Ook als het vrouwen zijn die tempen en zeker weten wanneer hun ei was en dan alsnog bijvoorbeeld een week later pas positief testen? Nou ja als 15 dpo idd negatief is dan stop ik gewoon, simpel zat 😇
Ja bizar hè 😁 al 3 dagen 37.1... Nope geen bruinverlies! Ben benieuwd hoe lang t duurt voordat de menstruatie doorbreken gaat zodra ik gestopt ben. Bij sommigen duurt het wel een week 😳
Tja mijn utro ronde is een verhaal apart. 14 dpo een mega vaag lijntje, amper te zien. Datzelfde lijntje had ik al vanaf 8 dpo, liep helaas niet op. Dus gestopt met utrogestan. 3 dgn later ongesteld, duurde 2 dagen. 5 dgn na bloedverlies was gestopt steken in mijn buik. Dacht huh nu al eisprong dus ovulatietest gedaan en knal positief. Voor de zekerheid nog een zwangerschapstest gedaan en ja... zwanger. Dus 8 dgn na nod een duidelijke positieve test. Is uiteindelijk een miskraam geworden helaas maar het kan dus wel... laten innesteling en trage hcg aanmaak.
Nou ik hoop toch echt dat het snel doorbreekt dan. Hahaha Ja ik ben ook wel benieuwd, maar na die negatieve test van zondag in de middag bereid ik mij voor op weer een negatieve test. Wat je zegt... Fingers crossed🙏
Wow Sasjuh das wel echt heel raar idd. Super jammer dat het dan toch mis is gegaan, heb je daarna geen utrogestan meer gebruikt in de volgende rondes?
Superlief maar houd maar op met duimen. Hartstikke omowitte test. Dus ik stop met de bollen. Ik zal wel de fertiliteitsarts vragen om een recept want het is nou wel bewezen dat het tegen het bruin helpt. Meiden super bedankt voor jullie adviezen, interesse en support. Echt heel fijn. En nu maar wachten op de menstruatie.... Bah 😢
Oooh wat enorm balen zeg! Maar je weet nu wel dat utro je helpt Hopelijk doet je gyn niet moeilijk en kan je het volgende maand weer gebruiken met een positieve afloop
Ja idd balen. Heb de fertiliteitsarts al gemaild. Hopelijk werkt ze mee.... Nu is er wachten op de menstruatie.... Tap tap tap.....
Uhm even een vraagje. M'n temperatuur zou toch zonder die bollen wel al iets moeten gaan zakken toch? Ipv omhoog
Ja dat is de werking van Utro. Als je op 4 dagen nog een hoge temp hebt zou je nog een testje kunnen doen.
Temperatuur is gelukkig al in fli k gezakt. Ook gelijk wat bruinverlies. Hopelijk zer het wel snel door en niet nu weer de gebruikelijke 6 dagen bruin voor de menstruatie....