Misschien kun je beter even laten uitrekenen wat het kost en daarna pas vragen. Als het heel duur is kan je misschien net zo goed even verder zoeken,is lastig Ikzelf zou het wel versturen maar er zij natuurlijk ook mensen die het teveel moeite vinden,dus gewoon even vragen of ze de moeite willen nemen.En als het verzenden niet te duur is heb je geluk. Ik zou het wel aangetekend laten verzenden dan ben je verzekerd.Als het dicht bij de nl grens is kan je vragen of ze het via een nederlands postkantoor willen versturen.
Ik zou kijken of er hier op zp niet iemand is die voor je wil gaan kijken en het ding evt wil opsturen. misschien via dhl ofzo???
Je zit te klooien met de grootte,.. het is te groot post nl Maten en gewichten Maximumgewicht: 30 kg binnen de EU en 20 kg buiten de EU Maximale afmeting: 100 x 50 x 50 cm Dhl bezorgt alleen in ned. Dus dat word zelf ophalen.
Ik heb vorge week mijn kinderwagen nog verkocht via mp. Mevrouw woonde in Eede, tegen de Belse grens aan in Zeeland. Zij had zelf TNT Parcy geregeld en betaald (ideal). Had meteen netjes het geld op mn rekening ontvangen van de kinderwagen. Heb ik alles netjes verpakt en de volgende dag kwam TNT de set bij me ophalen en de volgende dag had ze m in huis. Was eerst een beetje huiverig, maarre super service zo! Zou het zo weer doen! Kreeg ook netjes een mail dat die in goeie orde aan was gekomen