Kijk die is beter Ik denk dat hij hem niet pakte omdat je met 0.2 verhoging bleef. Dat kwam natuurlijk door je hogere basaal van 36.8 terwijl die de vorige ronde(s) 36.6-36.7 is Verder zal je ongi er wel aankomen vandaag of morgen en hopelijk doet je volgende cyclus je temp dan weer "normaal"
Eigenlijk zou 0,2 genoeg moeten zijn toch. Maar ja hij staat er. Bruinvelies is gestopt dus zit te wachten op de menstruatiepijn..... Lekker een kortere lf deze keer.
Zo, cd1.... nu duimen dat het allemaal normaal gaat. Heb je nog genoeg ritjes naar utrecht kunnen krijgen?
Jaaaa cd 1 l, wel een temperatuur stijging naar 36.9 z'n heel apart weer... Heb gelukkig aardig wat ritjes richting Utrecht.
Als het teveel afwijkt van het normale gemiddelde dan niet? Dus mijn 36.9 van vanmorgen wordt dan niet meegereken
Temperatuur mooi gezakt dunkt me. Vandaag nog wat bruinverlies dus hopelijk vanaf nu de nieuwe ronde in. Utrogestan ronde nr 2. Ik ben er klaar voor!
Ff is in de war. Gisteravond ovulatiepijn en vanmorgen temperatuur echt omhoog. Wel een vroege eisprong dan....
Als hij morgen weer stijgt zal je ei op 4-11 geweest kunnen zijn en is het weer tijd met utro te starten