Dames die 100+ zijn en zwanger willen worden/ of zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl1988, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik ben vorige week begonnen met shakes in de ochtend en de middag en in de avond een lichte maaltijd.
    Mijn moeder heeft me vanaf de 11e mee gesleurd naar dietiste en arts dus heb zelf ook een beetje een haatverhouding met lijnen met iemand die met mij mee kijkt zeg maar.
    Igg ik probeer nu iedere dag 1 uur wii dance te doen.
    Fitness heb ik opgezegd heel slechte (jeugd) ervaring mee.
    Dus afvallen bij mij is ook een groot psychisch iets denk ik.
    Maar goed, ik probeer het weer...

2. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Hier eentje van heel ruim 100+... zwanger worden ging niet vanzelf, maar had meerdere oorzaken. Nu zwanger door IUI, maar niet door behandeling in het ziekenhuis, want die vonden me te zwaar voor behandeling... Uiteidelijk bij Geertgen geholen. Het kan dus zeker wel, maar wacht niet te lang voor je hulp inroept!

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Nou dames vanmorgen 2 testjes gedaan en bij allebei een heeeel vaag streepje. Over paar dagen nog maar een keer testen en kijken wat er dan uitkomt. Moet eerlijk zeggen het voel toch wel goed maar aan de andere kant bang dat er de volgende keer geen streepje staat.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik hoor dan wel niet bij deze doelgroep, maar mijn duimen draaien wel heel hard voor je!!

5. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    hi dames!

Hier ook een stevige dame van boven de 100kg. Zoals jullie zien zit ik nu in ronde twaalf.. Al heb ik niet het idee dat het aan mn overgewicht ligt. Toch zou ik niet zo snel naar de dokter durven omdat ik bang ben dat ze me naar huis sturen met de mededeling dat ik eerst maar eens wat moet gaan afvallen...

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Spannuuuuuhnd, ik duim voor je :)

Dikke knuffel

7. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik woog eerlijk gezegd 135kg, was met partner bezig voor kindje. Ontdekt dat partner zijn sperma niet optimaal is, nagenoeg ietwas teleurstellend. Te horen gekregen dat vrouwen met bmw boven de 30 niet worden behandeld ivm ivf en dergelijke. Dus op dat moment beslist op voor gastric bypass te gaan omdat ik 1. echt wel wil vermageren 2. er weer beter uit wil zien en 3. ik meer kans wil op een kindje
    Nu ben ik geopereerd sinds 28/9 en er is al 15kg af. Hebben wel onze droom voor een kindje eventjes opzij moeten zetten, maar voor een gezonder leven en de kans op IVF hebben we het er voor over

8. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Diabolique21, wat naar dat je je kinderwens even op zij moet zetten. Wat ik niet snap is dat het sperma niet optimaal is, maar toch niet voor ivf kan worden gegaan omdat jij een niet gezond bmi hebt!!!!! Zo dubbel dit!
    Heel veel sterkte met de strijd tegen de kilo's!

Hier was ik voor ik zwnager raakte van de tweeling 132kg en binnen 5 maanden zwanger (spontaan dus)
    En nu ook in ronde 4 zelfs....... (was trouwens weer een tweeling, maar 1 vruchtje heeft het niet gehaald........)

Deel Deze Pagina