Kruidvat testen veranderd?Wat denken jullie van mijn test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by fioon, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb toen ik zwanger was van mijn dochtertje 3 dagen voor NOD licht positief getest met de kruidvat 2v5 (heel licht streepje)
    Dit is de bovenste test op de foto.

De onderste test is van gisteren ochtend.. ik zie wel een licht streepje, daar waar ik een streepje heb gezet (negatief gefotografeerd, dan is het net iets beter te zien op de foto).

Alleen valt mij op dat bij de bovenste kruidvat test (van dus 2 jaar geleden) de streepjes een stuk verder uit elkaar staan dan die van de test van vandaag.

Heeft iemand een foto van een recente kruidvat test voor mij, zodat ik kan zien hoever de streepjes nu van elkaar vandaan staan :)?

En wat denken jullie van de test?

Morgen ochtend test ik weer, maar ben gewoon even benieuwd....

2. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    En nog een foto

3. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    En dan de laatste, deze is niet negatief..

LET OP: op deze foto is het de bovenste test (die met het streepje erbij)

4. Tese

Tese Niet meer actief

Sorry maar ik kan er geen positieve test uithalen :(

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Sorry meid, ik zie het niet... Maar ik zie op beide testen niets.... Hoop dat je morgen een duidelijke streep hebt! En anders misschien een digitale doen?

6. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Ik zie eerlijk gezegd niks op beide testen.. Heb je het streepje daarboven er handmatig opgezet waar jij het streepje ziet? Dan staat ie sowieso te ver naar de controlestreep toe. Die van Kruidvat staan inderdaad normaal veel verder uit elkaar.

Deze testen kunnen trouwens na een uur ontzettend uit gaan lopen, en dan krijg je soms een grote roze troep.. Wie weet is hij bij jou ook wat uitgelopen naar het midden toe.
    Ik vrees dat je hem als negatief moet beschouwen en morgen of overmorgen nog eens een testje moet doen.

7. gimena

gimena Niet meer actief

sorry ik zie ook niet veel.
    even wachten en over 2 dagen opnieuw proberen :)

8. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    jammer, ik zie ook niks....

9. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    De streepjes staan nu nog steeds op de zelfde plek als bij je bovenste test.. (bij positief dan he).. ik zie op de bovenste wel een heeeeel licht streepje op de juiste plek. Daar zou die nu ook moeten staan.. staat ie ergens anders dan moet je m als negatief zien.. zegt neit dat je niet zwanger zou kunnen zijn, maar deze test is gewoon niet positief..

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik zie het ook niet echt, sorry!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik sluit me bij ichtus aan.

12. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    Je testen zijn echt negatief.

13. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Bovenste test (dus die van je dochtertje) idd een heeeel vaag streepje, maar op de test van nu zie ik echt niks, helaas...

Share This Page