruit.. ;)

Wat me wel opvalt....als ik mijn eisprong heb...heb ik last van een opgeblazen buik. Herkent iemand dit? Gevoelige tepels, je hoeft er maar naar te wijzen en ze prikken door mijn shirt.. :oops:
    Mijn borsten tintelen dan en lijken ook wel wat meer dan anders...
    Hoort dat er nou allemaal gewoon bij? Best wel vreemd als je zo'n tijd aan de pil bent geweest. Je moet echt weer ff aan je lijf wennen...

2. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Ik heb dat ook! weet niet of dat door de leeftijd men gerichter zin gaat hebben of niet, haha! Ik heb het voorafgaand aan de eisprong en gek genoeg vaak ook vlak voor het ongesteld worden (wanhoopspoging vh lichaam?).

Bij de eisprong heb ik idd ook een hele opgezwollen en harde onderbuik en steken (soms gassen), soms heb ik een zeurende pijn aan een vd zijkanten (ovulatie dan waarschijnlijk) en ook meer opgezwollen borsten met harde en heel gevoelige tepels, "ik sta op springen", denk ik dan altijd ;)

Veel plisplasplosplezier met het klusserderklusklusklussen!! Dat het maar keihard rakerderraak mag zijn deze keer!!! 8)

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hai Sandra,
    Ik heb hetzelfde voor mijn eisprong!! En na mijn eisprong zeurt mijn buik ook...

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ok...herkenbaar dus!! ;)

Sja, en de leeftijd zal niet maken dat ik meer zin heb...maar wel dat mijn bioklok erg snel doortikt... 8)

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hup, ik had het ook allemaal voor ik zwanger werd. Allemaal heel herkenbaar.

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Volgens mij was gister mijn eisprong want vandaag ging ineens mijn temp omhoog.
    Moet zeggen dat ik me gister voelde alsof mijn ongi eraan kwam....een humeur om op te schieten!!!! Echt zo'n vreselijke blegghhhdag....
    Maar ja, toch nog wel even geklust....wil niet mijn kans mislopen... ;)

Deel Deze Pagina