Dames, ben er zo trots op. Tattoo zoontje

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb niks met tattoo's maar vind hem wel mooi hoor.

2. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Iedereen kan eerlijk zijn mening geven. Maar er bestaat zoiets als nuance hoor.
    Soms lijkt het wel alsof iemand er stiekem wel van geniet om iets af te zeiken. Dat zie je aan het soort reactie die ze geven. Beetje pesterig.
    Blijkbaar kan niet iedereen zijn mening gewoon netjes overbrengen. Jammerdebammer..

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik vind hem mooi hoor en de gedachte erbij ook, je hebt je kindje zo voor altijd lekker bij je, laat andere lekker kletsen, niet iedereen heeft dezelfde smaak, het gaat erom dat JIJ hem geweldig vind, als we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden was het een hele saaie wereld ...

4. rums

rums Niet meer actief

Ik vind hem mooi! Heel mooi zelfs.
    En over ongelijk sterretjes! Juist heel leuk en speels. Geniet ervan en draag het met trots. Maar dat doe je vast wel :D

Ik wil er ook een met een naam. Maar mijn man wil het niet want als er nog meer kinderen komen dan moeten die ook haha. Dus...

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Ik denk dat iedere tattoo die bestaat, wel iets aan te vinden is. En dat komt omdat een tattoo heel persoonlijk is. De één vindt dikke lijnen mooi, de ander dunne. De één wil bijvoorbeeld sterretjes helemaal symetrisch etc.
    Dat er zo lullig wordt gereageerd door sommigen dat snap ik niet, krijgen jullie daar een goed gevoel van? Dat was volgens mij helemaal de vraag niet van ts.

Fijn ts dat je zo blij bent met je tattoo, geniet er lekker van, en ik las meteen Jelle hoor, dat is echt duidelijk ;):D

6. Alf

Alf Niet meer actief

Lief!!!!!

7. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik heb/had niets met tattoos maar door dit topic begin ik er ook iets voor te voelen haha. Vind het idee nl erg mooi, de naam van mijn kids altijd bij me. Maar dan wil ik wel hele kleine, neutrale letters, een mini tattoo dus :D

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vind hem mooi!

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Een mening geven mag altijd lijkt me, maar 'meningen' zoals deze..

Daar zit niks fatsoenlijks en beschaafds bij. Heeft helemaal geen toegvoegde waarde. Als je er 2 minuten langer aan had gewerkt dan had je van je mening iets fatsoenlijks kunnen maken zodat het wat vriendelijker binnen zou komen.
    Maar tegenwoordig lijkt het woord 'vriendelijkheid' uit te sterven of zo.

@TS, je tatto is persoonlijk niet mijn style, maar vind het wel leuk om te zien. Voor wat betreft die sterren..niet alles hoeft zo strak in het leven..is mijn mening:D

10. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik dacht ook dat er Jette stond:). totdat ik zag dat je een zoon hebt toen bedacht ik me dat het jelle moest zijn.

vind hem niet zo mooi, het lettertype icm. die sterren, Maar als jij er blij mee bent is het niet belangrijk wat wij vinden.

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Zoveel mensen zoveel meningen.... Gefeliciteerd met je aanwinst, als jij er maar blij mee bent.

12. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik vind het een hele mooie tattoo en vind 'em' ook netjes gezet.
    Las meteen Jelle overigens.
    Die sterretjes vind ik juist matchen met het geheel, zou er niets aan doen omdat strakke gelijke sterren niet staan bij dit lettertype en de krullen er om heen.

Mag je terrecht trots op zijn ! ;)

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik vind hem mooi en las ook direct gewoon Jelle zoals het bedoeld was.

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het is een mooi lettertype. Zet technisch is hij best strak maar alleen de puntjes van de sterren zijn meer bolletjes geworden... dat getuigd van een te dikke naald gebruikt. Misschien dat hij daar nog een x overheen kan over 2 weekjes? Verder is hij leuk hoor!

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.258
    16.644
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind tattoos met kindernamen lelijk.
    Ik begrijp nooit helemaal waarom het nodig is haha

16. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

+1... :)

17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    dat is het belangrijkst! :)

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Helemaal mee eens, maar zo verscholen achter je computer is het lekker makkelijk.
    Vraag me af of ze ook zo 'eerlijk' zouden zijn tegen vrienden.
    Vooral omdat de tattoo al gezet is...

Ik ben zelf geen type voor een tattoo, maar vind het wel mooi.

19. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ze heeft hem pas gezet kan me niet voirstellen dat ze een tattoo weg laat halen waar ze trots op is omdat een paar mensen hier op het forum niet goed kunnen lezen wat er staat..

20. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Jemig.. Deze reactie vind ik ronduit lomp en gemeen! Vooral het lachje aan het eind...

Deel Deze Pagina