Mijn haar wordt er juist minder statisch van. Voor de erge klit inderdaad rechtop houden, en natuurlijk van onder beginnen en dan steeds een stukje extra pakken. Off-topic maar nu we toch over haren bezig zijn: dochter heeft heel fijn breekbaar haar, wat steeds afbreekt tijdens het slapen. Iemand een tip daarvoor?
misschien helpt het als je haar met 2 vlechtjes laat slapen, wel zachte elastiekjes gebruiken zodat ze et geen last van heeft als ze ligt. en altijd elastiekjes gebruiken zonder metaal erin!
Voor krullend haar is het ook goed te gebruiken dus? Mijn twee dochters hebben krullend haar en vaak last van klitten.
oh ok, uhm.. dan kan je een satijnen kussensloop proberen? die zijn heel zacht en glad waardoor er minder wrijving is en de haren minder snel afbreken.
Voor mijn dochter werkt ie anders prima.. Gaat er makkelijk doorheen de kam en ze heeft vrij dik haar en ook regelmatig klitten
Hier ook veel minder drama sinds we de borstel hebben. Al moet ik zeggen dat er soms nog wel klitten zitten. Vooral als manlief heeft gekamt een paar dagen. Die vergeet dat je niet alleen de bovenste haren hoeft te kammen, maar dat er ook nog haren onder zitten.