Dames, ben er zo trots op. Tattoo zoontje

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Sorry ik las ook Jette...

2. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Nou ik las gewoon in één keer Jelle hoor!
    Ik hou niet van tattoos maar verder vind ik hem leuk:)

3. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

+1!

4. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Tuurlijk mag je je mening geven, ook als je het niet mooi vindt.
    Maar lees het topic eens door..........
    Het lijkt wel of iedereen heel hard z'n best doet om de tatoeage nog harder af te kraken dan de ander al gedaan heeft.

Zeg bijvoorbeeld dat je niet zo van die stijl houdt ipv dat de sterren ronduit lelijk gezet zijn, of 'ik hoef er niet mee te lopen'...

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Die meningen vind ik idd ook niet nodig. Vind idd wel dat er gezegd mag worden dat het net je smaak is of dat je hem zelf niet zo mooi vind.

6. Delta

Delta Niet meer actief

Het is niet mijn smaak ;)

7. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

das toevallig ik heb ook een stampertje op mijn enkel

8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Maar dat is toch mijn mening? Dat de sterren niet mooi zijn gezet. Ik heb verder niks met tattoo's en vind dat iedereen het zelf moet weten, maar als ik naar de tattoo kijk denk ik tja, beetje slordig die sterren... Dat ligt niet aan de stijl hoor ;)

9. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik vind hem heel erg mooi! groot gelijk dat je er trots op bent

10. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ts wat fijn dat je zo trots bent op je tattoo!

Ik heb zelf geen tattoo maar begrijp wel het trotse gevoel dat je de naam van je kindje op je lichaam wilt dragen!
    Het is niet mijn smaak maar gelukkig dat smaken verschillen anders zouden we er allemaal hetzelfde bij lopen.

Geniet ervan dat je zoontje zo trots is op het feit dat mama zijn naam op haar arm heeft laten zetten.

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Nou die ster zou hij van mij zeker mogen bijwerken. Maar is het tegenwoordig alleen maar mogelijk je mening te geven als dat overeen komt met wat iemand wil horen of wanneer er nog iets aan gedaan kan worden? Volgens mij vroeg TS om een mening en niet iedereen heeft dezelfde. Ik had eerlijk gezegd meer het gevoel dat (omdat de puntjes die ik aangaf echt heel duidelijk waren) de ts wilde kijken of het mensen zou opvallen.

Mischien voor TS niet leuk te horen, we kunnen natuurlijk met z'n allen ons mond houden maar hier zal TS vaker tegenaan lopen aangezien ik niet de enige ben die dit opviel. Ik neem aan dat, aangezien hij op een goed zichtbare plek zit, dit meer mensen in het dagelijks leven zullen zien en misschien als ze eerlijk zijn, ook zullen zeggen.

12. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Als ik TS was geweest, had ik niet eens om meningen gevraagd hier.. Je bent zelf enorm blij met je tattoo, en volslagen onbekenden kunnen dat gevoel helemaal om zeep helpen. Het gaat erom wat jij ervan vindt, niet wat de rest ervan denkt.

Ik snap heel goed dat je hem wilt delen, dat had ik destijds ook met de mijne, maar ik heb toen echt geleerd dat ik hem beter voor mezelf en mijn omgeving kon houden. Omdat ik me toch wel degelijk iets aan trok van alle reactie's. Al waren die nooit zo bot als sommigen die ik hier tegen kom...

13. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ik vind het geweldig dat je er blij mee bent. Ik hou niet zo van tatoos. Mijn man wel (die heeft er twee) en die vond het idee geweldig alleen het lettertype niet helemaal duidelijk.

Maar meid geniet ervan.

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Tja ik snap het niet zo erg dat je iemands geluksgevoel de grond in trapt.
    Ja je mag je mening geven maar je ziet ook dat TS er heel trots op is en waarom dan zo keihard reageren? Is niet nodig.
    Je kan ook gewoon zeggen 'niet mijn smaak' i.p.v. overdreven reageren hoe lelijk je de sterren vind en weet ik veel wat.

Hou a.u.b. op met dat kinderachtige 'mag ik mijn mening dan niet geven...' ;)
    Mening geven kan ook op een leukere manier. Zo hou je het een beetje gezellig.

15. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik vind ook dat sommigen hier te bot zijn maarje mag toch zeggen dat je het niet mooi vind. Ik vind het wel mooi maar jammer dat het zo onduidelijk is geworden. Ze moet er wel voor de rest van haar leven mee lopen den dan wil je toch wel dat het er perfect uitziet. Ik zou als ik ts was de sterren en de krullen bij de letters verwijderen zodat er geen g staat ipv j en l ipv t. Beter dan dat het de rest van je leven aan je blijft knagen , want ik heb het gevoel dat ts dat nu heeft. Enik zou de zetter dan wel laten meedokken omdat die ene ster wel erg krom is.

16. Metire

Metire Niet meer actief

hihi hoe dacht je die te kunnen verwijderen dan?

17. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Verwijderen gaat idd niet maar bijvoorbeeld de letters van z'n naam wat donkerder maken zou een heel verschil maken.

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    +1

En waarom moet alles persé even groot/klein/dik/dun zijn?

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    TS wees er trots op! Ik vind de gedachte zeker heel erg mooi!!

20. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    ik heb net gegoogeld en zag dat hele grote tattoes zelfs verwijderd kunnen worden waar helaas wel veel sessies voor nodig zijn

Deel Deze Pagina