Ik zit er aan te denken dat ik voor mijn dochter en mijzelf dit jurkje te bestellen Het SuperTrash WK jurkje van 2014! Ik twijfel alleen zo aan de maat; mijn confectiemaat is 38/40 en val een beetje tussen wal en het schip wat betreft de maat. Hij is in S/M of L/XL te bestellen. Eigenlijk zou ik m/l nodig hebben dus. Maar denk als ik de L/XL bestel dat ik er in kan zwemmen. Komt ook nog eens bij dat ik vrij klein ben; 1.62m. Ik ben niet dik, maar mijn probleemzone is mijn buik, daar zit wel een rol Welke maat zouden jullie mij adviseren te bestellen?
Ik zou juist S/M doen, tricot rekt wel mee. Dan kan je er eventueel een corrigerend hempje ofzo onder doen.
S/M anders gaat het lubberen bij je benen.. zo'n jurkje benadrukt een buikje sowieso, dus kan je beter een wat strakkere nemen met een corrigerend hempje eronder ofzo
Ik zou l/xl doen, vind dit soort jurkje beter iets te wijd als te strak Jammer dat de mini versie pas vanaf 4 jaar is.
Ik heb geen idee hoe dit merk valt. Ik neig naar s/m omdat als je een l/xl neemt je ws met de lengte in de knoei komt...of van die afgezakte schouders krijgt.
Ik zou s/m doen. Hij lijkt rond de buik ook losser te zitten. Ben bang dat l/xl te lang voor je wordt.
Aan de andere kant...Olcay is super slank. Als je zoals ts wel een beetje een buik hebt, hoe zit ie dan? Lastig hoor!
Bedankt voor jullie reacties. Ik kon niet eerder reageren omdat we thuis even geen internet hebben en het op het werk te druk was. Wel tussendoor de reacties even snel kunnen lezen... Toch twijfel ik nog steeds....
Ik heb jouw lengte en ook mijn buikje is mijn probleemgebied. Omdat het bovenaan vrij wijd valt en bij de benen aansluitend zou ik s/m nemen. Anders gaat het flubberen bij benen en dan krijg je echt een hobbezakeffect denk ik. Het stuk dat losser zit verbergt je buikje denk ik wel wat hoor.
Sluit ik me bij aan.. Dat doen de jurkjes ook en dat benadrukt je 'probleemgebieden' meestal alleen maar..
Ik zou ook S/M doen. Anders hangt de jurk op je knieen. Misschien kun je beide maten bestellen, passen en dan 1 terug sturen?