Dame van Felicitas net geweest... pfff!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by DeeLighT, Sep 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Sjee, wat kan je je opgelaten voelen zeg. Een streng uitziende dame die een vast riedeltje afratelt, en van je verlangt dat je allerlei dure boekjes etc voor je kind DIRECT gaat kopen. Want ja, als je het NU doet krijg je die korting. Je voelt je haast bezwaard als je niks koopt zeg. Alsof ik zomaar even in een minuut kan beslissen of ik ergens 250 euro aan wil uitgeven!

Heb maar gezegd dat ik straks parttime ga werken en we krap zitten (is gedeeltelijk ook zo) en dat ik nu direct niets ga kopen.

Ach, heb weer een handig minipotje sudo, wat leuke tijdschriften en eeen paar kortingsbonnen....

2. Kien

Kien Actief lid

Jul 7, 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    :D Dat was mijn reactie toen ook. Ik heb maar gezegd dat ik in het onderwijs werk en al heeel veel boeken heb. Is ook wel zo. Maar vond die pakketten wel vreselijk duur. Heb wel een nubypakket met bakjes en tuitbekers gekocht. Die waren dan wel weer handig..
    Maar verder heb je er niets aan.
    Mocht ik weer een kindje krijgen, zeg ik het wel af..

3. prrrsam

prrrsam Bekend lid

Jan 1, 2009
    987
    1
    18
    Hahaha ja hè, dat had ik ook :D.

Ik heb niets gekocht, heb alleen wel gebruikt gemaakt van het aanbod vor centerparcs.

Toen ik haar zat was zei ik dat ik mn dochtertje graag wou voeden (gaf toen nog borstvoeding); 'nou dan doe je dat toch gewoon hier, heb ik geen probleem mee'. Nou maar ik wel :p

4. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

May 13, 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    haha ja die herrinner ik me ook als de dag van gister.

rauwe stem en een rooklucht van hier tot gunder......
    en wist alles wel ff te vertellen.
    wij zwichte wel,en hebben een sesamstraat pakket gekocht.
    moet zeggen,de boeken is ze wel weg van.
    bij ons zaten er een aantal boeken bij.voor elke leeftijdsfase iets.
    met een mooi boekje met dieren,over het weer,ernie gaat slapen en wordt wakker.etc etc...
    en de elmo die erbij zat is ze ook erg weg van hihi

5. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Mijn schoonzusje had me opgegeven voor deze pakketten maar toen ze belde om langs te komen (tot twee keer toe) heb ik maar vriendelijk bedankt.

6. Kien

Kien Actief lid

Jul 7, 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    heel verstandig! :D

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Okee, ben dus niet de enige....

sja en met al die stiekeme contracten van tegenwoordig durf je haast al niks meer te tekenen ook. Het enige waar ik voor getekent heb is dat ze me mogen bellen voor de Center Parcs aanbieding en dat ze mogen bellen in juni of ik collecte wil lopen voor de maagleverdarm stichting.

8. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hihi het is dus maar goed dat ik die vrouw heb afgebeld :D

9. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Vreselijk he...en door al die hormonen ben je ms ook nog te aardig tegen zo'n vrouw.
    Kan t me nog goed herinneren. Heb overal 'nee' opgezegd, maar wel en abbo op 'kinderen' genomen, dat was dan wel weer leuk...

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Bij mij belde ze ook voor een afspraak. Heb gezegd dat ik lichamelijk niet helemaal OK was, en dus eigenlijk niet alleen bezoek kon ontvangen (was half waar).
    Toen bood ze aan de doos te brengen, en dan geen koffiebezoek te doen. Vond ik heel erg aardig..

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hier kmt ze morgen maar heb de griep. hoe kan ik afbelen. ze belde anoniem vandaar

12. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

hier kwam ze ook maar ik zei dat ik haar nog wel belde als ik wat wilde bestellen. Heb het sesamstraat eerste stapjes pakket genomen. Dat kan je in 10 of 12 maanden betalen.

13. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik werd er ook voor gebeld. Ik had geen idee wat ze kwam doen. Tot ze er was. Ik had spijt dat ik alleen was, ik ben iemand die moeilijk nee kan zeggen. Niet omdat ik het wil, maar omdat ik me bezwaard voel om nee te zeggen tegen dat soort dingen.
    Ik heb toen overal op gezegd dat ik het zou overleggen met mijn vriend.
    Sesamstraat?? Dat had ze bij mij niet.... ik had een of ander onbekend koffertjes gedoe wat voor kinderen was. En dat kon van een paar maanden tot aan een paar jaar. Maar dat was erg prijzig ook al mocht je het in termijnen betalen.
    Het enige wat ik heb genomen is dat van center parcs en de OOK voor de oma's.
    Volgende keer ga ik er niet meer op in. Ze plannen het ook als de vrouw alleen thuis. Nog stijf van de hormonen en daardoor snel kunnen zwichten want het is "goed" voor hun kleintje.

14. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Verschrikkelijk he. Zat er een gratis pamper bij, pakte ze 'm uit en liet zien dat de Active fit Stretcht van achter......... ik zat uiteindelijk met een hoop rotzooi omdat ze alles uitpakte :).
    Ik heb de 'kinderen', 'kek mamma' en 'zilveren plaatjes kettings met naam en adres' gekocht. Die ketting is natuurlijk erg dom. Eer de kleine die gaat dragen hebben wij al lang andere telefoonnummers denk ik :). Maar goed, ik had er vroeger ook een, dus wilde er ook een voor de kleine :).

15. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dat vond ik ook irri... alles werd uitgepakt. En heel veel was voor 6 maanden en ouder. Ik weet het niet mijn kleine was toen nog niet eens 2 maanden. Zit je 4 maanden met die troep in huis. Tafel afgeladen met allerlei zogenaamde aanbiedingen.

16. Terra

Terra Bekend lid

Dec 22, 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    morgenochtend komt er een bij mij langs... weet ik gelijk waar ze voor komt.. ik hou daar helemaal niet van!

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wij hadden ook zo'n raar mens. Zat echt wat te slijmen tot ze erachter kwam dat ze me niks kon verkopen. Moet je kijken hoe snel ze weer weg wasd hahaha. Ze zei ook oo wat een schatje enzo. Mijn vriendin had dezelfde vrouw. Zei ze precies hetzelfde over haar kindje terwijl ze de andere kant op keek. Ik vind het jammer. De inhoud was niet zo interessant okm haar kletsveraal aan te horen. Ach weet ikdat voor de eventuele volgende keer hahaha

18. mamadolly

mamadolly Actief lid

Aug 16, 2008
    425
    0
    0
    Vanmorgen hier ook zo`n vrouw gehad.
    Moet zeggen dat ze best wel mee viel...maar wat dan wel weer direct opvalt is dat ze weet ik veel hoevaak per dag hetzelfde verhaaltje opdreunen....het is gewoon zooo "gemaakt", je wordt eerst lekker gemaakt met allerlei kortingen en weet ik veel wat.
    Vind alleen wel dat ze die kortingen en aanbiedingen aan moeten passen aan wat er op dat moment in het blad staat.
    Ik kreeg via haar het blad groter groeien aangeboden voor 39.95 (als ik me niet vergis) en in het blad zelf staat een bon voor hetzelfde aantal nummer voor 35 euro ofzo (was in ieder geval goedkoper)
    Het scheelt dan wel niet veel...maar iedere euro is er 1.
    Ze voelde zich best wel lullig toen ik haar daarop wees vanmorgen.

19. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Ja! Dat had ik ook met de Kek-mama... Geloof dat ik 17,50 betaalde en zit er in het eerste nummer dat ik kreeg gewoon een bon voor 15,00...
    En natuurlijk is ALLES een aanbieding, met korting blabla. Heb ook verder alleen de Nuby set gekocht omdat ik die toch wel nodig heb een keer.
    Ik vond de boekensets wel leuk, maar erg prijzig. Dan ga ik liever een keer naar een goede boekhandel voor een stel mooie prentenboeken.

20. gevalletje

gevalletje Actief lid

May 3, 2008
    254
    0
    0
    hihi gelukkig hadden ze van felicitas in februari/maart te druk om langs te komen dus stuurde ze de babydoos maar per post. anders had ik ook geen nee kunnen zeggen met al die hormonen. succes die nog zn vrouwke langs krijgen

Share This Page