Dallas

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Strijkkraal, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Ik vond het geweldig leuk om te kijken, de begintune was ook vanouds te gek!. Wij keken vroeger altijd met het hele gezin, ook met mijn oma die nu 87 is, heb haar ook even gebeld gisteren om te zeggen dat het op tv kwam.
    Ik keek nu wel alleen, mijn man keek liever ncis boven.
    Ik heb ook gezellig een kaarsje aan gedaan. Het toeval wil dat ik altijd op dinsdagavond werkte en vanaf deze week toevallig niet meer.

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ha, alle mannen zijn hetzelfde. Mijn man riep ook als eerste "ja maar, dat is gelijk met NCIS"... :D sorry schat, DAT zijn herhalingen, DIT hoor bij je algemene kennis LOL

Die tune idd ... erg tijdloos toch wel.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

owww ik vind het een leuke serie
    :) ik ben nu aan het kijken

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik heb weer heerlijk genoten op de bank met een glas drinken en stuk chocola .

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nou, hier ook weer ...

6. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    heb ook weer lekker op de bank gezeten :) eigenlijk vond ik het tempo van de originele reeks fijner, daar bleef het langer spannend wie wat van elkaar wist en wie nu weer met welk snood plannetje bezig was. Kijken jullie trouwens ook naar Ringer (wat erna komt?)?

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Is dat die serie waarin op een gegeven moment alles wat gebeurd was, een droom bleek te zijn?

8. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ja, dat hebben ze een tiental jaar geleden gedaan ja. Spoorde niet helemaal...

9. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    die droom weet ik niet maar het kan wel want hij heeft heel lang gelopen. Ik heb alleen de eerste 5 (of 6) seizoenen gezien, daarna werden sommige dingen wel erg vergezocht;)

Of bedoel je Ringer? das een serie met Sarah Michelle Gellar over een tweeling oid, daar bleef ik gister bij hangen, dat was ook een beetje een raar verhaal maar goed:)

10. Bri

Bri Niet meer actief

Gelukkig zijn niet alle mannen hetzelfde. Wij gaan er echt lekker samen voor zitten. NCIS zijn we allebei wel klaar mee, en ooooh wat is dit heerlijk jeugdsentiment. Je pikt het echt meteen weer op. Gelukkig denkt m'n vriend er precies zo over.

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    mazzelaar :D

Deel Deze Pagina