Dame van Felicitas net geweest... pfff!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DeeLighT, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Heb ook zo een gehad, die was in een 'parfumbad' gevallen.

Man een uren later kon je nog ruiken dat ze er was geweest.

2. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Wij hebben alleen gepakt wat we echt wilden hebben een leuke ducky beau pakje en de jonge gezinnen pas en that's it. Ik ben daar ook zo klaar mee als iets niet wil hebben ze pech gehad. De mevrouw die bij ons was, drong ook nergens op aan. Sommige dingen pakten ze geeneens uit omdat we gelijk zeiden dat we het niet wilden hihi

3. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    wij hadden ook zo'n vreselijk mens !
    wou ons van alles aan smeren !

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Heel herkenbaar!! Je wordt ook echt overdonderd vond ik achter gezien helemaal. Mocht ik ooit een 2e krijgen komen zij in ieder geval niet meer binnen :)

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Haha precies hetzelfde hier! :)

6. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Onze dame versprak zich, ze zei 'we moeten wel onze omzettargets halen' uhhm....:$ aantal bezoeken halen....hahaha....snap ik ook wel....maar het ligt er zo dik bovenop!! :D Eens maar nooit meer!! :)

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier is onze dochter al ruim 7 weken maar ze hebben nog niet gebeld voor die doos. Heb de eerste doos wel gewoon gehad. Och ja, als ze niet komen vind ik het ook goed, zo rauwig hoef ik er niet om te zijn zo te lezen.

8. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    mij had ze ook te pakken.

de avond van te voren zei ik nog tegen m'n man: als ze iets te koop aanbied zeg ik NEE! had het zo in m'n kop gehamerd. had er eigenlijk ook geen zin in, maar kon niet afbellen, dus dacht laat maar komen, ik koop toch niks.

Uiteindelijk was ze gekomen, en jah hoor ze had echt op m'n gevoel ingespeeld. had het sesamstraatje gekocht 12 x €17,50. Had ik zo 123 besloten, het was zo leuk. en natuurlijk zegt de dame, dat is toch niet veel, dat heb je toch wel over voor je kleine meid,speelgoed moet je toch kopen, het is educatief, en alleen voor felicitas gemaakt etc etc etc.

toen in de deur dicht deed had ik al spijt. had natuurlijk al wel besteld, maar even snel de voorwaarden gelezen op de achterkant, en kon het binnen 8 dagen ongedaan maken.

die dag nog wezen kijken bij de bart smit/intertoys voor ongeveer dezelfde producten die in het pakket zaten, en ja hoor, dan kom je echt niet uit op €210,-!!!!!!

dus snel de brief retour en ongedaan gemaakt! speelgoed/knuffels en boekjes koop ik wel gewoon in de winkel.

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Haha...ja zo zat ik ook! En ook niets gekocht. Mijn vriend werd de avond ervoor gebeld en riep naar mij of iemand morgen een pakje bij me kon afleveren. Prima, tuurlijk...bleek het later Felicitas te zijn en ja...ze moesten echt even binnenkomen. Mijn nieuwsgierigheid nam de overhand maar eigenlijk had ik moeten zeggen dat ik geen tijd had! Wel jammer dat je gelijk moet beslissen want er zaten op zich leuke dingen tussen...

10. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    #30 Linda1980, 29 sep 2009
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
    Wat lijkt dit nog maar zo kort geleden dat die vrouw ook hier op de bank zat! Gelukkig was manlief erbij, die riep iedere keer al 'nee' voordat ik ook maar één woord uit kon brengen, haha! Was ik wel blij mee hoor, want oh wat voel je je opgelaten als je niks koopt bij d'r. (Dat had ik wel tenminste;)) Ik hoop dat we nog een volgend kindje mogen krijgen, maar ik ga dan ook zeker vriendelijk bedanken voor hun bezoekje de volgende keer!

11. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    die vrouw van felicitas is hier net een week geleden geweest.
    dus de luiers uit het pakket waren haar natuurlijk al veel te klein.
    heb helemaal niks gekocht!!!!
    dus aan mij had ze helemaal niks, ze drong er ook niet op aan, het was wel een aardige vrouw

12. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Goh, dus jullie kregen maar 1 vrouw???
    Bij mij kwamen ze met z'n 2-en!!! Die ene moest het leren en drong gelukkig niet heel erg aan. En ik zei iedere keer, dat wil ik vanavond even overleggen met mijn man. Dat vond ze prima. Maar toen probeerde die andere vrouw toch nog door te zeggen dat ik het nu wel kon bestellen en dan vanavond mijn man vertellen wat ik besteld had:$ Nou nee dus....

Ook wilden me zo'n jonge gezinnen pas laten kopen voor 10 euro. Ik zei nee bedankt. Zegt die vrouw, hij komt straks nog wel weer voorbij, als je een abonnement neemt op de Wij Jonge ouders, krijg je 'm gratis:$

Uiteindelijk heb ik wel zo'n boek met allerlei kinderziektes gekocht, dat wilde ik sowieso wel halen. Voelde ik me niet helemaal bezwaard. Ook hebben ze een bon uitgeschreven voor Center Parcs. Daar belden ze laatst al voor, hadden we nog helemaal niet over na gedacht. Die bellen dus nog een keer terug en we hebben er nog niet naar gekeken (heb wel wat anders aan mijn hoofd).

