Dames, ben er zo trots op. Tattoo zoontje

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GuusMama

GuusMama Lid

21 mrt 2013
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Zeker mee eens! Wat wil men nou bereiken met dat negatieve commentaar? Dat ze gaat twijfelen? Leuk voor iemand die dat voor de rest van haar leven op haar arm heeft staan:x

Ik vind hem prachtig! De gedachte erachter is super!

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mooie tattoo hoor!
    Ik heb zelf vorige maand mijn tattoo laten zetten :D

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Mooi zeg :D . Vind de sterren niet storend hoor geeft een mooi zelfgetekend effect en bij een kindernaam vind ik dat leuk .

Wat een lullige reacties.
    Ts wil duidelijk showen waar ze trots op is , ze vraagt toch niet wie haar tattoo niet mooi vind ?

Als je nou een foto plaats waarop je veel bent afgevallen en je krijgt als reactie , sorry maar ik vind je nog steeds lelijk . Lekker respectvol.

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Mee eens !!

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Helemaal eens met de meiden hierboven. Wat ongelofelijk bot en asociaal om zoiets te zeggen.

TS: trots blijven hoor!

6. willow23

willow23 Niet meer actief

Ik laat binnenkort ook een tattoo zetten ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil,maar de van jou vind ik super mooi!!!!!!

7. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Wat zijn sommige meiden hier toch ongelofelijk lullig zeg!
    TS is overduidelijk blij met haar tattoo en toch lekker afkraken.
    Stoer hoor.
    Volgens mij verdienen jullie wel een schouderklopje! Het is wel duidelijk dat ene afkraker zichzelf gesterkt voelt door de ander.
    Een topic waar iemand aangeeft ergens blij mee te zijn is niet bedoeld voor allerhande meningen erover..
    Wees dan gewoon eens eventjes blij voor TS. Is dat nou zo erg moeilijk?

TS ik vind hem mooi en het allerbelangrijkste is dat jij er trots op bent. Dat is waar een tattoo om draait!

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik vind m mooi!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    niet alles gelezen want na een aantal paginas was ik er wel klaar mee ;)
    Mooi hoor, mag je trots op zijn.
    Het is niet mijn smaak qua lettertype maar dat is persoonlijk.Ik las ook Jette maar nu ik weet dat er Jelle staat zie ik dat ook duidelijk
    heel veel plezier ervan! trotse mama :)

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Leuk hoor!

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Het idee is mooi. Ik heb zelf ook twee tattoos voor de kinderen gezet. Helaas is de naam wat onduidelijk te lezen en zitten er teveel krullen en tierelantijnen om de letters heen. Met een beetje meer inzet en creativiteit van de zetter had hij beter tot zijn recht moeten komen. Wat vooral voor jou spijtig is omdat de gedachten erachter heel bijzonder zijn.

12. Keeley

Keeley Niet meer actief

Ik zou het voor mezelf niet zo doen maar ik vind 'm wel mooi!
    Het belangrijkste is dat jij hem mooi vind. Ik las trouwens wel gelijk Jelle.

Dames je mening geven kan ook op een normale manier!

13. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Vind m mooi. En eerlijk kzag meteen jelle sraan maar na paar x kijken dacht ik jette te lezen.. komt gewoon omdat het sierletters zijn. :) vind m in ieder geval mooi

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik las ook direct Jelle! Heb zelf ook een tattoo op mijn arm van zl en idd het is persoonlijk.

15. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik plaats nog een foto als de tattoo genezen is.

16. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik vind 'm mooi! Ben zelf niet echt dol op tattoos, maar als ik er ooit een laat zetten word het mijn zoontje's naam.

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Doordat ze het papiertje nog vast had en vroeg "willen jullie even kijken aub" dacht ik dat ze wilde vragen wat we van het ontwerp vonden

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Leuk:)

Heb je er pijn aan? Of valt dat mee?

19. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik denk dat het niet zo belangrijk is of andere mensen de naam goed kunnen lezen of niet. Het zijn gewoon sierletters, met krullen. Ik vind het mooie letters, maar ik heb dan ook niet zo'n moeite om de meeste handschriften te ontcijferen. Zelf hanenpoten kom ik in principe goed uit.

En die sterren kunnen evt in de toekomst wat bijgewerkt worden.

20. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik vind het een beetje raar dat als iemand iets plaatst op een openbaar forum, waar iedereen het kan lezen, dat je dan niet je mening mag geven. Ja alleen als een positieve mening is.

Als er geen meningen mag gegeven worden die niet positief is , dan vind ik dat je zoiets ook niet op een openbaar forum moet zetten.

Maar ik vind wel dat sommige hier erg hard en bot reageren. Dat vind ik wel te ver gaan als iemand heel blij is met haar
    Tattoo.

Ik vind de tattoo erg mooi. Ik hou we van iets aparts. Ik vind alleen de naam onduidelijk. Ik weet dat er Jelle staat, maar mijn eerste reactie was ook jette. Maar als jij en je zoontje er maar blij mee zijntoch?

Deel Deze Pagina