Hallo, Gister was dag 19. Ik had toen een wat donkere ovutest, maar zeker nog niet positief. Maar heb ook al dagen het gevoel dat mijn ei al is geweest. Nu gisteravond had ik een druppeltje bruin bloed in mijn slipje. Heeft iemand ervaring daarmee tijdens een eisprong? Of zou het ookal een innesteling kunnen zijn. Mijn borsten doen ook al een paar dagen zeer en heb nu sinds 2 dagen het gevoel dat ik ongesteld kan raken en ook mijn onderrug voel enz enz. Maar vooral die druppel bruin bloed vind ik raar. Groetjes Lies
Bij je eiersprong kan je een druppel bloed hebben. Ik had namelijk een dikke week geleden 1 druppel helderrood bleod op wc papier. dacht er ook vanalles van. Nu beginen tepels weer gevoelig te worden, dus een van de zullen maandstond er wel weer doorkomen...
Ik heb 3 dagen na mijn positieve ovutest ook een druppel bloed verloren. Daarna ook het gevoel gehad dat mijn menstruatie door kwam en nog meer kwaaltjes. Tot op heden heb ik nog geen bloed, maar ook geen positieve test....
Oh wat kun je jezelf gek maken. Bah iedere keer het goede voornemen om het rustig aan te doen, er niet teveel van denken, en dan toch doen hè gek word ik ervan.
Ik had ooit 1x roze afscheiding..later bleek dit mijn eisprong te zijn geweest want 2wk later teste ik positief!
Nou dan ben ik dus mooi te laat met klussen, manlief was gister te moe, kunnen vanavond nog maar dan zie ik de bui al hangen. Bah.....
Het hoeft geen ei te zijn. Je zegt dat je denkt je ei al dagen geleden gehad te hebben. Ik wil je echt niet blij maken met een dode mus, maar wie weet is het innestelingsbloed?