veel afscheiding na ei?!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xiomara113, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey meiden
    zoals het onderwerp het al zegt, ik heb 2 dagen voor me ei veel afscheiding gehad waaronder het cervix dat steeds dikker werd. de dag van me ei had ik goeie rekbare cervix en de dagen van af me ei ( zit nu in 6dpo) heb ik veel afscheiding wat vooral wit is. ik voel het zelfs er uit lopen als ik loop of zit:) beetje nasty detail maar ik vroeg me af
    of iemand dit herkende. normaal gesproken heb ik dit dus niet. ook heb ik het idee alsof ik iedermoment ongy kan worden want heb af en toe last van krampen en steken rond de banden eierstokken en bm streek ( het verschilt dus)

normaal is het 2dpo weg en krijg ik ongeveer 10dpo last van gevoelige borsten, misselijkheid en dergelijke.

ik hoop dat iemand mij raad kan geven want vind het vreemd wat me lichaam me nu weer aandoet;)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    was bij mij teken dat het raak was ;) die misselijkheid en borsten en krampen enz zeiden niets...was altijd na eisprong en niet raak...juist keren dat ik zwanger was bijna geen kwaaltjes..enkel leegloop....

3. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb mijn laatste 2 rondes, dus toen ik niet zwanger was én deze cyslus dikke witte afscheiding op 5dpo gehad, dus het kan alle kanten op, maar ik zal voor je duimen!

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ik hoop idd dat het raak is. na dat ik heb gehoord dat is psoc heb. heb ik tot nu toe al 2x een ei sprong gehad wat de voorgaande maanden helaas niet had. maar is voel je ook vergeleken de voorgaande maanden en stuk relaxter zonder die misselijkheid en pijnlijke borsten. ik voel niks idd :D

iemand nog meer ervaringen hier mee??

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik heb ook erg last (gehad) van dat je het voelt lopen, en dat je onderbroek dan helemaal nat is (sorry)..
    Bij mij zei het niks, maar is mijn lichaam ook behoorlijk in de war, dus indd het kan alle kanten op! Ik hoop dat t raak is! :)

6. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Pas toen het spierwit was zei t bij mij wat.

Deel Deze Pagina