Hij is voor mij iets te druk. Ik dacht ook dat er Jette stond... maar zag prinsje in je banner dus dat snapte ik al niet. Ik begrijp nu dat het Jelle moet zijn. Het gaat erom wat JIJ er van vindt.
Ik vind de letters erg mooi, maar vind het idd ook jette lijken... De sterren vind ik echt lelijk gezet. Erg ongelijk, geen strakke lijnen en staan scheef Maar als jij t maar mooi vind!!
Wel flauw dat mensen die eerlijk hun mening geven worden afgedaan als: moedwillig treiteren of niet goed kunnen lezen. Als iemand iets plaatst, kan ze een mening verwachten. Of dit nu in haar straatje past of niet. Smaken verschillen nou eenmaal.
Zolang jij m mooi vind. Tis jou lichaam! Persoonlijk vind ik hem niet erg mooi gezet maar hijs ook heus niet lelijk.
Ik hou eigenlijk helemaal niet van tatoeages, maar deze vind ik echt mooi! (Ik ben er zelf een beetje verbaasd over. ) Ik vind de sterren juist mooi zo, ze passen bij het geheel. De letters zijn heel sierlijk en speels, wat benadrukt wordt door die "strepen" er om heen. Daar zouden hele strakke sterren juist raar bij staan. En dat hij niet goed te lezen zou zijn: de helft van de tatoeages is in een lettertype dat ik niet kan lezen (heb ik wel vaker moeite mee met bijzondere lettertypes), dus boeiend! Dan vraag je wat er staat, geeft diegene antwoord en heb je gelijk gesprekstof! Want als iemand tekst laat tatoeƫren is het altijd een bewust gekozen tekst die voor die persoon belangrijk is, iets betekent, dus dat vind ik interessant om te vragen.
Dit en dacht dat de meeste reacties gewoon met respect naar t.s gegeven werden geen oordeel over een tattoo maar over een tattoo die ze gezet heeft.. Waar zij blij mee is en dat is het belangrijkste. Maar en dat is ook het lastige hier van smaken verschillen. Dus de mensen die het minder mooi vonden mogen dan hun mening niet geven( toch raar?) Vind het wel dat je op een bepaalde manier van een soort respect toch je mening kan geven als je iets niet ( mooi vind)
Wanneer iemand een topic start waar uit de titel duidelijk blijkt dat die persoon ergens heel blij mee is en dat wil showen, dan vind ik het persoonlijk asociaal om dan op heel botte wijze datgene af te kraken... Reageer dan gewoon niet. What's next? In het 'geboren' topic opmerkingen gaan maken over de pasgeboren baby's? ("ik vind hem/haar persoonlijk een lelijk mormel, maar toch gefeliciteerd hoor")... Als TS een ontwerp voor een potentiƫle tattoo had geplaatst met het verzoek om commentaar, vind ik het een ander verhaal. Maar in de context van dit topic vind ik sommige reakties hier onnodig hard.
Ik vind 'm mooi! Ik dacht eerst dat er Jette stond maar toen ik mijn hoofd draaide en de letters gewoon recht zag, zag ik direct dat er Jelle staat. En dat de sterren ongelijk zijn vind ik juist mooi, lekker speels.
Ik heb niet het hele topic gelezen. Maar zo te zien is de tattoo net gezet. Misschien is het daarom ook dat het lijkt dat de sterren niet goed zijn. Omdat het opgezet is. Heb zelf ook een tattoo op mijn voet en die was in het begin ook niet zo heel mooi. Maar nadat het dikke en de korstjes verdwenen waren was hij wel mooi.
Nee tuurlijk niet maar mocht ze het stiekem jammer vinden dat mensen niet duidelijk de naam jelle zien, dan kan ze er altijd wat aan doen. De krullen iets vervagen bijv zodathet bijv duidelijk wordt dat het om l gaat en geen t. Her is dus niet zo dat er niets meer aan gedaan kan worden. Ik zou het wel erg vinden als ik zoveel nare reacties zou krijgen over zoiets definitiefs als tattoeage en zou het wel fijn vindeb als er nog een mogelijkheid bestond om er eventueel wat aan te doen. Die mogelijkheid is er nl. wel.
Hij is inderdaad nog wat opgezet, staat erop van gisterenavond. Iedereen mag een mening hebben, er zijn er die hem lelijk vinden en anderen mooi. Kraken ze hem af? So be it, ik ga er mijn slaap niet om laten en ik ga hem zeker niet laten bijwerken.
Mooi hoor! Ik las ook gelijk Jelle! Als het helemaal genezen is zal het nog mooier tot zijn recht komen!
Ik las ook Jette... Dus ik had persoonlijk de l anders laten doen en sterren... Daar ben ik gewoon sowieso helemaal geen fan van. Jij bent er blij mee, ik had het bij laten werken, want mijn tattoo's moeten dus wel 'bijna' perfect zijn. Maar dat is het mooie van tattoo's. Wat de een mooi vind, dat vind de ander helemaal niks, dus gewoon lekker blij mee wezen hoor meid!
Precies! Zo lang jij er zelf maar blij mee bent Ik vind de letters mooi, ze zijn vrij strak, en ik las ook meteen Jelle. Ik vind het ook wel wat hebben dat de sterretjes niet helemaal symmetrisch zijn. Het is echter niet mijn stijl tattoo. Maar vind het juist zo leuk dat er zoveel verschillende stijlen zijn, een tattoo is iets persoonlijks. Altijd leuk als anderen je tattoo mooi vinden, maar het is en blijft jouw tattoo. Ook niet iedereen vindt de mijnen even mooi, boeien. Ik ben er blij mee.