Pfffffff ik kan het gewoon niet geloven. Wat moet ik doen nu dan? Ik ga sowieso nog door met de utrogestan, wil wel door tot die 12 weken, vertrouw m'n lijf niks.... Ben zoooooo blij......
Idd doorgaan met de utro. Of je het tot 12 weken moet doen is een eigen keuze, maar ik zou dan wel tot aan 7 weken dit schema gebruiken en vanaf de 7e week 2x per dag 1 bol gaan doen. En vanaf de 10e week nog maar 1 bol per dag Zelf stopte ik met bijna 6 weken omdat de utro bij mij alleen hielp voor de innesteling en ik geen mk'en enzo had door snelle afbraak van progesteron.
Mocht je tekort komen.. ik heb nog wat liggen 😉 Wij gaan het bij 2 kindjes houden dus niet meer nodig.
Wat gaaf Perdiz!! Gefeliciteerd meid! Heb alle berichtjes eens terug gelezen omdat het utrogestan mij wel een lach op mijn gezicht brengt als ik dit allemaal lees. Hoe lang ben jij bezig geweest Perdiz voordat je zwanger bent geraakt? Ik zit nu in ronde 18, voel verder niks en gister was de test met 11 dpo negatief dus ik zal wel naar ronde 19 gaan helaas. Ik zit erover te dimdammen om utrogetan via internet aan te schaffen en dit zelf te gaan proberen. Maar zou het bij mij helpen denken jullie? In ronde 14 miskraam gehad met 6 weken.. verder iedere maand tussen dag 32 en 35 ongesteld. Geen tussentijdse bloedingen. Heb vaak wel een redelijk hevige menstruatie, veel bloedverlies. Ben benieuwd naar jullie (de experts! ) mening! Liefsss
Hiep hiep hoera voor de Utro! Wat fijn dat het bij jou ook hetzelfde effect heeft als bij mij! Blij voor je!
Ik ben trouwens doorgegaan tot 11 weken op deze dosering en toen gaan afbouwen met een halve week 2 per dag en een halve week 1 per dag. Van de gyn mocht ik na 11 weken gewoon abrupt stoppen maar dat voelde voor mij niet oké en ik had nog wat over waardoor ik het zo heb gedaan
Wauw Perdiz Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws. Ik volgde dit topic af en toe omdat ik ook over utro zit te twijfelen. Ik heb ook al eens gepost in jouw topic omdat ik ook altijd spot. Hoeveel rondes heb je utro geprobeerd? Op eigen houtje, dus niet via de arts?
Alles gelezen gewoon omdat ik benieuwd was en kijk nu ronde 2 utro en raak!! Van harte gefeliciteerd!!! En meiden om haar heen waaronder Rogijuli wat geweldig om te zien hoe jullie al drie maanden volop met haar meeleven, haar steunen en haar van verschrikkelijk veel adviezen hebben voorzien, toppers!
Nou écht, deze zwangerschap is ook mede mogelijk gemaakt door de meiden hier in mijn topic! ❤❤❤❤
Helemaal mee eens: hulde voor deze dames! Wat hebben jullie een kennis in huis! En Perdiz, nogmaals gefeliciteerd! Geniet ervan.
Hoe is het met je Perdiz? Hoe reageerde je man/vriend? Blijf het zo gaaf vinden dat utro jou geholpen heeft!
Het gaat goed met me geloof ik. Voel wat meer gespannenheid in m'n onderbuik en zere boobs mmoeiig maar niet slaperig. Verder niks hoor. Dringt nóg steeds niet helemaal door hahaha Kan ook nog zoveel mis gaan, al hoop ik dat de utrogestan ook nog een beetje meehelpt. Heb me aangemeld bij de verloskundige en heb ze gelijk Ingelicht over mijn situatie. Hopelijk krijg ik snel een afspraak bevestiging. M'n vriend had m niet zien aankomen hahaha. Hij verkeerd nog steeds net als ik een beetje in een staat van geloof maar ook van hoe bijzonder dat wij saampjes die streepjes op die test hebben gebouwd hahaha Hij vertelde eerlijk dat hij dacht dat het niet meer ging gebeuren. Nou dat dus hahaha
Werd net gebeld door de verloskundige. Van utrogestan hebben ze geen verstand, maar ze raadde voor mijn eigen rust aan door te gaan tot 12 weken. Maar hoe af te bouwen wist ze niet. Dat wist het fertiliteitsteam wel. Nou ik heb jullie! Al ben ik wel benieuwd hoe het fertiliteitsteam reageren gaat op mijn mail.... 22 december ben ik 8.5/9 weken en dan heb ik m'n eerste echo! Omg!!!!!!!