Nee een testje durf ik het niet met zoveel bloedverlies. Denk echt wel dat ik morgen ongesteld ga worden...
Zoals jullie zien is m'n temperatuur giga gezakt. Nog geen rood en voel nog geen menstruatiepijn, maar die zal vandaag wel komen of anders morgen.
Uhm nog even een vraagje. Hoe reageerde de arts, verloskundige op het feit dat je op eigen houtje utrogestan bent gaan gebruiken?
Ja dat zijn die bolletjes alleen breng je ze dan vaginaal in. Vaginaal inbrengen wordt ook door gyns geadviseerd
Oké, wel even handig om te weten . En dan sochtends 2 bolletjes van 100mg en savonds ook? Lost dat snel op? Ik bedoel, vallen ze er niet makkelijker uit. Beetje genante vraag misschien....
Ja klopt. Nee ze vallen er niet uit Wel is het raadzaam om inlegkruisjes te dragen want het omhulsel smelt nadat je het ingebracht hebt en dat kan er in witte drab bij je uitkomen (geen dikke klodders hoor haha). En dus in de avond pas inbrengen als op bed ligt (en klaar met de sex bent) en dus gaat slapen. Dan verlies je minder drab En pas gaan inbrengen als je zeker bent dat je eisprong is geweest
Ha fijn dat het nu helemaal duidelijk is. Wil je t wel helemaal goed doen. Dus dan 3 dpo beginnen, want de weet je zeker dat je eisprong is geweest toch?
Yup... Ik begon al op 1 dpo maar mijn tempcurve was altijd op 1 dpo al duidelijk dat mijn ei was geweest omdat ik altijd op dezelfde dag mijn ei heb/had En je temp gaat er ook extra door stijgen dus niet gelijk denken dat je zwanger bent met zo'n hoge temp hahaha
Hahaha nee dat zal ik niet doen. Ik heb niet elke maand op dezelfde dag m'n eisprong dus helaas kan ik later pas beginnen. O en dan op 14 dpo testen op zwangerschap en stoppen als deze negatief is he. Duurt het dan lang voordat je dan ongesteld wordt?
Ja idd. En je wordt dan pas een paar dagen daarna pas ongi idd. Er zijn sommige vrouwen die door de utro heen ongesteld worden, maar dat is vaak alleen bij ivf waarbij het baarmoedslijmvlies al door de gonalf ofzo dikker is dan normaal
Dus dan zou bij mij na 14 dpo twijfel eerst het gebruikelijke bruinvelies komen en daarná pas de menstruatie. Dus ik ga m'n cyclus met een week of zo verlengen aangezien ik al minimaal 5 dagen voor de menstruatie al bloedverlies heb....
Mmmmm nou ja afwachten hoe mijn lijf hier straks op gaat reageren. Eerst maar eens richting een eisen 😉 Thanks meiden voor jullie hulp hierbij !
Nou m'n eisprong komt eraaan! Sinds vandaag geen rekbaar slijm meer alleen veel natte afscheiding en sinds vanmiddag flinke ovulatiepijn. Hopelijk springt ie vanavond of vannacht nog, want gisteren nog gezellig gemaakt. Vanavond gaat m niet meer worden want m'n lief is niet thuis. En dan begin in 2 dagen na m'n ei aan de utrogestan, vind het best spannend. Snap nog steeds niet dat je die bolletjes die gemaakt zijn voor orale inname ook vaginaal kunt gebruiken. Ik bedoel dat je lijf ook zo het op kan nemen....