Ook vroegen ze of ik maandelijks een donatie wilde doen aan de MaagLeverDarm stichting. Dat wilde ik niet. Ik laat het foldertje wel even hier kun je het nog even doorkijken. Kijkt mijn man het 's avonds door, zegt 'ie is maar goed dat je dat niet hebt gedaan. Dat was niet om te doneren, maar om collecte's te lopen. En daar was ik al voor gewaarschuwd!!!

Ook maken ze reclame voor de een spiraaltje en dat mag helemaal niet....

Ach ja, ik voelde me wel een beetje onder druk gezet door 2 van die dame's, maar ik heb niets gekocht waar ik later spijt van heb gekregen:D Ikke trots op mezelf;)

13. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Oooohhh, het kan dus nog erger?! Hahaha :D!!

14. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik had aan de telefoon al gezegd dat ik niets wilde kopen. Werd ze wel even stil van, haha. Heb ze bij mn zoontje ook gehad en toen t hele verhaal gehoord (en nix gekocht) dus daar had ik niet weer zin in. Boodschap was duidelijk, alle verkoop-verhalen heeft ze aardig achterwege gelaten ;)
    Ze heeft wel de bon voor centerparcs uitgeschreven, wie weet kan dat nog leuk zijn.
    Oja, en ik heb een identiteitsplaatje voor mn zoontje gekocht, maar dat wilde ik sowieso.

Maar ben t met je eens, ze kunnen flink opdringerig zijn. Idd door willen drukken dat je wat besteld, en ook voor flinke bedragen. Net of iedereen er op zit te wachten om elke maand een flink bedrag te betalen voor boeken ofzo... Vind zelf de eerste maanden al duur genoeg ;)

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    sweetamber: gewaarschuwd voor collectes lopen? Waarom? Das toch niet erg hihi...

Iedereen:pfoe ik ben nog steeds opgelucht dat ik niks gekocht heb...
    Dat chagrijnige mens, echt gepikeerd. Ze zat ook over hoteldebotel te vertellen welke figuurtjes erin speelden enzo, ze keek me niet eens aan maar staarde gewoon in het niets. (robot!) Haha.

16. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Oh oh, gister heeft mijn man de telefoon opgenomen en gezegd dat ze van felicitas een pakketje komen afleveren vandaag rond 13 uur en of ik thuis was...Hmmm, heb gezegd dat ik wel thuis was..

Maar nu ik jullie verhalen lees, pff...hoop dat het meevalt, want ook ik ga niets kopen!

17. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Dus ik ben niet de enige die zich zo gruwelijk heeft geergerd? Wat een opdringerigheid zeg! Hier is ze dik 1 uur binnen geweest. Was er helemaal sachi van!!

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nou er is vandaag ook zo'n 1 bij mij gekomen..
    Ze wurmde haarzelf gewoon naar binnen als het ware..:$

Ze probeerde vanalles aan te smeren maar heb overal nee opgezegd..
    Heb alleen die kortingsbonnen van Centerparks..en een voordeelpas jonge gezinnen..Betaal je 10 euro in het jaar (ik heb der 3 maanden gratis bijgekregen!)
    Bij mij in de doos zat er een bakje voor de liga bij met daarin een liga koekje, 2 luiers, klein potje sudo créme, tijschriften, 3 pakjes opvolgmelk hypoallergeen, een fruithapje voor baby's 4+ en een warmte lepeltje..
    Nou is toch nog mooi meegenomen :p

Ze stalde het helemaal uit op de hele tafel en ik kon alles maar weer opruimen..

Hebben jullie haar ook koffie oid aangeboden? Ik niet! Wou der zo snel mogelijk weer weg hebben :p
    Oh ja en ze stonk ook nog naar zweet...:$

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

dat ligadoosje vind ik geweldig!
    verder een vaag soort opvolgmelk wat ik weggedaan heb, en de korting van centreparcs gold alleen voor een 4 persoonshuisje (800 euro per week, vip met korting van felicitas), en wij wilden een tweepersoons + baby mee(500 per week, vip+ vroegboekkorting en jonge gezinnenkorting8)) dus we hebben wel geboekt
    maar zonder die 40% korting van felicitas
    er zitten veel kortingsbonnen bij voor pampers, maar die passen mn zoontje niet goed.
    en ik heb niets gekocht, vond het allemaal maar onzin dingen die verkocht werden. ook raar dat ik moest tekenen...

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja dat liga doosje vind ik ook echt super! heb der naam er al op gezet :p
    Dat opvolg melk ga ik ook niet gebruiken..

Dus hoeveel betalen jullie in totaal dan eigenlijks voor centerparcs? En waarom krijg je die 40 % korting niet?

Deel Deze Pagina