nee joh vandaag starten. je hebt toch ook weer mooie hoge temperatuur vandaag. ik denk gisteren het welbekende gele lichaamsdip tussen 1 en 5 dpo.
Ow joh, dacht dat dat op 4 dpo altijd was. Nu ik erover nadenk, voelt die gedachte een beetje dom.. hahaha Oké ik ga zo beginnen met de utrogestan 1 sochtends en 2 savonds.....
Nee hoor. Eens met mamalap! En stel dat je ei toch pas gisteren was dan zit je nu op 1 dpo en is srarten ook gewoon goed Duim duim!
Ik werd om 5.50 uur wakker en heb getempt, 37 Naar de wc gegaan en weer m'n bed in en redelijk geslapen voor die 40 min. Weer getempt op het normale tijdstip en toen 36.9. deze heb ik aangehouden, maar weet t niet zeker of dat juist is. Vind het raar dat m'n temperatuur na het eruit te zijn geweest lager lag
Nee je moet 37 aanhouden Hij zou zelfs wat hoger zijn geweest als je niet te vroeg bent wakker geworden
Nou even een update. De utrogestan lijkt ook met 1 bol sochtends en 2 savonds het goed te doen. M'n t is mooi stabiel en nog geen bruinverlies. Ben alleen al een paar dagen niet fit en sinds vandaag ineens snot verkouden. Hoe betrouwbaar is mijn temperatuur dan nog?
gezien je utrogestan gebruikt is jouw temperatuur daar toch al door beïnvloed. dus dat eigenlijk zegt jouw temperatuur toch niet zoveel
Hahaha ja, nee ik bedoel stel dat de thermometer koort gaat aangeven, heb ik dan écht koorts of is het dan ook niet betrouwbaar door de utrogestan
Ah oké. Vandaag wel weer een behoorlijke stijging maar gelukkig geen koorts. Weet ook niet of ziek zijn kwaad kan bij het innestelen of zo
Hoi lieve dames, hoe gaat het met iedereen hier? Ik zit met een vraag... ik heb een behoorlijke 2e stijging ná eisprong gehad. Zou dit een innestelingsdip kunnen zijn en wat zijn jullie ervaringen? Ik ben sinds gisteravond met vlaagjes misselijk. Cola smaakt niet meer lekker. Sonds vandaag ook regelmatig maagzuur.. en af en toe wat steekjes onder in mijn buik. Dit is mijn 18e ronde en heb dit nog nooit zo gevoeld. In ronde 14 bleek ik zwanger maar heb met 6 weken een miskraam gehad. Wij zijnbezig voor ons 1e wondertje. Omdat ik nieuw ben op dit forum ken ik nog niet alles. Heb mijn temperatuurkaartje in mijn fotoalbum gezet. Kunnen jullie deze zien en beoordelen?? Veel liefs, Denise
Als je nu deze klachten hebt van een zwangerschap dan moet er al flink wat hcg aanwezig zijn. Je zit nu 2 dagen na de dip. Stel dat dat de innesteling was dan zit er nu pas licht hcg in je lichaam wat met een vage streep te zien is op een test. Met de klachten en de hevigheid die je omschrijft zou het hcg dus al veel hoger moeten zijn en dat klopt dan weer niet met de dip van 2 dagen geleden. Helaas kan je niks anders doen dan afwachtem en over een dag of 4 testen. Succes!!
Nee hoor zeker niet. Ze zeggen dat het juist goed is om een verminderde weerstand te hebben tijdens de innesteling zodat het lichaam de innesteling toelaat en het niet ziet als een vreemde indringer in het lichaam
Denisetje, ik heb geen idee eigenlijk, weer wel dat alles niks kan betekenen en alles heel veel kan betekenen qua signalen. Wachten en testen...... Rogijuli, huh???? Maar als je weerstand verminderd is en je zielig bent dan knokt je lijf toch juist alles wat vreemd is eruit? Of ben ik nou kippig aan het beredeneren?
Nee .... niet in je baarmoeder dus . Ik was snipverkouden sinds de eisprong. Veel hoesten, niezen, snotteren etc en toch mooi zwanger geraakt
Klinkt we tegenstrijdig hahaha Nou ik ben sinds woensdag ineens grieperig en snotterig een heus bleh gevoel. Hoop dat het me helpt 🙏