Hai allemaal, Ik wil graag om jullie advies vragen. Het gaat om het volgende: Zoals jullie (misschien) weten heb ik net een 2e miskraam gehad. Wat de reden van de miskraam is, weet ik niet. Donderdag 28 september ga ik naar de gyn, maar ik vermoed dat ik dan mijn ovulatie al achter de rug heb. Omdat ik niet weet wat de reden is van mijn 2 miskramen (toeval of medisch probleem) weet ik niet goed of ik deze ronde voorbij moet laten gaan en wachten wat de gyn zegt of dat we er weer gewoon voor moeten gaan. Ik zit (logisch) niet te wachten op een 3e miskraam, maar ik wil eigenlijk ook niet zomaar een hele ronde missen. De kans dat er niets aan de hand is, en dat ik gewoon met succes zwanger word, is natuurlijk ook groot. Met andere woorden: twijfel, twijfel, twijfel. Wat zouden jullie doen....? Ik zit er echt mee Liefs, Anouk.
Allereerst: nogmaals heel veel sterkte toegewenst. Ja, dat is heel moeilijk. Ik kan je ook niet echt advies geven. Misschien kun je het deze maand een beetje rustig aan doen, zo van, we zien wel. Sterkte meid!
Hoi Anouk, ook al een moeilijk probleem. Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar een ronde voorbij wilt laten gaan. Misschien zou je de gyn vast kunnen bellen en vragen wat verstandig is. Ik denk zelf dat hij/zij zal zeggen dat je de natuur gewoon zijn gang moet laten gaan. Zou ik denk wel doen. Dus niet erop focussen, maar ook geen voorbehoedsmiddel. Veel succes met het nemen van een beslissing. Groetjes, Jaycey
Hey Anouk! Ik zou komende maand lekker veel aandacht besteden aan hubbie. En vooral veel gaan vrijen met hem (dus niet 'klussen") Beetje aandacht voor elkaar..je kent dat wel.. En mocht er dan een wondertje gebeuren...helemaal geweldig.. In geval van geen wondertje, heb je wel de band met hubbie nog sterker gemaakt en ga je vol vertrouwen de nieuwe rondes in. Heel veel sterkte meid! Aoife
Lieve Anouk, Het beste wat ik volgens mij kan zeggen is dat je op je gevoel af moet gaan. Een ander kan dit volgens mij niet voor jou zeggen. Doe waar jij je t beste bij voelt. Veel succes, sterkte en liefs, Sophie
Wat jouw gevoel ingeeft. Het zou van alles kunnen wezen Ik hoop dat het lukt, Heel veel sterkte en succes
Ik weet niet wat ik zou doen...denk dat ik me zou aansluiten op de woorden van Aoife... Geniet van elkaar, verwen elkaar en als het dan raak mag zijn.... Knuffel!
Ik geloof heel sterk in het lot, maar dit is mijn idee/gedachte. Dingen gaan zoals ze moeten gaan en als je zwanger wordt door klussen/vrijen...so be it. Ik begrijp je angst/twijfel en dat je zoiets hebt van ik ga de 28ste naar de gyn, maar de gyn is in mijn ogen ook geen wonderdokter en misschien komt er gewoon niets uit waarom juist jij 2 miskramen hebt gehad. Ik denk dat je moet doen waar je je zelf het prettigste bij voelt samen met je partner. Als het jou rust geeft om te wachten moet je proberen die weg te volgen. Sterkte meis, Mirre