Ik wil volgende week gaan zwemmen met ons zoontje maar nu zie ik dat zijn zwemband ( babyfloat ) maar tot 11 kilo is En hy zal nu 12 kilo wegen zoiets of wat meer waar krijg ik ergens een babyfloat of een baby deluxe zwemband of zo vanaf 11kilo ? Het merk maakt niks uit als het maar zo,n zwemband is waar hy in kan zitten ( met zo,n broekje zeg maar )
hoe oud is je zoontje dan? ik had mijn jongste er ook in en hij was net 1 geweest. en het was echt een geval van ik stond erbij en ik keek ernaar. hij kukelde dus met dat ding op de kop in het water. vanaf die tijd doe ik hem zwemvleugeltjes om en kurkjes. en dat ging perfect.
Ons zoontje is nu 16 en een halve maand 27 maart word hy 17 maand hy loopt pas sinds een maandje en was de laatste keer dat we zijn gaan zwemmen ( in januari dit jaar ) ontzettend bang om het water in te gaan hy wilde dan ook alleen maar mee het diepe in als we hem in de zwemband zette en zelfs dan ging het nog lastig Al moet ik wel zeggen dat hy op dat moment een kies door kreeg en zich niet lekker voelde
mijn jongste liep met 14 maanden, maar het was al met 12 maanden dat ie omkiepte. ik zou het persoonlijk niet meer doen zo'n zwemband met broekje. maar tis wel even lastig natuurlijk als ie bang is int water. weet ook niet of ze er nog wel zijn voor de iets grotere kindjes. maar ik zweer bij vleugeltjes en kurkjes. maar heb ook geen idee wat je het beste kan doen als je zoontje bang is, ik ken dat probleem niet. allebei mijn kids zijn waterratten.
idd denk dat vleugeltjes nu makkelijker is. Weet niet of die babyfloat's er zijn vanaf 12 kilo. Wij hebben vleugeltjes die open kan klikken, is zoveel handiger dan die je om de armpjes moet schuiven.
Ze hebben die zwembanden tot 11 kilo en tot 15 kilo Maar idd ik ga eens proberen om alleen zijn bandjes om de armen aan te doen
Ik heb wel een bootje gehad, dat was eigenlijk een opvolger van zo'n babyfloat. Was een dicht bootje met alleen 2 gaten voor de beentjes. Maar dat heb ik bij Center Parcs in het winkeltje gekocht, maar waar je dat zou kunnen halen. Zal eens even rondneuzen op internet, als ik wat vind hoor je het nog. Het is er in ieder geval wel.
Hier even een voorbeeld, ik bedoel zoiets. Je moet alleen er wel echt erbij blijven, ik deed de kleine ook bandjes om erin. Ze zijn hier weleens als ze hard schommelde om gekiept. http://link.marktplaats.nl/231995016