Dag dames, Mijn moeder is binnenkort jarig en ik wou haar een foto op canvas doen van mijn dochter. Ik kan alleen toch niet zo goed kiezen. Dus misschien kunnen jullie je mening ook even geven? Ik haal de foto's er straks ook weer af. Het zijn overigens vrij oude foto's. Zie vervolg berichtjes. Zeg het maar!
Ik kan ze niet zien! Kun je de foto's niet bijvoegen aan het bericht zelf? Zie bestanden toevoegen onderaan het schrijfvenster, en dan "beheer bijlagen". dan kun je er 2 per bericht uploaden.
Ik vind de derde heel mooi, maar daar zie je weer wat weinig van je dochter. Ik zou voor de tweede gaan.
Mijn man en ik gaan voor de tweede . Derde foto vind ik ook mooi, maar inderdaad daar is je dochtertje verder niet op te zien (en dat willen oma's toch graag, denk ik).
Waar ik over val bij de eerste is dat ze daar een snotneusje heeft en dat zie je beter als de foto groter is. Enne, geen complimenten over de creatie die ik gecreeerd heb? De eerste was eerst ook mijn keuze, maar haar haar is daar nogal uhm..ongeknipt.
Ik zeg de eerste! De tweede vind ik niet helemaal mooi uitgesneden, en het haar van je dochter beetje in haar gezicht. Plus de vier armen wat afleidend in beeld. Derde foto niet mijn smaak voor aan de muur (wat onpersoonlijker/niet herkenbaar) Vierde vind ik een wat apartere houding (gezichtsuitdrukking + handen). Spreekt mij niet direct heel erg aan. De eerste is een mooie natuurlijk lach en mooie natuurlijke foto. Prachtige dochter met haar krullen! Succes met kiezen, altijd lastig!
Dat snotneusje viel mij in dit formaat niet op, maar aan de muur misschien wel. Vind het ook de mooiste lichtinval, tweede is iets donkerder. Misschien iemand hier die het snotneusje voor je weg kan photoshoppen? De vierde heeft wel wat van de Karate Kid. Heet die film zo? twijfel even of ik die bedoel. Iemand die het ook herkent?
Haha, die vierde vond ik wel leuk door de totale concentratie op haar gezicht (haha, dat is het echt.) Ze vond het bruggetje eng en ze zou de zijkanten grijpen. Maar ja, dat weet alleen ik natuurlijk.
Ik heb ook een keer een foto uit laten vergroten waarin mijn zoontje een klein flutteltje in zijn neus had. Dus dat werd dan ook enorm uitvergroot. Op de kleinere foto had ik het niet gezien. Vandaar dat ik wat huiverig ben voor foto 1. Weet niet of je dat met fotoshop weg zou kunnen krijgen.
Ja, dat is wel tricky en het is nog redelijk prijzig ook. Bij Hema hebben ze tot en met morgen wel de 2e voor 50 procent, dus of er voor die tijd gephotoshopt kan worden. Ik weet 't niet... Ik neig nu zelf ook wel naar de eerste. Wil zelf de andere foto's ook hebben in verschillende formaten, dus ik twijfel nog wel even door.
Ik ben er al uit! Morgen ga ik de eerste twee bestellen. Dan doe ik de wat donkere foto ietwat groter en die met het snotneusje wat kleiner. (Het wordt ook niet gigantisch ofzo.) Ik zit alleen nog te twijfelen tussen staand en liggend. Vind assymetrie ook wel heel erg leuk. Ga morgen maar even met papieren heen en weer schuiven. Misschien dat ik ook wel gewoon foto's laat ontwikkelen en er een mooi lijstje bij koop. Zelf ga ik dat ook doen, maar dan met verschillende soorten lijstjes en afmetingen.
Fijn dat je eruit bent. Je hebt inderdaad ook hele leuke lijstjes, met foto's in allerlei formaten (die hebben wij thuis ook). Erg leuk om daar allerlei grappige, mooie, ontroerende foto's van je dochter in te doen.