Hallo dames, Sinds een week heeft mijn zoon uitslag, ik ben al naar de apotheel geweest en die dame zei tegen mij dat het ontstoken talgkliertjes zibn. Ze heeft mij een vloeistof gegeven met ontsmetting in, maar het helpt niet veel. Herkent iemand dit?
Het eerste wat in mij opkomt zijn mazelen. Lijkt wel op dat soort uitslag maar dat het dat zou zijn is wel heel miniem he. Zo goed als onmogelijk denk ik Is hij verkouden of verkouden geweest? Ik zou gewoon naar de huisarts gaan. Denk dat iedereen er wel iets anders over denkt.
Ik kan het niet goed zien op deforo, maar zouden het geen waterwratjes kunnen zijn? Als hij er veel last van heeft zou je er nu wat koelzalf of mentholpoeder op kunnen doen en van de week een keer naar de huisarts (de Huisartsenpost is hier niet voor als het er al een week zit en hij niet ziek is). . Het lijkt niet mazelen, bovendien zou hij dan echt ziek zijn met koorts...
Hij is dus niet ziek idd. Heeft geen koorts en eet zoals gewoonlijk. Ik ga morgen bij de huisarts. Ik maak me zorgen
Ik weet niet wat het is. Zou er wel naar laten kijken. Maar morgen is het tweede kerstdag dus denk geen huisarts? De HAP zou ik niet gelijk bellen denk ik. Sterkte!
Aja, ook waar. Hier in België hebben we geen HAP, en mee naar de spoed gaan zou ik ook niet doen. Pfff... ik ben snel ongerust
Van de foto is altijd moeilijk beoordelen, maar het lijkt op waterwratjes. Zo is het althans (in iets mindere mate) bij de jongste begonnen. Begon bij een schouder, liep door naar arm en andere zijde en eindigde in de liezen. Was na een half jaar vanzelf weg.
Onze huisartsenpraktijk in Antwerpen werkt morgen gewoon,met vrije raadplegingen en afspraken, misschien werkt jullie huisarts ook? Heb verder geen idee wat het zou kunnen zijn.
Onze huisartsenpraktijk in Antwerpen werkt morgen gewoon,met vrije raadplegingen en afspraken, misschien werkt jullie huisarts ook? En anders huisarts van wacht. Heb verder geen idee wat het zou kunnen zijn.
Nou hij heeft geen koorts en eet goed, dan zou ik me geen zorgen maken. En hij heeft het al een week, dan zou ik zeker niet met de kerst naar een huisarts gaan, het is absoluut geen spoed. Ik zou van de week even bellen.
Bedwants? Dan die lopen over je huid in een streepje en bijten om de zoveel tijd, daar krijg je ook bultjes van. Die jeuken wel. In het Engels heten ze bedbugs... Ik hoop het niet want die zijn lastig aan te pakken...
Ik denk ook waterwratjes. Bij mijn zoon zaten ze oo dezelfde plek en zag het er ook zo uit na het krabbelen eraan. Ging vanzelf weer weg en zin ze niet ziek van.
droge huid of eczeem(of warmte uitslag) dat misschien ontstoken is, een soort krentenbaard dus. HA geeft een zalf met vit a zuur. binnen een week weg. denk ik. is niet erg goed te zien op de foto. beterschap. gr.
Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar als hij niet ziek is en goed eet, kan het echt nog wel een dag wachten. Geen zorgen malen hoor, morgen gewoon even huisarts bellen.