zijn jij en je partner het een beetje eens over babynamen? bij ons is t dan nog niet zover maargoed. mn vriend had laatst 2 jongens namen die hij mooi vond waarvan 1 die ik ook altijd erg mooi gevonden heb! heel toevallig.. vroeger fantaseerde ik altijd dat ik een vriendje had met die naam haha heel stom maar vond t toen al een mooie naam.
Hier zijn ook al aardig babynamen gepasseerd, en hoewel we niet alles leuk vinden wat de ander verzint, liggen we redelijk op één lijn. Ik ben er dus van overtuigd dat wij er tegen de tijd wel uitkomen saampjes.
Nou, bij ons is het een drama.. haha.. We komen er nog niet echt uit.. Terwijl we nu toch écht wel een naam moeten gaan verzinnen. Voor je het weet is ze er..
Bij ons is het ook nog niet zo ver maar hebben iig al een meisjes naam. Jongensnaam wordt lastiger. Ik vind Levi erg leuk en hij Sem. Vind Sem ook wel leuk maar erg vaak voorkomend en ik ken twee katten met die naam. Dat wordt dus nog een punt van discussie.
wij hebben ook al 2 meisjes namen waarvan er 1 echt op nummer 1 staat . nou had ik van de weekeen zwnagere collegad die haar kindje zo wil noemen , daar baal ik verschrikkelijk van . jongensnamen vinden wij heel moeilijk ....maar ja eerst maar eens zwanger raken he L.sybje
Mijn vriend had een naam die hij er mooi vond, en ik had er een. Uiteindelijk word het de naam die ik uit had gekozen...
ik ben nog niet eens zwanger, dus we hebben nog alle tij dom het eens te worden maar we hebben nog wel wat optionele namen over van de vorige 2 keer!
Goh, wij waren het dus echt niet met elkaar eens! Maar dat krijg je als je uit 2 verschillende culturen komt. Het bleef moeilijk. UIteindelijk vonden we een meisjesnaam vrij snel. Voor een jongen hebben we tot aan het laatste moment getwijfeld! Maar het is LAURA geworden!
In het begin hadden we beide totaal verchillende namen! Toen hebben we eerst gekeken in welke richting we wilde, we waren er snel overuit dat het een korte, nederlandse niet af te korte naam moest zijn. Toen ging het inene stukke makkelijker! Dus tip: probeer eerst even te kijken in welke richting jullie een naam zoeken. (engels, appart, kort, lang etc.) kus miek PS: Wij wisten vanaf week 19 dat het een jongetje zou worden, dus hebben maar 1 naam hoeven te verzinnen!
De jongens naam staat eigenlijk al heel lang vast alleen wordt het nu een meisje dus moesten we even na gaan denken. We hebben wel dezelfde smaak en wisten bv dat we een Engelse naam wilden. Mijn man vindt de naam Zahra/ Zara heel mooi en daar heb ik niet heel veel mee. We zijn het snel eens geworden over de uiteindelijke naam.
Wij waren het over een jongensnaam heel snel met elkaar eens. Voor een meid hadden we er 3 , maar nu zijn we ook samen tot 1 naam gekomen. Gelukkig maar ,want het blijkt ook een meisje te zijn.. Groetjes Debby
Meisjesnaam was zo gepiept, nog geen 10 sec. Jongensnaam is en blijft gewoon erg moeilijk. Maar we weten beide geen leuke. Bovendien houdt mijn man meer van de wat klassiekere namen (tot Marcus aan toe, vond hij stoer klinken, ugh) Nu hebben we een werknaam (zo noemen we dat) maar die wordt het ook, want die is gewoon gerelateerd on ONS kind, dus leuk. Linda
Mijn man was best makkelijk eigenlijk. Yildiz hadden we al voordat ik zwanger was en die vonden we allebei mooi en Mila vond ik zo leuk en hij vond het ook leuk staan bij Yildiz. De enigste 'eis"die hij had was dat het een naam moest zijn die hij kon uitspreken en niet Nederlands (dus namen zoals sjaan ofzo haha) Nu hou ik zelf helemaal niet van nederlandse namen dus dat was snel besloten. Voor een jongen zijn we er ook al uit, ik verzin en hij keurt het goed haha
Wij waren het heel erg snel eens, ik vond een naam mooi en heel internet afgezocht: naam komt nergens in Nederland voor, dus wij waren al snel eens dat DIT het werd, een unieke naam Ook de andere drie kids waren we het snel eens, nou ja ik verzon ze en man was accoord ermee
Ja dat is wel iets waar we uren over kunnen praten... Ons kindje is een verrassing dus we moeten zowel jongens als meisjesnamen hebben. Het kindje krijg 2 of 3 voornamen en een achternaam. Voor een meisje is het geen probleem, we hebben al 3 voornamen die samen klinken als een klok en waarvan we allebei de eerste (roep)naam enorm mooi vinden. Maar een jongen? We komen er niet uit... Bovendien moet iig de roepnaam fungeren in zowel NL als in Zweden... Mijn Zweedse vriend vind Felix heel leuk maar ik blijf dan maar aan kattevoer denken..