Had ik ook bij mijn zoon. Verklaring gyn; waarschijnlijk meteen na eiprong al bevrucht. Eisprong kan berekend worden maar bevruchting/ innestelling niet. Werd toen bijna een week vooruitgezet en dat bleef qua groei ook zo t/m bevalling.
Maar dan zouden de eerste 2 echo's toch ook een langere termijn hebben moeten laten zien Op de eerste 2 echo's klopte het met de eisprong en nu dus iets langer zwanger en 4 dagen afwijkend met haar eisprong
Mijn eerste twee echo's klopte precies met eisprong. Kreeg 1ste met 6.5 wkn, 2e- 7.4 wkn. (vanwege mk'en mocht ik wekelijks een echo krijgen). Tijdens 3e echo moest ik 8.5 wkn zijn volgens eisprong. Vruchtje lag toen goed in beeld en 3x gemeten kwam gyn uit op 9.4 wkn. Ook ik vond het raar want gezien mijn cyclus van 26 dgn en een vrij vroege eisprong (op dag 11) kwam het erop neer dat ik tijdens mijn ms had geklust + ook nog mijn ei.
Vanavond ga ik de laatste utrogestan bol gebruiken. Een gevoel van angst en blijdschap overvalt me. Angst voor het "stel dat het nu toch nog mis gaat" gevoel. Blijdschap om afscheid te kunnen nemen van een lange hele lange onzekere en frustrerende tijd. Mag jullie ( de meiden die mij zo gesteund hebben, zo goed geadviseerd en begeleid hebben, er altijd vol geduld voor me waren) ontzettend bedanken? Want zonder jullie (daar ben ik van overtuigd) was ik nou nog steeds niet zwanger geweest. Duizendmaal dank meiden , voor alles ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Liefs van een diepgeroerde en van een hormonen last hebbende Perdiz😂
Heel erg graag gedaan meid!! Altijd fijn om iemand te "helpen" zwanger worden Ennuh, positief blijven denken
Vandaag de nekplooimeting gehad en zit nog steeds op de "nieuwe" termijn, vandaag dus 12+3. Snap dan echt zooooo m'n eisprong niet. T zelfs al was de bevruchting op dezelfde dag en eeen hele vroege innesteling dan nog kom ik vandaag op 11+5 of +6 De enige verklaring is een giga groeispurt en daarna een normale groei.....